SVRemoS Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Sytuacja:Czy zamontowanie dobrego alarmu moze miec wplyw na zasilanie ukladu wtryskowego?Blad na wyswietlaczu pokazuje sie przy duzych obciazeniach silnika jak mocne przyspieszanie czy jazda z duzymi predkosciami.W momencie bledu silnik czasami szarpie(jest to bardzo nieprzyjemna chwila szczegolnie przy 200 i wiecej ),ale nie zawsze,czy mozliwy jest sekundowy spadek mocy spowodowany brakiem pradu na swiecach?.Blad w wariancie B,czyli wyswietlacz(12) pokazuje stale"FI",symbol(6) i czerwona lampka ostrzegawcza(9)migaja. Wtrybie tego bledu dalsza praca silnika nie jest mozliwa,silnik nie bedzie pracowal wg Instrukcji Obslugi Motocykla,silnik jednak pracuje a blad z wyswietlacza znika po przekreceniu kluczyka do pozycji OFF.Czy ktos ma jakis pomysl lub moze podzielic sie swoim doswiadczeniem w podobnej sprawie?Dzieki i pzdr dla wszystkich z 2oo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 W TL1000R też chyba 2 razy wyświetlił mi się błąd wtrysku...ale po zgaszeniu moto i powtórnym odpaleniu wszystko wracało do normy... Może spróbuj zresetować komputer przez odłączenie na kilkanaście minut akumulatora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 (edytowane) Jaki kod błędu? Bo rozumiem, ze wiesz co trzeba zrobić aby odczytać nr błędu (???) Edytowane 7 Sierpnia 2007 przez musieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Trzeba odczytac co powoduje blad ( przed wylaczeniem silnika ) i skorygowac to. Jesli masz serwisowke to ilosc migniec lampki daje kod bledu i wiesz w ktora strone isc. Jest b. mozliwe ze podczas montowania alarmu poluzowana ktoras ze zlaczek instalacji i to daje takie efekty.Jak nie masz serwisowki to raczej polecam dealera. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SVRemoS Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) Jaki kod błędu? Bo rozumiem, ze wiesz co trzeba zrobić aby odczytać nr błędu (???)Niestety jedyne co moge w tej chwili powiedziec wg instrukcji obslugi,to ze blad wystepuje w wariancie B,czyli w wyzej opisanym,nie znam kodu bledu i nie wiem jak go odczytac,jest to chyba mozliwe tylko w serwisie.Wlasnie kopiuje serwisowkewraz z obsluga i odczytem kodow bledow,moze uda sie bez serwisu. W TL1000R też chyba 2 razy wyświetlił mi się błąd wtrysku...ale po zgaszeniu moto i powtórnym odpaleniu wszystko wracało do normy... Może spróbuj zresetować komputer przez odłączenie na kilkanaście minut akumulatora...Po odlaczeniu aku i resecie jednostki sterujacej strace zapisane dane o bledach,sytuacja bedzie sie powtarzac do momentu usuniecia usterki. Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez SVRemoS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SVRemoS Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 No i po klopocie,odlaczylismy immobiliser i moto smiga jak wczesniej. Problem:centralka alarmu wraz z obwodami powinna chodzic na bezpiecznikach 10A,zaplon w SV jast na bezpieczniku 15A. Nie znam sie za bardzo na elektryce,ale najwazniejsze ze znowu moge bezpiecznie odkrecac :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Dzieki za informacje o wyjasnieniu problemu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.