Brudny Harry Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 czesc tak jak w temacie chcialem sie spytac, czym macie uszczelnieione połaczenie cylinder - kolanko. bo sama uszczelka to chyba za mało (przynajmniej u mnie:) ). jesli dodatkowo uszczelniacie silikonem to prosilbym podac konkretna nazwe . z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Wiesz masz chyba jakiegos nietypowego junaka bo w kazdym rura wydechowa polaczona jest z glowica :crossy: odnosnie uszczelnienia, to sugereuje zrobic grubsza uszczelke, dobrze ja wyzarzyc aby byla mieciutka i wowczas sprobowac dokrecic, silikon nic nie da, nie wytrzyma tak wysokiej temperatury... :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Ja stosuje nitki azbestowe. Spisuje sie jak najbardziej ok no chyba że zostanie wydmuchana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brudny Harry Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 masz racje Moc połaczenie jest naturalnie z głowicą:icon_mrgreen:. ale poza dobrym uszczelnieniem chodzi mi takze o to aby ta nakretka nie odkrecala sie, bo taki problem rowniez wystepuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 ja w MZcie zrobiłem z kryngielitu i narazie jest gitara. Proste i skuteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 ja w MZcie zrobiłem z kryngielitu i narazie jest gitara. Proste i skuteczne. Dokladnie w 150tce robilem to samo. 251 nie potrzebowala uszczelnienia, nie wiem jak wyglada to polaczenie w Janku ale najprostszymi rozwiazaniami są chyba sznurki azbestowe kregielit lub podkladka z miedzi(Tez dobrze sie sprawdza w takich wypadkach bo jest dosyc miekka) pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 nie! do janka trzeba miećmetode :flesje: stary mi ja pokazał i jest wporzadku.oryginalnie szła tam chyba uszczelka miedziana,i ja takową mam,ale chodzi tu tylko o sposób dokręcania!nie dokręcasz tylko kluczem po ustawieniu kolanka i tłumika,ale robisz to tak:po wstepnym dokręceniu nakretki ręką zaczynasz dokręcać kluczem jednoczesnie kręcisz kolankiem.kręcisz kluczem w górę to i kolanko idzie razem z nakrętką w górę,z tym ze pozniej trzymasz klucz w tym połozeniu,a kolanko cofasz do dołu.i tak asz poczujesz ze wystarczy.niezawodna metoda! a jak nie masz skad wziać miedzianki ,to wytnij z usczelki od rometa pod głowice. rozmiar idealny :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brudny Harry Opublikowano 17 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 dzieki za info biore sie do roboty mam nadzieje ze ta metoda sie sprawdzi.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.