Quaad Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 "" bandit S 600 , gsx 600 , CBR 600 co byście wybrali gdybyście musieli jeden z tych modeli i dlaczego ?jestem nowy w temacie i bardzo przyda mi sie wasza opinia roczniki wymienionych modeli tak miedzy 97 - 2002 bo na takie tylko mogę sobie pozwolić finansowo ...z góry dziękuje i pozdrawiam :D "" "" Proszę skorzystaj z opcji szukaj, dowiesz się o tych motocyklach wszystkiego.Zamykam temat. PozdrawiamJanuszm "" wiem o interesujących mnie modelach skromnie bym powiedział sporo aczkolwiek nie mogę sie zdecydować i w tym celu wystosowałem do was jako potencjalnych nowych kolegów mojego posta z zapytaniem który model wy byście wybrali a nie w celu uzyskania informacji o tych motocyklach poznania ich itd mam nadzieje ze reszta forumowiczów ma inne podejście do nowych niż janusz ( won do wyszukiwarki leszczu ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 QuaadKorzystasz z opcji szukaj, odnajdujesz temat, który jest najbardziej zbliżony do twojego, wpisujesz w nim posta "bandit S 600 , gsx 600 , CBR 600 co byście wybrali gdybyście musieli jeden z tych modeli i dlaczego ?" i w ten sposób nie zaśmiecasz forum. Podczas wyszukiwania, dowiesz się wiele na temat tych motocykli i może już sam odpowiesz sobie na zadane pytanie. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Każdy, będzie patrzył pod siebie i swoje gusta...Jak już wiesz o tych modelach wystarczająco to kup ten, który Ci się najbardziej podoba - proste :D Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...