bwoj Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 WitamMam problemy z odpalaniem moto (Kawasaki VN 750) na ciepłym silniku, jak jest zimny pali można powiedzieć "na dotyk", gdy jest ciepły czasem nie chce zapalić, rozrusznik kręci w miarę szybko.Ostatnio robiłem mu synchronizację gaźników, mam trochę zbyt niski poziom paliwa w komorach pływakowych (porównując z poziomami z serwisówki), nie mam pewności, czy może mieć to wpływ, w czasie jazdy moto zachowuje się bez zarzutów, nie ma objawów, które świadczyłyby, że brakuje mu paliwa, co do śrub regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach, to wykręcone są na 4,5 obrotu. Jeżeli macie jakieś doświadczenia i sugestie w tym temacie to z góry dziękiPozdrawiam bwoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Kolega miał bardzo podobną usterkę w Magnie 750, jeździł tak sporo czasu, w końcu wymienił akumulator, i jak ręką odjął. Może pożycz od kogoś aku na parę godzin i sprawdź.Powodzenia :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miniu. Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Umnie w Magnie tez tak miałem i okazało sie ze czujnik połozenia wału był uszkodzony i czebabyło go wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 a probowales na goracym silniku przy odpaleniu dac nieco gazu? 1/4 manety? sprobuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 WitamMam problemy z odpalaniem moto (Kawasaki VN 750) na ciepłym silniku, jak jest zimny pali można powiedzieć "na dotyk", gdy jest ciepły czasem nie chce zapalić, rozrusznik kręci w miarę szybko.Ostatnio robiłem mu synchronizację gaźników, mam trochę zbyt niski poziom paliwa w komorach pływakowych (porównując z poziomami z serwisówki), nie mam pewności, czy może mieć to wpływ, w czasie jazdy moto zachowuje się bez zarzutów, nie ma objawów, które świadczyłyby, że brakuje mu paliwa, co do śrub regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach, to wykręcone są na 4,5 obrotu. Jeżeli macie jakieś doświadczenia i sugestie w tym temacie to z góry dziękiPozdrawiam bwoj Siemasz>>> Mój Vulcan odpala normalnie i normalnie jeździ ale śrubki od składu mieszanki mam na ok 3,5 obrotu a i poziom paliwka jest zbliżony do wskazań serwisowych ( wiem że ciężko jest to dobrze ustawić ale i japońce dają w tym temacie sporą tolerancję ) . Wydaje mi sie że powinieneś od tego właśnie zacząć ( nie napisałeś jak było przed ustawianiem gaźników czy chodził i odpalał normalnie) . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Witamdzięki za sugestie, :bigrazz: zdemontowałem dzisiaj gaźniki i skorygowałem poziomy w komorach pływakowychna chwilę obecną problem zniknął, moto odpala na gorącym bez problemuPozdrawiam bwoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Witamdzięki za sugestie, :) zdemontowałem dzisiaj gaźniki i skorygowałem poziomy w komorach pływakowychna chwilę obecną problem zniknął, moto odpala na gorącym bez problemuPozdrawiam bwoj siemasz>>> to miałeś fajną robótkę bo wyjmować te keihiny zaj...ane a potem to wsadzić na miejsce to totalna porażka . Cieszę się że mogłem być pomocny >>Pozdrawiam<< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) siemasz>>> to miałeś fajną robótkę bo wyjmować te keihiny zaj...ane a potem to wsadzić na miejsce to totalna porażka . Cieszę się że mogłem być pomocny >>Pozdrawiam<< Masz rację, mam już opatentowany sposób na wydarcie gaźników a swoją drogą "japońce" beznadziejnie to rozwiązali.Mam przy okazji pytanie:Próbowałeś w Swoim sprzęcie jazdy z pustymi wydechami, bez " środkowej puchy", każdy cylinder z oddzielną rurą?Pozdrawiam bwoj Edytowane 19 Lipca 2007 przez bwoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Masz rację, mam już opatentowany sposób na wydarcie gaźników a swoją drogą "japońce" beznadziejnie to rozwiązali.Mam przy okazji pytanie:Próbowałeś w Swoim sprzęcie jazdy z pustymi wydechami, bez " środkowej puchy", każdy cylinder z oddzielną rurą?Pozdrawiam bwoj Witam >>Mam właśnie tak zrobiony wydech dwie puste rury >> Osobiście nie polecam bo ryczy jak jasna cholera i na dłuższą metę nie daje się jeździć . Jeśli chcesz mieć potwornie ryczące moto to możesz to zrobić bo wcale nie strzela ani nic złego się nie dzieje ( pieski się czepiają ) i to by było na tyle. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 28 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Witam >>Mam właśnie tak zrobiony wydech dwie puste rury >> Osobiście nie polecam bo ryczy jak jasna cholera i na dłuższą metę nie daje się jeździć . Jeśli chcesz mieć potwornie ryczące moto to możesz to zrobić bo wcale nie strzela ani nic złego się nie dzieje ( pieski się czepiają ) i to by było na tyle. Pozdrawiam Witamwydechy, które mam prawdopodobnie są od vn 1500, wydaje mi się, że nie są całkowicie puste, jeździłem na nich jakiś czas, do momentu aż pojawił się problem z odpalaniem na gorącym silniku, teraz moto uważam, że jest wyregulowane ok, dodatkowo założyłem nowy akumulator, spróbuję jeszcze jednego podejścia do nieoryginalnych wydechów, bo fajnie na nich "mruczy" :icon_razz: mam nadzieję, że tym razem będzie oki (na oryginalnych, jak dla mnie jest trochę zbyt cicho),pzdr bwoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Witamwydechy, które mam prawdopodobnie są od vn 1500, wydaje mi się, że nie są całkowicie puste, jeździłem na nich jakiś czas, do momentu aż pojawił się problem z odpalaniem na gorącym silniku, teraz moto uważam, że jest wyregulowane ok, dodatkowo założyłem nowy akumulator, spróbuję jeszcze jednego podejścia do nieoryginalnych wydechów, bo fajnie na nich "mruczy" :banghead: mam nadzieję, że tym razem będzie oki (na oryginalnych, jak dla mnie jest trochę zbyt cicho),pzdr bwoj Czołem.Postaraj się trochę chociaż przytłumić wydech przez wstawienie specjalnej siatki i wspawanie tego wewnątrz ale tak aby przelot zostawić. Mam tak u siebie i jest o wiele lepiej dla ucha (głośno, ale nie nachalnie i w trasie nie uciążliwie).Poza tym sprawdź filtr powietrza. Kiedyś na zlocie znajomy miał podobne objawy że źle odpalał na ciepłym. Jak się okazało filtr był zawalony, poza tym są tam jakieś gąbki, które były nasączone chyba olejem i nie zaciągał powietrza jak należy. Po małym czyszczeniu (z zaznaczeniem wymiany) chodzi jak ta lala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.