Skocz do zawartości

A teraz ja mam problem


Stifler
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Brezniew, cos mi sie zdaje ze Hornet ma inaczej mocowana zebatke na walku zdawczym niz GS 500 ( na sztywno ).

Nielatwo znalezc przyczzyne w takiej sytuacji, bo kilka mechanizmow moze te dzwieki wydawac i sa blisko siebie.

Proponuje kupic kij od szczotki i przyciac tak by mozna bylo przylozyc go do ucha idac obok moto, porzyczyc kolege, ktory bedzie szedl i sluchal, gdy ty bedziesz pchal do przodu.

Kij przylozyc w okolice oslony lancucha na przedniej zebatce, a potem na karter w okolice lozyska za zebatka.

To samo powtorzyc podnoszac tylne kolo moto i krecac nim w kierunku jazdy.

Przyznam ze objaw zgrzytow przy pchaniu do przodu sugeruje przednia zebatke lancucha, bo wlasnie ona moze miec podciete zeby w jednym kierunku, a w drugim dobre.

To ze widzisz ze jest dobra o niczym nie swiadczy - sprawdzanie czegokolwiek "na oko" wiesz do czego sie nadaje.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wie co to moze byc ale w mojm klx jest takie cykanie ale to chyba normalne bo mi to nie przeszkadza:) możliwe że masz łożysko do wymiany nie równo pracuje i sie dzeje tak jak mówisz.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...