czervonyr6 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 witam mam pytanie na temat skrzyni biegow w r6 .. czy biegi wypadaja , co sie najbardziej psuje , ja zauwarzylem u siebie zee dwojka mi ciezko wchodzi a ha i jeszcze jedno jak uwrzywac sprzegla w czasie jazdy .. pozdro i szerokosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 (edytowane) Chyba pomyliły Ci się działy :biggrin: Wejdź w dział szkoła jazdy tam masz temat o tym jak zmieniać biegi itp. :) EDIT:O sorry już przeniesiono :) Edytowane 1 Sierpnia 2007 przez B@rtek Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 (edytowane) a ha i jeszcze jedno jak uwrzywac sprzegla w czasie jazdy .. pozdro i szerokosciTo na kursie nie nauczyli jak sie uzywa sprzegla czy motocykl byl z automatem? Klamke sprzegla przed zmiana biegow sie wciska a po zmianie biegu puszcza... Dla zaawansowanych mozna zrezygnowac z uzywania sprzegla w czasie jazdy i zmieniac biegi bez sprzegla. Edytowane 1 Sierpnia 2007 przez Storm007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 witam! r6 do 2002 cierpiala na problem drugiego biegu. byl poprostu slaby. z reszta ten problem u yamahy sie kopiowal np u fzr 600 lub r1 z poczatku produkcji. z ktorego roku masz sprzeta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Jak widze to R6 w starej "kaście" wiec problem z drugim biegiem jest normalny... Najczęściej pada jak sie na kole jeździ.. Niestety jak Ci sie sypnie to będziesz musial troche zainwestować.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czervonyr6 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) quote name='Storm007' date='01 sierpień 2007 - 14:44' post='983855']To na kursie nie nauczyli jak sie uzywa sprzegla czy motocykl byl z automatem? Klamke sprzegla przed zmiana biegow sie wciska a po zmianie biegu puszcza... nie komentuje tego co napisales chodzilo mi ile najlepiej sie wciska calosc czy pol sprzegla Jak widze to R6 w starej "kaście" wiec problem z drugim biegiem jest normalny... Najczęściej pada jak sie na kole jeździ.. Niestety jak Ci sie sypnie to będziesz musial troche zainwestować.. nie mam takiego problemu tylko przy zmianie biegu na dwojke wchodzi ciezej niz pozostale . slyszalem ze przy zmianie biegu wciskac pol sprzegla i powiem ze jest rezultat . pozdro i szerokosci witam! r6 do 2002 cierpiala na problem drugiego biegu. byl poprostu slaby. z reszta ten problem u yamahy sie kopiowal np u fzr 600 lub r1 z poczatku produkcji. z ktorego roku masz sprzeta ? rok 2002 Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez czervonyr6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Dobrze slyszales, chodzi o zmiane na polsprzegle z preloadingiem dzwigni, tyle ze w miare nowych supersportach moze to sie niedobrze odbic na stanie wodzikow, wykonanych dosc "filigranowo".Klopoty z wkladaniem 2 moga byc przede wszystkim zwiazane z jazda na kole i uszkodzeniem wodzika nieumiejetna zmiana. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.