Dakatsu Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 witam... mój teściu kupił właśnie intruderka. Byłem dzisiaj sie przejechać i okazało się, że moto ma problem z zakretami w prawo - poprostu chce sie prostować. Dziwniejsze jest to, ze na prostej drodze moto nie ściaga :/ Podobno gosc który go sprzedawał zmieniał sprężyny na jakieś dorabiane i stad moje pytanie: czy to moze byc wina sprezyn? zastanawiam sie czy napewno sa one jednakowej twardosci itd. Macie jakies pomysly? z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 A nie ma 2 sladow czasem ?Sprawdz na piasku czy w kaluzy :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 (edytowane) Może główka ramy za mocno skręcona albo łożyska uszkodzone. Podnieś kołodo góry i sprawdź czy lekko się kręci kierownica. No i sprawdź czy jakś linka, wiązka itp. nie blokuje skrętu Edytowane 3 Sierpnia 2007 przez henio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Twardość sprężyn wydaje mi się że w tym przypadku nie ma znaczenia.Obstawiałbym raczeń na: uzkodzone łożyska, za mocno skręcone "stery"Mam nadzieję, że moto nie był po porządnym dzwonie.... które skrzywiły lagę.Zastanawia mnie dlaczego ktoś tam w ogóle grzebał ? zmiana sprężyn ot tak sobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dakatsu Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 wiec po kolei: gościu zmieniał spręzyny bo ważył jakieś 130kg i oryginalne dobijały :/ ogólnie moto jest proste, a kiera chodzi super... problem pojawia się kiedy prubuje się go złożyć w zakręcie przy powiedzmy 80km/h. Dlatego nie mam zielonego pojecia co to moze byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość livgren Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 (edytowane) gościu zmieniał spręzyny bo ważył jakieś 130kg i oryginalne dobijały :/ Niedobrze...pierwsza sciema :) - jak jeszcze mialem vs600 i jezdzilem w 2 osoby (sam waze w okolicach 100, pasazerka z 60 plus ponad 30kg bagazu) to nic nie dobijalo...Poza tym, jezeli w ogole, to w tym sprzecie, przy takim rozlozeniu mas moze czasem dobic tyl, przod szczerze mowiac nie dobil mi chyba NIGDY! Jest jeszcze nadzieja, ze to moze ogranicznik od blokady kierownicy sie o cos blokuje (dolna polka z prawej) :icon_rolleyes: ale smierdzi podzwonnym wg mnie :icon_mrgreen: PZDR Moze to byc tez wina opon, ale niesymetrycznie zuzyta opona nie wrozy nic dobrego... Edytowane 3 Sierpnia 2007 przez livgren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 (edytowane) A jak sprawdziłeś czy jest proste ? Z tego co piszesz prawie na pewno moto robi dwa ślady :icon_biggrin: .Sprawdź łożyskowanie tylnego wahacza, podnieś tył moto, wymontuj amorki i poruszaj na boki, czy nie ma luzu na osi lub łożyskach, w Intruderach jest to słaby element, oś jest bardzo cienka i szybko się wyrabia.Powodzenia :lalag: Edytowane 3 Sierpnia 2007 przez Wieniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dakatsu Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 dzieki... jutro znowu jade do tescia to sprawdze to co opisaliscie... dam znac dokladnie co wyniklo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.