3lement Opublikowano 21 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2003 co moze być przyczyną słabego ładowania ?? jest tak zapalam motorek kontrolka sie świeci wkręcam do 3 tyś i wyzej kontrolka sie świeci ale przygasa -świeci bardzo słabo ale jednak widocznie powyzej 5 tyś coś jakoś ni jaśniej ni ciemniej tak jakoś lekko mryga ale podczas mrygania niegaśnie całkiem . CO to ? regulator czy coś ? PROSZĘ O POMOC I POZDRAWIAM !!!!!!! :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2003 Sprawdziles szczotki?U mnie tez jest tak ze jak jade w nocy na swiatlach to kontrolka lekko sie zarzy-im wyzsze obroty tym mniej sie swieci.Ale to chyba normalne przy etz.Sprawdz czy jak przegazujesz z wlaczonymi swiatlami to mocnej zapala sie swiatla-jak tak to raczej wszystko w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 22 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2003 V-tek! Kontrolka ladowania powinna gasnac przy ok 1,5 - 2 tys obr/min przy wlaczonych swiatlach, zadne zarzenie czy mruganie NIE jest normalne. BYLO O TYM WIELE RAZY, poszukajcie w archiwum!!! Trzeba zaczac od zmierzenia napiecia na zaciskach akumulatora gdy silnik pracuje, powinno byc ok 14 do 14,5V od 2 tys obr, na wolnych obr mozliwe jest nizsze napiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 22 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2003 pierwsze co sprawdź to wirnik- mianowicie w jakim stanie jest kumutator. Nastepnie regulator- najlepiej jakbyś miał do podmiany inne cześci (jakiś kolega z etz :P ) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość metallus1 Opublikowano 26 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2003 Sprawdziles szczotki?U mnie tez jest tak ze jak jade w nocy na swiatlach to kontrolka lekko sie zarzy-im wyzsze obroty tym mniej sie swieci.Ale to chyba normalne przy etz.Sprawdz czy jak przegazujesz z wlaczonymi swiatlami to mocnej zapala sie swiatla-jak tak to raczej wszystko w normie. i jeszcze "ETeZeta potrzebuje silnego faceta:)"masz rajce chodzi mi o uśmiech smieć mi sie chce jak to czytam. Mam etke 250 rocznik '82 też mam problemy z ładowaniem (z tym że u mnie kontrolka gaśnie jak tylko zapale motor ale na akumulator daje 10-11V przy 2000-3000 obr.) ale jak ktoś mi mówi że wszystko jest ok jeśli światła mocniej świecą na wyższych obrotach to juz niweim smiać sie czy płakać. Po to w MZcie jest akumulator i stabilizator żeby wyeliminować zjawisko zależności mocy świateł od obrotów co to komarek czy mz??? Na zakońzcenie piszesz "ETeZeta potrzebuje silnego faceta" jakoś moje 143cm wzrostu i 44kg wagi (postura jak dobry kogut) nie przeszkadza mi w jeździe wogule. A dużo nią wyjeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 27 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2003 No bratku, z kultura u Ciebie nienajlepiej... Pierwszy post i od razu wsiadasz na kogos, nieladnie... Zdecydowanie powinienes najpierw uzupelnic profil, bysmy wiedzieli ktos zacz, nastepnie w sposob ogolnie przyjety w kregach ludzi normalnie wychowanych - przywitac sie, a pozniej dopiero przystapic do dyskusji. Sadzac z tresci postu, jestes mlodym czlekiem, czyli beda z Ciebie ludzie, ale popraw sie, prosimy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Oj panie metallus1 slabo widze ta Twoja jazde-skoro na akumulatorze masz 10-11 V.To musisz chyba troszke przybrac na wadze zeby odpalac na pych mz,bo akumaulator masz chyba ciagle rozladowany!No chyba ze jezdzisz bez swiatel albo stawiasz moto na gorce zeby je odpalic!A powim Tobie czemu moja mz lepiej swieci jak ja przegazuje-powod jest dosc prozaiczny,mam juz lekko dupny akumulator i dlatego nie zawsze instalacja dostaje tyle pradu ile powinna.I prosze Cie nastepnym razem zachowuj sie tak jak przystalo na czlowieka jezdzacego tak zacnym sprzetem jak MZ.Pozdrawiam i zycze samych milych chwil spedzonych na moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.