Pucjan Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Witam,Mam problem z rozpoznaniem dzwięku wydobywającego się z silnika mojego GS-a 400. Dzwięk przyponina klepanie metalu o metal, pojawia się na wolnych obrotach i w trasie kiedy utrzymuję stałe obroty. Kiedy daję gazu (dość ostro) albo puszczam manetkę na wyższych obrotach dzwięk zanika.Jeśli ktoś ma jakieś pomysły co to może być i dlaczego będę wdzięczny :wink: Z góry dzięki,Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Stan luzow zaworowych mozesz szybko sprawdzic, ja raczej obstawiam lancuch z napinaczem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Zawory są na szklankach. Luzy mają wynosić 0.03mm (ssące) i 0.08mm (wydechowe) tylko problem w tym, że większość szczeliniomierzy ma wartości 0.05, 0.1 i w górę, więc samemu trochę ciężko wymierzyć :/Zastanawiam się czy dać sobie spokój do jesieni i spokojnie śmigać czy rozbierać sprzęta teraz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Luzy to masz podane w przedziałach. Ssące o ile pamiętam 0,02-0,05 a wydechowe 0,03-0,06. Wiem bo wlasnie walczyłem z płytkami niedawno. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Mam serwisówkępo niemiecku i chyba źle coś wyczytałem ;) Wieczorkim usiąde ze słownikiem i jeszcze raz ją przejrzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Pamietaj ze verschleissgrenze to granica zużycia/limit serwisowy ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 (edytowane) Podobny objaw mialem przy wyklepanych juz plytkach zaworowych i koniecznosci ich szlifu/wymiany, lancuszek rzezi w kazdym zakresie obrotow, no chyba ze jak ostro odkrecisz to go po prostu nie slychac, bo halas zaglusza :biggrin:Ale lepiej pomierzyc jak mowia poprzednicy. Pozdrawiam Edytowane 22 Lipca 2007 przez Maniek6r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 A wie ktoś może jak są zawory po niemiecku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Moze to w czymś pomoże : http://www.dep.pl/plde?word=zaw%F3r&lang=PL Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 zawor to ventil a luz zaworowy powinno byc ventillspiel , wydechowe auslaB (to B czytaj jako ss) , EinlaB - ssace Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Moze to w czymś pomoże : http://www.dep.pl/plde?word=zaw%F3r&lang=PL Zbawiłes mnie tym słownikiem, znałem tylko www.dict.pl (zajebisty słownik) ale ten daje nowe możliwości :notworthy: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 (edytowane) Wkoncu trzeba sobie pomagac hehe.... czesto używam tego typu wspomagaczy bo z języków jestem noga niestety:). Pozdro Edytowane 22 Lipca 2007 przez Veteranos Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 No no, słownik rewelacja :biggrin: - a dzięki niemu szybko obadałem serwisówkę i okazuje się że Greedo ma rację co do tych luzów :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 (edytowane) Jesteś dosyć krótko na forum, a wiec musisz uświadomić sobie ze Greedo ma zawsze racje,a nawet jesli nie ma to bedzie starał sie Ciebie do niego przekonac hehe.....To taki maly ,,żarcik,, :) :P :flesje: Pozdrawiam Greedo :wink: :biggrin: Edytowane 22 Lipca 2007 przez Veteranos Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Bo moja racja jest najmojsza :biggrin: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.