Skocz do zawartości

toom

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O toom

  • Urodziny 05/16/1976

Osobiste

  • Motocykl
    1000RR
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    września

Osiągnięcia toom

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. to super. pomyślałem, że może coś nie tak.
  2. cześć, mam dość nietypowe pytanie i może ktoś będzie mógł to racjonalnie wytłumaczyć. Zakupiłem właśnie 954 sprowadzoną z Niemiec. Na Brifie jest data wyrejestrowania 04.2007. Nie jest to dziwne? (choć może niepotrzebnie się czepiam) Dodam tylko, że z oględzin nie widać na niej jakiejkolwiek wypadkowości i że ma wbity w Brifie ważny przegląd DEKRA do 09.2009 dzięki z góry za podpowiedzi
  3. super, dzięki za informacje. Muszę dokładnie zmierzyć wolną przestrzeń pod siedzeniem aby nie było za dużo przerabiania. Choć jak widać cena tych tłumików nie jest wysoka i można trochę pokombinować :-)
  4. witam, mam pytanie - co sądzicie o tym wydechu? http://www.allegro.pl/item253630687_micron...owy_tanio_.html Planuję zakupić i założyć ten tłumik do 1000RR. Nie znam modelu tego Microna, nie mogę też ocenić ilu letni jest to tłumik. Pytaniem jest czy wpasuje się on do 1000RR (ma 57cm) i czy jako torowy nie przesadzi z hałasem. (akceptuję głośny, sportowy wydech liczę jednak na to, że nie będzie to hałas jak w sprzęcie bez tłumika) pozdr. p.s. może miał ktoś dokładnie taki wydech i będzie mógł podzielić się opinią jest jeszcze taka alternatywa: http://www.allegro.pl/item253988162_tlumik...n_czerwony.html
  5. cześć, możecie podpowiedzieć w jaki sposób ustawić przepustnicę w wydechu pod siedzeniem w motocyklu honda cbr 1000RR z 2005 roku? (po zakupie używanego motocykle końcówki linek mam ściągnięte z przepustnicy. Nie wiem jak to ustawić. Motocykl chodzi bez zastrzeżeń no ale po coś chyba to jest więc chciałbym aby spełniało swoje funkcje. Wydech jest oryginalny) dzięki za pomoc
  6. mam podobne zdanie. tylko w 1000RR sprawa się komplikuje z miejscem mocowania. nie chcę aby wielka rura wystawała za lampę :-) dowiadywałem się, iż dorobienie tłumika dł. 400mm i średnicy 60mm, końcówka prosta, oval (to by pasowało) przez firmę Montii będzie kosztem 399zł słyszałem wiele pozytywnych informacji o tych tłumikach ale nie wiem jak to się ma do 1000RR'y
  7. witam, zastanawia mnie czy można przerobić oryginalny wydech od 1000RR aby był bardziej "sportowy", i poprawił dzwięk? Może jest sposób aby zostawiając obudowę zmienić tylko wnętrze? pozdr.
  8. dzięki "musieli" za podpowiedź to był właśnie mój błąd: odwrotnie zamontowałem ten czujnik. po korekcie i powrocie do normalnego położenia wszelkie objawy minęły i grat znów chodzi :-) pozdrawiam
  9. właśnie przeglądam serwisówkę i widzę ze zdjęcia licznika, że wcześniej mrugnęła kontrolka HESC a teraz niestety nie mruga. Nie jestem jednak tego pewien i nie chcę podawać błędnych informacji. przepraszam za błąd. teraz sprawdziłem w książce serwisowej i z rysunku wynika, że mrugał napis FI(wcześniej) mam jeszcze jedno pytanie, słyszałem iż w motocyklach jest coś takiego jak czujnik położenia i jeśli np motocykl się przewróci to czujnik odcina zapłon tylko czy jest coś takiego i gdzie w 1000RR?
  10. Słuszna uwaga, już koryguję co miałem na myśli. demontując plastiki (i cały tył) musiałem wyjąć akumulator i trochę kręcenia tymi kablami było (tymi od alarmu również) przekręcając kluczyk wszystko się wyświetla (jakby było w porządku, żadnego błędu) tylko z tego co pamiętam po włączeniu przycisku zapłonu pojawiał się jeszcze jakiś napis (jak odpalał) teraz tego nie ma. (motocykl mam od dwóch tygodni - był naprawiany więc jeszcze nim nie jeździłem)
  11. witam, problem dotyczy motocykla Honda 1000RR rok 2005 całkiem nieedawno zakupiony, do pomalowania było kilka plastików więc rozebrany był cały (plastiki) Silnik ładnie pracował. A teraz jest problem: kluczyk przekręcam, wszystko ładnie świeci ale wyłącznik zapłonu nie działa. brak charakterystycznego dzwięku i informacji na wyświetlaczu. Rozrusznik kręci ale bezskutecznie. no i nie wiem co robić * jak sądzę może jakieś przewody się rozłączyły (tył rozbierany był cały) * albo coś z alarmem (aczkolwiek nie wiem czy jest on podłączony pod zapłon) Od czego zacząć kontrolę? i gdzie szukać przyczyny? podziękowania z góry za pomoc gdyż dopadła mnie bezradność tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...