trajka66 Opublikowano 19 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2003 Jak ze jezdze na starym silniku (nowy jeszcze nie zlozony) mam pytanie, nad ktorym w sumie w myslalem juz od jakiegos czasu. A mianowicie ten silnik niezbyt chetnie wkreca sie na 3 bieg. Tzn. Na jedynce ciagnie wzorowo, z jedynki na dwojke tez, ale z dwojki na trojke musze go juz dosc solidnie odkrecic zebym mogl wrzucic na trojke. I tu mam pytanie czy lepiej jak go pociagne wiecej na dwojce, az dojdzie do bardzo wysokich obrotow i pozniej trojka i juz w miare normalnie mozna jechac, czy lepiej nie grzac go na dwojce i po wrzuceniu trojki dodac mu gazu na maxa zeby chcial ciagnac i zeby sie obroty ustabilizowaly?Mam nadzieje ze zrozumieliscie o co mi chodzi bo to troche trudno opisac 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias Opublikowano 19 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2003 Mi sie wydaje że to coś z kompresją w cylindrze albo ze ślizgającym sie sprzęgłem u mnie też tak było jak kupiłem jawencje na dwóch pierwszych biegach ok a na trzecim już nie za bardzo chciał iść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 19 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2003 U mnie terz tak jest ale mam na to rade :-)Jak jedziesz na dwujce i chcesz wrzucic trujke to wrzuceniu puszczaj sprzeglo taj jak przy ruszaniu :-)Nie jest to moze najlepsze dla sprzegla ale przynajmniej dziala :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 19 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2003 ja stawiam na za słabą kompresję. albo silniczek jest zatarty, albo cylinderek nie szczelny... proponuję zacząć od rozpołowienia silnika i obczajenia sytuacji, najwyżej wymiany uszczelek, bądź zastosowania silkonu wysokotemperaturowego. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 19 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2003 Ale nie czaicie ze to silnik na stary moge go sobie tam zatrzec ale dopoki nie zrobie tamtego musze jezdzic na tym i chce sie dowiedziec przy jakiej jezdzcie bedzie sie mniej zuzywal. A silnik wiem ze jest do bani, niedopasowany tlok do cylindra i gladz cylindra ma fajne rysy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias Opublikowano 19 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2003 jak tak to spróbuj jeździć tak jak m16 mowił pomału puszczaj sprzęgło może to cos da sam nie testowałem więc nie weim co zrobić by sie mniej zurzywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.