Stanislaw521 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 WitamMam kłopoty z synchronizacją gaźników w Virago 535 (1995 r) Może masz na ten temat materiały. Proszę przesłanie ich mi na maila [email protected]. Mogę zapłacić Dziękuję. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ul1111 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 WitamMam kłopoty z synchronizacją gaźników w Virago 535 (1995 r) Może masz na ten temat materiały. Proszę przesłanie ich mi na maila [email protected]. Mogę zapłacić Dziękuję. PozdrawiamOpisz na czym polega twój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw521 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Opisz na czym polega twój problem. Myślałem, że śruba jest do zwiększania obrotów biegu jałowego a to była śruba synchronizacji gażników i ją podkręciłem. Motor jest teraz słabszy i strzelał w gażnik. Strzelanie wyeliminowałem (odkręcając tą śrubę) ale słaby silnik pozostał. Jak prawawidłowo wyregulować tą synchronizację. Będę wdzięczny za pomoc. Najbliższy serwis Yamahy mam w odl. 130 km. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deviathor Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Myślałem, że śruba jest do zwiększania obrotów biegu jałowego a to była śruba synchronizacji gażników Witam Widzę, że nie tylko ja zasugerowałem się pewną śrubeczką w gaźniku hehe :P Do synchronizacji gaźników będziesz potrzebował wakuometrów - bez tego się nie obejdzie i raczej nie próbuj bez tego. cała procedura jest opisana w artykule:http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2720482.html A w skrócie ma się to tak: 1. nagrzewasz motocykl 2. podłączasz wakuometry3. jeśli masz wakuometry bez dławików - podnosisz wolne obroty, aż wskazania wakuometrów nie będą drgać w takim stopniu, w jakim ułatwi wyrównanie podciśnienia w gaźnikach 4. dobrze jest parę razy 'przegazować' żeby ustawiły się przepustnice i sprawdzić poprawność regulacji5. nie ma konkretnej wartości do jakiej się ustawia gaźniki - reguluje się jeden względem drugiego - wzorcowym gaźnikiem jest tylny gaźnik (ten bliżej kierownicy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw521 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Dziękuję bardzo za informacje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 wakuometry morzesz zrobic sam i sam to z synchronizowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw521 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Dziękuję bardzo za informacje i pozdrawiam. wakuometry morzesz zrobic sam i sam to z synchronizowacPowiedz jak Powiedz jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 dobrze juz ci mowie kupujesz wezyka 4 lub 5 tak ze 4 metri zalewasz go olejem do mieszanik do 2T tak zeby byl powyzej polowy zreszta sam zobacz http://forum.motocyklistow.pl/czy-te-przyr...aja-t78158.html http://forum.motocyklistow.pl/czy-te-przyr...aja-t78158.htmlja tak zrobile i mi wszystko dzaial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.