Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie na szybko, mianowicie jutro rano moto idzie na przegląd, a problem taki, że nie ma sygnału dźwiękowego. Gdzie go się zakłada? i mam też problem ze znalezieniem kabli od niego :/ mam jedna kostkę wolna tutaj przy liczniku lecz gdy podpinam do niej żarówkę i przyciskam na guzik od sygnału niestety brak jakiejkolwiek reakcji:/ jest jeszcze jedna wolna kostka obok filtra powietrza lecz tak samo jak w przypadku poprzedniej(wydaje mi się, że ta jest od czujnika stopu, czy EXC ma czujnik przy stopce czy tylko przy klamce?) a sygnału potrzebuje bo w protokole od policji mam wpisany brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, mam jeszcze kilka pytań.

 

1. Którą świece wybrać

iryd - NGK BR9EIX

czy

Platyna - NGK BR9EVX

obecnie mam NGK BR8EG, a producent zaleca, którąś z tych.

 

2. Mam problem ze ssaniem. Gdy je podniosę do góry(przed opaleniem, zimny silnik) to nie zawsze chce zostać w tej pozycji tylko opada na dól, a gdy już zostanie to zaraz po odpaleniu również opada i silnik po chwili gaśnie, muszę trzymać ssanie sam bo inaczej nie daje rady. Co jest tego powodem?

 

3. Chcę wyregulować gaźnik, gdyż moto przerywa przy górnej partii obrotów(stało się tak po wymienie nicasilu i tłoka) świeca test mokra i czarna, a jak czytałem to powinna mieć kolor brunatny i być sucha. Teraz pytanie która śruba jest od czego i kręcąc w którą stronę co się zmienia.

Pod linkiem zdjęcie gaźnika.

http://img218.imageshack.us/my.php?image=dsc00332ba8.jpg

 

Pozdrawiam :)

 

 

edit. o to raczej trzeba zapytać w dziale mechanika, więc mod może usunąć tego posta.

Edytowane przez piterq1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

2. Mam problem ze ssaniem. Gdy je podniosę do góry(przed opaleniem, zimny silnik) to nie zawsze chce zostać w tej pozycji tylko opada na dól, a gdy już zostanie to zaraz po odpaleniu również opada i silnik po chwili gaśnie, muszę trzymać ssanie sam bo inaczej nie daje rady. Co jest tego powodem?

 

 

przyzwyczaj sie bo to normalne :P poprostu z czasem wyrabia sie coś co powoduje ten przeskok trzymający "motylka" w górze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srobka nr. 2 ustawiasz niskie obroty czyli ze moto sobie pyrka. Natomiast srobka nr. 1 Ustawiasz powietrze w mieszance paliwowo powietrznej. LAe to nie ma wplywu na wysokie oborty. Nie dawaj mu odrazu w palnik daj mi sie troche dotrzec. Wiem ze nicasilu sie za bardzo nei dociera ale lepiej troche mu odpuscic i lagodnie pojezdzic. Wyczysc a nastepnie przepal swiece nad kuchenka. I wyczysc filtr i najlepiej gaznik.

 

Pozdrawiam :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do 2 pkt. nie martw sie .. też to mam .. ale nie powiem bo troche dziwną pozycje trzeba przyjąć z jedna ręką na ssaniu a z drugą na manetce i do tego jeszcze kopać :/...

 

ja mam świece BR9EV (15 zł)a ta co poleca producent BR9EVX kosztuje 50 zł ;/ ..

 

wole tańszy zamiennik i wozić zawsze 2 w plecaku .. (chociaż na tej za 15 zł chodzi ładnie .. narazie 1 raz mi sie zdażyło ze padła ale miałem na dotarciu tłok i lałem troche wiecej oleju ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...