Skocz do zawartości

brak zasilania wtryskiwaczy 1000RR


toom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

problem dotyczy motocykla Honda 1000RR rok 2005

 

całkiem nieedawno zakupiony, do pomalowania było kilka plastików więc rozebrany był cały (plastiki)

Silnik ładnie pracował.

 

A teraz jest problem: kluczyk przekręcam, wszystko ładnie świeci ale wyłącznik zapłonu nie działa.

brak charakterystycznego dzwięku i informacji na wyświetlaczu. Rozrusznik kręci ale bezskutecznie.

no i nie wiem co robić

 

 

* jak sądzę może jakieś przewody się rozłączyły (tył rozbierany był cały)

* albo coś z alarmem (aczkolwiek nie wiem czy jest on podłączony pod zapłon)

 

 

Od czego zacząć kontrolę? i gdzie szukać przyczyny?

podziękowania z góry za pomoc gdyż dopadła mnie bezradność

 

tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz nieprawdę lub chcesz uzyskać info jak odpalić taki motocykl.

Plastiki nie mają nic wspólnego z silnikiem i tym bardziej z instalacją!!!!

Jeżeli po przekręceniu kluczyka silnik nie rusza to powinien się wyświetlać kod błędu.

Napisz czy miga kontrolka na pulpicie i ile razy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuszna uwaga, już koryguję co miałem na myśli.

 

demontując plastiki (i cały tył) musiałem wyjąć akumulator i trochę kręcenia tymi kablami było

(tymi od alarmu również)

 

 

 

 

przekręcając kluczyk wszystko się wyświetla (jakby było w porządku, żadnego błędu)

tylko z tego co pamiętam po włączeniu przycisku zapłonu pojawiał się jeszcze jakiś napis (jak odpalał)

teraz tego nie ma.

 

(motocykl mam od dwóch tygodni - był naprawiany więc jeszcze nim nie jeździłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie przeglądam serwisówkę i widzę ze zdjęcia licznika, że wcześniej mrugnęła kontrolka HESC

a teraz niestety nie mruga.

 

Nie jestem jednak tego pewien i nie chcę podawać błędnych informacji.

 

przepraszam za błąd.

teraz sprawdziłem w książce serwisowej i z rysunku wynika, że mrugał napis FI(wcześniej)

 

mam jeszcze jedno pytanie,

 

słyszałem iż w motocyklach jest coś takiego jak czujnik położenia i jeśli np motocykl się przewróci

to czujnik odcina zapłon

 

tylko czy jest coś takiego i gdzie w 1000RR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki "musieli" za podpowiedź

 

to był właśnie mój błąd: odwrotnie zamontowałem ten czujnik.

 

po korekcie i powrocie do normalnego położenia wszelkie objawy minęły

i grat znów chodzi :-)

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...