toom Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 witam, problem dotyczy motocykla Honda 1000RR rok 2005 całkiem nieedawno zakupiony, do pomalowania było kilka plastików więc rozebrany był cały (plastiki) Silnik ładnie pracował. A teraz jest problem: kluczyk przekręcam, wszystko ładnie świeci ale wyłącznik zapłonu nie działa. brak charakterystycznego dzwięku i informacji na wyświetlaczu. Rozrusznik kręci ale bezskutecznie. no i nie wiem co robić * jak sądzę może jakieś przewody się rozłączyły (tył rozbierany był cały) * albo coś z alarmem (aczkolwiek nie wiem czy jest on podłączony pod zapłon) Od czego zacząć kontrolę? i gdzie szukać przyczyny? podziękowania z góry za pomoc gdyż dopadła mnie bezradność tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Piszesz nieprawdę lub chcesz uzyskać info jak odpalić taki motocykl.Plastiki nie mają nic wspólnego z silnikiem i tym bardziej z instalacją!!!!Jeżeli po przekręceniu kluczyka silnik nie rusza to powinien się wyświetlać kod błędu.Napisz czy miga kontrolka na pulpicie i ile razy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toom Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Słuszna uwaga, już koryguję co miałem na myśli. demontując plastiki (i cały tył) musiałem wyjąć akumulator i trochę kręcenia tymi kablami było (tymi od alarmu również) przekręcając kluczyk wszystko się wyświetla (jakby było w porządku, żadnego błędu)tylko z tego co pamiętam po włączeniu przycisku zapłonu pojawiał się jeszcze jakiś napis (jak odpalał)teraz tego nie ma. (motocykl mam od dwóch tygodni - był naprawiany więc jeszcze nim nie jeździłem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 To teraz czeka Cię wizyta w serwisie Hondy aby przy pomocy kompa serwisowego zlokalizować uszkodzenie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toom Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 właśnie przeglądam serwisówkę i widzę ze zdjęcia licznika, że wcześniej mrugnęła kontrolka HESC a teraz niestety nie mruga. Nie jestem jednak tego pewien i nie chcę podawać błędnych informacji. przepraszam za błąd. teraz sprawdziłem w książce serwisowej i z rysunku wynika, że mrugał napis FI(wcześniej) mam jeszcze jedno pytanie, słyszałem iż w motocyklach jest coś takiego jak czujnik położenia i jeśli np motocykl się przewróci to czujnik odcina zapłon tylko czy jest coś takiego i gdzie w 1000RR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Z tego co pamiętam to pod zegarami na stelażu. Jeśli się go zamontuje odwrotnie (strzałką "this side up" do dołu - i jest taka mozliwość) to własnie takie będą objawy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toom Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 dzięki "musieli" za podpowiedź to był właśnie mój błąd: odwrotnie zamontowałem ten czujnik. po korekcie i powrocie do normalnego położenia wszelkie objawy minęły i grat znów chodzi :-) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.