Skocz do zawartości

serwisówka w j.angielskim


dolo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dociagij tak,zeby kiera luzno chodzila,czyli pomalu i sprawdzaj co jakis czas. Tez to przechodzilem i bylo ok,bez dynamometrycznego nic innego nie przychodzi do glowy. :)

 

Identycznie robilem w rowerze i tez wzystko dzialalo, wedlug mnie to najleprzy sposub :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw trzeba dokrecic do oporu, potem popuscic o jeden obrot i dokrecic znowu ale tak jak koledzy pisali luzno, zeby byl tylko lekki opor na kierze. Przykladowo dla dywersji te wartosci to 54 Nm, potem odkrecic o jeden obrot i znowu dokrecic ale tylko 18 Nm.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...