Skocz do zawartości

XT 350


Rekomendowane odpowiedzi

Jak wypada XT 350 w poruwnaniu z 600? Czy 350 również jest tak niezawodna i wytrzymała jak 600? Czy jest znacząco bardziej ekonomiczna (głównie spalanie). I co byście bardziej polecili do lekkiego endurowania czasami jakas dłuższa traska i czasami wjazd do lasu. I co byście powiedzieli o takiej??:

http://moto.allegro.pl/item214084128_yamah...per_xt350_.html

 

 

A 600 to nalepiej cos takiego:Xt600

Edytowane przez Sebav
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To była jedyna XT350 na jakiej jeździłem-bardzo fajny motocykl, w terenie ok., na szosie dostaje lekkiej zadyszki-chyba ze ktoś nie ma potrzeby wykręcania średniej przelotowej grubo pow. 100 km/h. Znam ten konkretny egzemplarz z allegro na wskroś-jest to motocykl mojego off-roadowego kolegi który rozwinął skrzydełka, i to co mówi jest szczerą prawdą, jest nawet w tym opisie dość skromny. Faktycznie Marcin jeździ spokojnie (jest zresztą przed zrobieniem doktoratu, i jest też wykładowcą na Polibudzie-więc inaczej mu nie wypada...), i dba o motocykl jak o kobietę, ten remont był faktycznie robiony i ja to też potwierdzam, od tego czasu jeździł malutko-kolega dużo pracuje. Co do jazdy na torze-ten motocykl zrobił jedno okrążenie na torze, ja nim je zrobiłem :) Spokojniutko zresztą, to motocykl który daje radość nie z pałowania, a z fajnej, spokojnej turystycznej jazdy terenowej. I tak też był jeżdżony.

Pod tym motocyklem mógłbym się spokojnie podpisać, że jest to faktycznie zdrowa sztuka, i warta kupna, wszystko jest w nim jak trzeba doinwestowane, nie ma zadnych patentów i druciarstwa.

Co do spalania-nie pamiętam ile, ale zawsze to było tak ze Marcina XT robiła za cysternę, ciężko w trójmieście o bardziej ekonomiczny motocykl. Niezawodność-jak najbardziej, to uzytkowy motocykl dla pastuchów z pól arizony i australii, on jest zrobiony tak by zawsze pewnie, tanio i sprawnie poruszać się w terenie, by pastuch nie musiał w nim często grzebać.

Moim zdaniem bardzo rozsądny motocykl, do celów turystycznych dla spokojnego jeźdzca-BDB.

Ten kto kupi tą XT-mogę mu spokojnie pogratulować dobrej sztuki. W terenie to moim zdaniem róznica między 350 a 600 się zaciera-podwozie jest typu użytkowego, a nie wyczynowego i to ze jest większy silnik nic nie daje (mówię o terenie, nie o szosie), bo podwozie przy dzidowaniu powie wcześniej stop. Jeśli chodzi o moc-oboje z Marcinem jesteśmy wielkimi chłopami, ja ważę ponad 100 kg, i nigdy, w żadnej konfiguracji terenu nie było jej w tej 350 za mało (jeśli chodzi o np. piaszczyste strome podjazdy, czy ostre podjazdy takie jak na wzgórzach morenowych). Wiem, bo na najcięższych, czy technicznych odcinkach, scenariusz naszych jazd z Marcinem był taki ze najpierw ja przejeżdżałem odcinek swoją LC4, a następnie przeprawiałem się tą XT, oddając ją potem wlaścicielowi.

Pzdr.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To była jedyna XT350 na jakiej jeździłem-bardzo fajny motocykl, w terenie ok., na szosie dostaje lekkiej zadyszki-chyba ze ktoś nie ma potrzeby wykręcania średniej przelotowej grubo pow. 100 km/h. Znam ten konkretny egzemplarz z allegro na wskroś-jest to motocykl mojego off-roadowego kolegi który rozwinął skrzydełka, i to co mówi jest szczerą prawdą, jest nawet w tym opisie dość skromny. Faktycznie Marcin jeździ spokojnie (jest zresztą przed zrobieniem doktoratu, i jest też wykładowcą na Polibudzie-więc inaczej mu nie wypada...), i dba o motocykl jak o kobietę, ten remont był faktycznie robiony i ja to też potwierdzam, od tego czasu jeździł malutko-kolega dużo pracuje. Co do jazdy na torze-ten motocykl zrobił jedno okrążenie na torze, ja nim je zrobiłem :biggrin: Spokojniutko zresztą, to motocykl który daje radość nie z pałowania, a z fajnej, spokojnej turystycznej jazdy terenowej. I tak też był jeżdżony.

