Skocz do zawartości

Ładowanie MZ ETZ 250 !!!!


3lement
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

co moze być przyczyną słabego ładowania ?? jest tak zapalam motorek kontrolka sie świeci wkręcam do 3 tyś i wyzej kontrolka sie świeci ale przygasa -świeci bardzo słabo ale jednak widocznie powyzej 5 tyś coś jakoś ni jaśniej ni ciemniej tak jakoś lekko mryga ale podczas mrygania niegaśnie całkiem . CO to ? regulator czy coś ? PROSZĘ O POMOC I POZDRAWIAM !!!!!!! :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziles szczotki?U mnie tez jest tak ze jak jade w nocy na swiatlach to kontrolka lekko sie zarzy-im wyzsze obroty tym mniej sie swieci.Ale to chyba normalne przy etz.Sprawdz czy jak przegazujesz z wlaczonymi swiatlami to mocnej zapala sie swiatla-jak tak to raczej wszystko w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V-tek! Kontrolka ladowania powinna gasnac przy ok 1,5 - 2 tys obr/min przy wlaczonych swiatlach, zadne zarzenie czy mruganie NIE jest normalne. BYLO O TYM WIELE RAZY, poszukajcie w archiwum!!! Trzeba zaczac od zmierzenia napiecia na zaciskach akumulatora gdy silnik pracuje, powinno byc ok 14 do 14,5V od 2 tys obr, na wolnych obr mozliwe jest nizsze napiecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziles szczotki?U mnie tez jest tak ze jak jade w nocy na swiatlach to kontrolka lekko sie zarzy-im wyzsze obroty tym mniej sie swieci.Ale to chyba normalne przy etz.Sprawdz czy jak przegazujesz z wlaczonymi swiatlami to mocnej zapala sie swiatla-jak tak to raczej wszystko w normie.

 

i jeszcze "ETeZeta potrzebuje silnego faceta:)"

masz rajce chodzi mi o uśmiech smieć mi sie chce jak to czytam. Mam etke 250 rocznik '82 też mam problemy z ładowaniem (z tym że u mnie kontrolka gaśnie jak tylko zapale motor ale na akumulator daje 10-11V przy 2000-3000 obr.) ale jak ktoś mi mówi że wszystko jest ok jeśli światła mocniej świecą na wyższych obrotach to juz niweim smiać sie czy płakać. Po to w MZcie jest akumulator i stabilizator żeby wyeliminować zjawisko zależności mocy świateł od obrotów co to komarek czy mz???

Na zakońzcenie piszesz "ETeZeta potrzebuje silnego faceta" jakoś moje 143cm wzrostu i 44kg wagi (postura jak dobry kogut) nie przeszkadza mi w jeździe wogule. A dużo nią wyjeździłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bratku, z kultura u Ciebie nienajlepiej... Pierwszy post i od razu wsiadasz na kogos, nieladnie... Zdecydowanie powinienes najpierw uzupelnic profil, bysmy wiedzieli ktos zacz, nastepnie w sposob ogolnie przyjety w kregach ludzi normalnie wychowanych - przywitac sie, a pozniej dopiero przystapic do dyskusji. Sadzac z tresci postu, jestes mlodym czlekiem, czyli beda z Ciebie ludzie, ale popraw sie, prosimy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj panie metallus1 slabo widze ta Twoja jazde-skoro na akumulatorze masz 10-11 V.To musisz chyba troszke przybrac na wadze zeby odpalac na pych mz,bo akumaulator masz chyba ciagle rozladowany!No chyba ze jezdzisz bez swiatel albo stawiasz moto na gorce zeby je odpalic!A powim Tobie czemu moja mz lepiej swieci jak ja przegazuje-powod jest dosc prozaiczny,mam juz lekko dupny akumulator i dlatego nie zawsze instalacja dostaje tyle pradu ile powinna.I prosze Cie nastepnym razem zachowuj sie tak jak przystalo na czlowieka jezdzacego tak zacnym sprzetem jak MZ.Pozdrawiam i zycze samych milych chwil spedzonych na moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...