Skocz do zawartości

Brak wolnych obrotów na zimnym silniku Yamaha dt 80 mx


baro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.themopedjunkyard.com/dellorto.jpg Wtedy nie występował problem?

hahah mialem ten sam problemu nie bylo

Samo sprężone powietrze nie nadaje sie do czyszczenia gaźnika

trochę już moto miałem i wiem jak należy gaźnik czyścić :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahah mialem ten sam problemu nie bylo

 

Ten ze schematu ma możliwość regulacji, mój nie ma.

 

 

hahah mialem ten sam problemu nie bylo

trochę już moto miałem i wiem jak należy gaźnik czyścić :icon_mrgreen:

 

A jednak czyścisz gaźnik sprężonym powietrzem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten ze schematu ma możliwość regulacji, mój nie ma.

ten ze schematu jest taki sam albo podobny do tego który ja miałem w dt jest on od derbi 50 fds i jest tylko regulacja obrotów i chyba czegoś jeszcze :) na tamtym gaźniku tylko pofunknołem tym niby ssaniem żeby się przelała wacha i palił od 2 kopnięcia i w każdej chwili był gotowy do drogi ale był słabszy ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zupełnie normalne, przed jazdą musisz rozgrzać silnik. Pozdrawiam

Jesli nadal problem bedzie sie pojawiac - najwidoczniej tak u ciebie musi byc.

W moim motorze, po nocy, musze odpalic na ssaniu i przez jakies 2-3km motor kreci do 4 tyś, dalej nie daje rady, po prostu dalej sie nie wkreca i jest "buuu", ale mi nie gasnie, bo odpuszczam troche gaz i nie czekam az zgasnie. Przyzwyczaj sie.

Miałem prawie same 2t i zawsze chwilę po odpaleniu można było normalnie wkręcić na obroty.

Zmień koniecznie świecę jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem prawie same 2t i zawsze chwilę po odpaleniu można było normalnie wkręcić na obroty.

Zmień koniecznie świecę jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

uczyniłem to w pierwszej kolejności ale jeszcze pokombinuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iskra jest nowa świeca mokra(nowa) ta na której było jeżdżone kolor ceglany chyba za dużo teraz wachy dostaje odpalila dzis an chwile pojeźdizlęm ja wiem z pół kilometra i zacząłem coś buzerować i zgasła ... kompresja jest taka jak w serwisówce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem prawie same 2t i zawsze chwilę po odpaleniu można było normalnie wkręcić na obroty.

Zmień koniecznie świecę jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Mój motor zachowuje sie tak od 2 sezonów, były w nim w tym czasie jakies 3-4świece i na wszystich było tak samo (nie były to identyczne świece).

A ile to dla Ciebie chwila?

Jak napisalem u mnie motor nagrzewa sie po 2-3km, czyli ok 3-4min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile to dla Ciebie chwila?

Chwila znaczy z trzy razy podkręcić gaz żeby paliwo dostało się wszędzie gdzie ma się dostać i gotowe, oczywiście norma że przed jazdą zawsze rozgrzewałem moto, ale chodzi o to że od razu po odpaleniu, nie ważne czy ciepły czy zimny można było normalnie wkręcać na obroty. Jeśli gaźnik i świeca są ok., to tak jak pisałem może jeszcze coś z układem zapłonowym? Ale wydaje mi się że takie efekty może dawać tylko gaźnik, przytkana dysza powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwila znaczy z trzy razy podkręcić gaz żeby paliwo dostało się wszędzie gdzie ma się dostać i gotowe, oczywiście norma że przed jazdą zawsze rozgrzewałem moto, ale chodzi o to że od razu po odpaleniu, nie ważne czy ciepły czy zimny można było normalnie wkręcać na obroty. Jeśli gaźnik i świeca są ok., to tak jak pisałem może jeszcze coś z układem zapłonowym? Ale wydaje mi się że takie efekty może dawać tylko gaźnik, przytkana dysza powietrza.
czyli ok 3-4min.

no bez jaj umnie z 5/10 minut ;] choć dzis cos pogmyralem zapalil i tak z 1 minute nie było obrotów potem poszła ;|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak minute sie nagrzewała, a pozniej było dobrze i dla Ciebie to zle to nic Cie chyba nie zadowoli. Nigdy nie bedzie tak, że od razu silnik bedzie nagrzany.

Jak masz silnik chłodzony ciecza to sprawdz czy masz termostat. Jak nie masz to go włóż i bedzie Ci sie czybciej nagrzewał.

A od ostatnich dni jest całkiem ciepło... a temperatura na nagrzewanie tez ma wpływ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak minute sie nagrzewała, a pozniej było dobrze i dla Ciebie to zle to nic Cie chyba nie zadowoli. Nigdy nie bedzie tak, że od razu silnik bedzie nagrzany.

Jak masz silnik chłodzony ciecza to sprawdz czy masz termostat. Jak nie masz to go włóż i bedzie Ci sie czybciej nagrzewał.

A od ostatnich dni jest całkiem ciepło... a temperatura na nagrzewanie tez ma wpływ.

mam powietrzem chłodzony :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...