Skocz do zawartości

VN 750


goodidea
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mailem problem z punktami na rozrzadz ,w serwisowce je znalalem ustawilem znakami kropki na zewnatrz przy martwym punkcie,wygladale dobrz kompresja byla,po zlozenie motocykla milem problemy z odpaleniem ,gdy juz odpalil na wolnych obrotach pracuje bardzo ladnie i tak do 3 tys na biegu,powyzej cos go dusi kicha ptycha przerywa...pytanie moje czego to moze byc przeyczyna?czy jakbym zle ustawil rozrzad to chyba by mi wogole nie odpalil,czy to moze gazniki bo byly wyciagnae?

Problem dotyczny kawasaki vn 750 z 88 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mailem problem z punktami na rozrzadz ,w serwisowce je znalalem ustawilem znakami kropki na zewnatrz przy martwym punkcie,wygladale dobrz kompresja byla,po zlozenie motocykla milem problemy z odpaleniem ,gdy juz odpalil na wolnych obrotach pracuje bardzo ladnie i tak do 3 tys na biegu,powyzej cos go dusi kicha ptycha przerywa...pytanie moje czego to moze byc przeyczyna?czy jakbym zle ustawil rozrzad to chyba by mi wogole nie odpalil,czy to moze gazniki bo byly wyciagnae?

Problem dotyczny kawasaki vn 750 z 88 rok

 

 

 

Siemano>>> gdybyś źle ustawił rozrząd to miałbyś kiche w całym zakresie obrotów o ile w ogóle bys go odpalił >>> pomyśl bardziej o poziomie paliwa w gaźnikach i ich wyczyszczeniu bo ten silnik jest czuły na poziom paliwka. Miałem podobny objaw >>palił od pierwszego na luzie wkręcał się super a na biegu brakowało mu na górce <<< przyczyną był poziom paliwa >>> Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano>>> gdybyś źle ustawił rozrząd to miałbyś kiche w całym zakresie obrotów o ile w ogóle bys go odpalił >>> pomyśl bardziej o poziomie paliwa w gaźnikach i ich wyczyszczeniu bo ten silnik jest czuły na poziom paliwka. Miałem podobny objaw >>palił od pierwszego na luzie wkręcał się super a na biegu brakowało mu na górce <<< przyczyną był poziom paliwa >>> Pozdro

 

A jak poradziles sobie z tym?CZyli to nie bedzie wyna zlego ustawienia?

 

 

Siemano>>> gdybyś źle ustawił rozrząd to miałbyś kiche w całym zakresie obrotów o ile w ogóle bys go odpalił >>> pomyśl bardziej o poziomie paliwa w gaźnikach i ich wyczyszczeniu bo ten silnik jest czuły na poziom paliwka. Miałem podobny objaw >>palił od pierwszego na luzie wkręcał się super a na biegu brakowało mu na górce <<< przyczyną był poziom paliwa >>> Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak poradziles sobie z tym?CZyli to nie bedzie wyna zlego ustawienia?

 

 

 

Cześć >> Jak sobie poradziłem??? >>ściągnąłem manual z netu wypatroszyłem gaźniki ,wyczyściłem i poustawiałem poziom w/g serwisówki . Poskładałem do kupy i podjechałem na synchro do kolegi który ma wakuometr i teraz moto śmiga jak marzenie. Jeśli chodzi o rozrzad to gdybys coś spier..... to silnik albo by nie odpalił albo trząsł się jak baranie jajca i kompletnie nie miałby siły jechać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A POWIEDZ MI JEST JAKAS DOMOWA METODA USTAWIENIE TYCH GAZNIKOW...BO JUTRO JE WYCIAGNE I TO ZROBIE?a TO UZADZENIE SLYSZAALEM ZE MOZNA SAMEMU ZROBIC WIESZ MOZE JAK?wOGOLE OGOMNE DZIEKI ZE POMAGASZ:)

 

jezdziiiiiii:)teraz to nie jest motor to pocisk :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na necie sobie manuala i po sprawie... tam jest wszystko wyjaśnione... ustawienie pływaka, regulacja składu mieszanki... jak nie masz wakumetrów to podciśnienia na oko nie ustawisz ... musisz skorzystać z usług warsztatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerknij w historię postów na forum, ostatnio natknąłem się na temat synchronizacji metodą domową ( wężyki gumowe + listwa z podziałką i np. stary olej), w tym motorku synchro przy dobrze wyregulowanych gaźnikach nie powinno sprawić Ci problemów

pzdr bwoj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerknij w historię postów na forum, ostatnio natknąłem się na temat synchronizacji metodą domową ( wężyki gumowe + listwa z podziałką i np. stary olej), w tym motorku synchro przy dobrze wyregulowanych gaźnikach nie powinno sprawić Ci problemów

pzdr bwoj

Kurcze powiem szczerz ze na oko ustawilem i jezdzi super...troche wolno spada z obrotow ale to chyba dla tego ze membrana klejona bo pekla a za nowa chcieli 450 zl;/sprubuje pobawic sie tym wezykiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...