Skocz do zawartości

SuzukiSV1000S


SVRemoS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sytuacja:Czy zamontowanie dobrego alarmu moze miec wplyw na zasilanie ukladu wtryskowego?

Blad na wyswietlaczu pokazuje sie przy duzych obciazeniach silnika jak mocne przyspieszanie czy jazda z duzymi predkosciami.W momencie bledu silnik czasami szarpie(jest to bardzo nieprzyjemna chwila szczegolnie przy 200 i wiecej ),ale nie zawsze,czy mozliwy jest sekundowy spadek mocy spowodowany brakiem pradu na swiecach?.

Blad w wariancie B,czyli wyswietlacz(12) pokazuje stale"FI",symbol(6) i czerwona lampka ostrzegawcza(9)migaja. Wtrybie tego bledu dalsza praca silnika nie jest mozliwa,silnik nie bedzie pracowal wg Instrukcji Obslugi Motocykla,silnik jednak pracuje a blad z wyswietlacza znika po przekreceniu kluczyka do pozycji OFF.

Czy ktos ma jakis pomysl lub moze podzielic sie swoim doswiadczeniem w podobnej sprawie?

Dzieki i pzdr dla wszystkich z 2oo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W TL1000R też chyba 2 razy wyświetlił mi się błąd wtrysku...ale po zgaszeniu moto i powtórnym odpaleniu wszystko wracało do normy... Może spróbuj zresetować komputer przez odłączenie na kilkanaście minut akumulatora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba odczytac co powoduje blad ( przed wylaczeniem silnika ) i skorygowac to. Jesli masz serwisowke to ilosc migniec lampki daje kod bledu i wiesz w ktora strone isc. Jest b. mozliwe ze podczas montowania alarmu poluzowana ktoras ze zlaczek instalacji i to daje takie efekty.

Jak nie masz serwisowki to raczej polecam dealera.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki kod błędu? Bo rozumiem, ze wiesz co trzeba zrobić aby odczytać nr błędu (???)

Niestety jedyne co moge w tej chwili powiedziec wg instrukcji obslugi,to ze blad wystepuje w wariancie B,czyli w wyzej opisanym,nie znam kodu bledu i nie wiem jak go odczytac,jest to chyba mozliwe tylko w serwisie.

Wlasnie kopiuje serwisowkewraz z obsluga i odczytem kodow bledow,moze uda sie bez serwisu.

 

W TL1000R też chyba 2 razy wyświetlił mi się błąd wtrysku...ale po zgaszeniu moto i powtórnym odpaleniu wszystko wracało do normy... Może spróbuj zresetować komputer przez odłączenie na kilkanaście minut akumulatora...

Po odlaczeniu aku i resecie jednostki sterujacej strace zapisane dane o bledach,sytuacja bedzie sie powtarzac do momentu usuniecia usterki.

Edytowane przez SVRemoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i po klopocie,odlaczylismy immobiliser i moto smiga jak wczesniej. Problem:centralka alarmu wraz z obwodami powinna chodzic na bezpiecznikach 10A,zaplon w SV jast na bezpieczniku 15A. Nie znam sie za bardzo na elektryce,ale najwazniejsze ze znowu moge bezpiecznie odkrecac :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...