marccc Opublikowano 12 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2003 Z MCN: Honda’s new 2004 Fireblade is awash with the latest technology from the GP circuit but the most unexpected development is the inclusion of a electronic rotary steering damper. And we can show you how it works. Valentino Rossi has only just started using the technology on his championship leading RCV taking it out for the first time at Estoril last weekend but it will be a standard feature on next year’s Fireblade. The electronic steering damper differs from most other steering dampers by offering continuously variable stiffness depending on how fast you are travelling. At low speeds it provides very little damping so you can manoeuvre the bike with ease, while at high speeds that damping increases to aid stability. This allows the bike to have a much steeper head angle than would otherwise be possible. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 12 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2003 a nie amortyzator skrętu?? tylko tumik.. to jest pod siedzeniem :lol: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Września 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Września 2003 Taka moda, okreslenie "tlumik skretu" stosuje się dzisiaj coraz częsciej (sam sie na tym lapię, hehe). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 13 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2003 no prosze, jak wspomaganie w samochodach, im szybciej jedziesz tym slabiej dziala pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 13 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2003 Ano ano, modne ostatnio urządzenie. Spotkałem takie teorie o jego działaniu (wśród posiuadaczy motocykli w takowy zaopatrzonych):- jest po to, żeby lżej chodziła kierownica (dla mnie rządząca teoria)- jest po to, żeby w całkowitym złożeniu kierownica nie latała i żeby utrzymać kierunekA jakie Wy słyszeliście teorie na temat??? :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccc Opublikowano 15 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2003 Ano ano, modne ostatnio urządzenie. Spotkałem takie teorie o jego działaniu (wśród posiuadaczy motocykli w takowy zaopatrzonych):- jest po to, żeby lżej chodziła kierownica (dla mnie rządząca teoria)- jest po to, żeby w całkowitym złożeniu kierownica nie latała i żeby utrzymać kierunekA jakie Wy słyszeliście teorie na temat??? :lol: :lol: :lol: Gdyby miala chodzic lzej, to montowano by pompe wspomagania, a tu chodzi o stlumienie drgan kierownicy w sytuacjach gdy robi sie nerwowo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.