kalosh Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Witam.Ostatnio chciałem sprawdzić ile mój bandyta pali i jadę sobie radosny na pri (sądzę że to primary czyli zostawia w baku 5l). Jak się skończyło paliwo na pri, przełączyłem na res i co? I dupa. Otwieram bak a tam Sahara. Wyciągnął wszystko z baku. Dzisiaj się dobrałem się do kranika i podmuchałem w rurki. Jak kran jest ustawiony na res (na godzinie 12) to nie leci, jak na pri (na godzinie 3 to leci z krótkiej rurki) a jak na on (na 6 to też nie leci).Wydaje mi się ze blaszka chyba nie jest z tego kranu:)Jak jest u Was?Pozdrawiam kalosh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 (edytowane) PRI to przelewanie gaźników ..... na tym nie można jeździć bo paliwo cały czas płynie i sie gażniki przelewają.. To jest po to ze jak sie ma puste gaźniki to można je przelać i zaraz przełączyć na ON albo RES... Nic tam nie grzeb.. Pozdrawiam Mikołaj Edytowane 20 Lipca 2007 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Witam.Ostatnio chciałem sprawdzić ile mój bandyta pali i jadę sobie radosny na pri.. hehe, popisałeś się ;)Ale dobrze, że zapytałes bo kto pyta, nie błądzi :DStifler ma rację, zostaw kranik bo na pewno dobrze działa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 20 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 To jak powinienem nakręcić kran żeby nie leciało paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Przeciez w bandicie jest kranik podcisnieniowy. Czyli jak go odlaczyles to na On i Res nic ma nie lecieciec. A PRI sluzy do zalewania gaznikow jak sa puste a nie do jezdzenia bo w taki sposob predzej czy pozniej rozwalisz sobie uszczelki komor plywakowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 (edytowane) To jak powinienem nakręcić kran żeby nie leciało paliwo? Tylko ON albo RES(paliwo płynie tylko podczas pracy silnika).... PRI zostaw sobie na pozimowe zalewanie gaźników o ile bedzie taka konieczność..Pozdrawiam Edytowane 20 Lipca 2007 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.