Pod tym motocyklem mógłbym się spokojnie podpisać, że jest to faktycznie zdrowa sztuka, i warta kupna, wszystko jest w nim jak trzeba doinwestowane, nie ma zadnych patentów i druciarstwa.

Co do spalania-nie pamiętam ile, ale zawsze to było tak ze Marcina XT robiła za cysternę, ciężko w trójmieście o bardziej ekonomiczny motocykl. Niezawodność-jak najbardziej, to uzytkowy motocykl dla pastuchów z pól arizony i australii, on jest zrobiony tak by zawsze pewnie, tanio i sprawnie poruszać się w terenie, by pastuch nie musiał w nim często grzebać.

Moim zdaniem bardzo rozsądny motocykl, do celów turystycznych dla spokojnego jeźdzca-BDB.

Ten kto kupi tą XT-mogę mu spokojnie pogratulować dobrej sztuki. W terenie to moim zdaniem róznica między 350 a 600 się zaciera-podwozie jest typu użytkowego, a nie wyczynowego i to ze jest większy silnik nic nie daje (mówię o terenie, nie o szosie), bo podwozie przy dzidowaniu powie wcześniej stop. Jeśli chodzi o moc-oboje z Marcinem jesteśmy wielkimi chłopami, ja ważę ponad 100 kg, i nigdy, w żadnej konfiguracji terenu nie było jej w tej 350 za mało (jeśli chodzi o np. piaszczyste strome podjazdy, czy ostre podjazdy takie jak na wzgórzach morenowych). Wiem, bo na najcięższych, czy technicznych odcinkach, scenariusz naszych jazd z Marcinem był taki ze najpierw ja przejeżdżałem odcinek swoją LC4, a następnie przeprawiałem się tą XT, oddając ją potem wlaścicielowi.

Pzdr.

Kurde po takich rewelacjach sam bym sobie kupił tą xt :cool: Kiedyś z reszta chcialem moto o poj. 350, ale kupiłem 650 i jestem strasznie zadowolony:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w sumie nie zamieżam kupić żadnego z tych egzemplaży gdyż musze sprzedać jeszcze aktualne moto, ale sie zastanawiam jaką wybrać pojemność. Bo z tego co patrze to jeszcze w gre wchodzi honda lecz na nią raczej trudno trawić powyżej 125ccm. A ile XT 350 ma Vmaxa?(tak miejwiecej) I czy Xt 350 też ma suchą miske??

 

A i czy to prawda że w XT 600 przy 40tyś km jest problem z 5 biegiem?

Edytowane przez Sebav
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i czy to prawda że w XT 600 przy 40tyś km jest problem z 5 biegiem?
prawda,prawda niestety sam mam xt 600 z przebiegiem 47 tys i piatka juz wyje dość głosno i trzeba będzie wymienić :)

Co do tego jak wypada 350 w porównaniu do 600 .Jezdzilismy z kumplem czesto, on na tt 350 ja xt 600 i w terenie 350 dobrze sobie radziła ,ale wiadomo ze na przyspieszenie-prostych nie miał zadnych szans -mniejsza moc.Jechał na gazie a ja spokojnie i poprostu wystarczyło lekko dodac gazu zeby go złapać.Napisze raz jeszcze xt 350 bym nie bral,Jak cos to ktm lc4 400 lub xr 400,albo zawodową dr 350-świetne moto.Co do ekonomi to jak dla mnie xt 600 palący do 6 litrów jest ekonomiczny :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale piszesz o jeździe terenowej czy lajtowej po szosach i szutrach? Bo to może być mała różnica. Jakoś nie widzę, abyś w terenie na prostej tak szybko odjeżdżał swoją xt600, chyba że ja jeździłem jakimś słabym egzemplarzem. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teren nie był łatwy-SZCZYRK I Trasa prowadząca na skrzyczne -wielkie kamienie ,błoto i ostre gorki-:P) Moj xt ek był z roku 1986 z przerobionym wydechem i odchudzony ze wszelkich zbędnych częsci- łącznie ze swiatłami itp,itd dobre opony duza zębatka,mozejezdziłes nowszym egzemplarzem-cięższe i słabsze silniki gorsze w teren,choc wiadomo xt to zaden wyczyn raczej dobroduszny kompan:) ale daje rade :D

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno co dodam to w xt 350 bardzo ładnie i kulturalnie pracują silniki (oczywiście jeśli jest wszystko w porządku) Tak więc przy zakupie nie daj się zwieść dziwnym dzwiękom i hałasom - motor ma poprostu świstać :biggrin:

Edytowane przez globtdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...