hondaf4i Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Witam.Jestem nowy na forum. Pisze gdyz mam problem z ktorym nie moge sobie sam poradzic:Mam Honde cbr600 F4i 2006r okolo 3000mil przebiegu. Od pewnogo czasu zaczalem miec problem z obrotami. Po wlaczeniu zimnego motoru po chwili zapala sie kontrolka "FI" (podnosi mi obroty do okolo 1400-1500). Po jakims czasie jak silnik sie rozgrzeje (czyt. osiagnie temperature okolo 220st F) wylaczam motor, po czym uruchamiam od nowa... i tu zaczyna sie problem.. bo obroty znowu sa zbyt niskie (okolo 900-1000) i kontrolka "FI" znowu sie zapala, podnaszac ponownie obroty do granicy 1400-1500. P.S. Do motoru mam dolaczony Power Commander (mozliwosc konfiguracji z komputerem osobistym). pozdrawiamhondaf4i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 A co pokazuje w tym czasie termometr? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Nie wiem czy coś pomoge, pewnie więcej namieszam , ale kumpel miał chyba podobą sytuacje w CB750 kiedyś. Po prostu na luzie obroty leciały same do gory - okazało się że to była wina elektroniki, lecz co dokładnie to już nie pamietam, lecz jesli trzeba bedzie to sie dowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondaf4i Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Jak sie rozgrzeje to termometr wskazuje 220st F, wlacza sie wiatrak, po jakims czasie sie wylacza i sytuacja sie powtarza. Tu chodzi o to ze "FI" jest zapalone non-stop niezaleznie od biegu/temperatury czy pogody jak kto woli ;]Prosze o rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 "FI" jest zapalone non-stop niezaleznie od biegu/temperatury czy pogody jak kto woli ;] Co w tym dziwnego ? Masz jakiś "błąd" i tyle. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondaf4i Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Masz jakiś "błąd"...i nie potrafie sobie z nim sam poradzic dlatego pisze na forum, moze ktos doswiadczony cos podpowie. P.S. Tak jak pisalem, mam mozliwosc podlaczenia motoru do pc, moze to ulatwi sprawe. pozdrawiamgregory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Tak jak pisalem, mam mozliwosc podlaczenia motoru do pc, moze to ulatwi sprawe Szkoda, że w mojej starej Kawie tak nie można :cool: Jeśli ta kontrolka miga, to policz ilośc błysków/przerw, zresztą poszukaj na forum, juz było o tym wiele razy. Miganie pokazuje rodzaj (kod) błędu, po tym dojdziesz co jest niesprawne. Po drugie ściagnij serwisówkę do F4i, na forum były tez linki podawane, zresztą poszukaj gdzieś w sieci, znasz angielski, to przeczytasz i będziesz wiedział o co biega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Jeżeli kontrolka miga to masz kod MIL policz długie i krótkie kolejne mignięcia po których jest przerwa i następna seria. Każde długie oznacza 10 a krótkie 1 czyli jak masz n.p. dwa długie i trzy krótkie tyn MIL 23. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.