janek2 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 witam jak podniesc osiagi w romecie z jawoskim silnikiem , ja myslalem o zmianie tylnej zebatki ?CZekam na porady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olorol Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) witam jak podniesc osiagi w romecie z jawoskim silnikiem , ja myslalem o zmianie tylnej zebatki ?CZekam na porady. PozdrawiamTo zależy na czym chcesz zyskać ? Zmiana zębatek powoduje większe przyśpieszenie lub szybszą jazde. Poza tym myśle, że w rometach jakiekolwiek podnoszenie mocy nie będzie tak bardzo odczuwalne :D Edytowane 12 Lipca 2007 przez olorol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Jeśli masz odblokowany silnik na moc 3,5KM i zębatkę z przodu Z11, to z powodzeniem możemy ją zastąpić Z12 lub Z13, z tym, że na tej ostatniej silnik już zaczyna się męczyć (brakuje mocy). Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Pierwsza rzecz, jaką sprawdź, to ile kolanko wydechu wchodzi w tłumik. Jeśli więcej niż 2-4 cm to piłka do metalu w dłoń i jedziesz. To pierwsza blokada. Następnie odkręcasz gaźnik i patrzysz, jaki masz otwór w króćcu. Jeśli masz mały, okrągły to albo kupujesz odblokowany króciec albo pilnik w łapę i rozpiłowujesz na rozmiar otworu w gaźniku. Następnie wymieniasz dyszę w gaźniku na 68 lub 70mm (eksperymentalnie). Na koniec sprawdzasz zębatkę zdawczą (tą pod prawą kapą silnika) - jeśli ma 11 zębów to możesz zmienić na 12 lub 13, żeby podnieść prędkość max - jednak odbywa się to kosztem przyspieszeń. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) Zalezy czy masz silnik z wesji polskiej czy czeskiej. Poznac to mozesz po krućcu - czy jest owalny czy rozwiercony w środku. Jak jest w nim tylko mała dziurka to rozwierć i wypoleruj. Ponadto zmień dysze w gaźniku. Wypoleruj tlok na lustro i tam niektórzy kombinowali ze skroceniem nóżki w tłoku ale to raczej nie ma sensu. Nie kupuj tych całych kitów 55 czy tam 60 cm3 z allegro broń boże ( u mnie lezy jeden na półce -.- ). Jakbyś się zaciał i rozbierał silnik to poszukaj tuningu silnika wg Sałka o ile dobrze pamietam - rozwiercane kanaly ssace. Mozesz poprawic bledy odlewnicze w komorze silnika i jeszcze mnóstwo innych pierdół czasochłonnych, które bedą ( o ile w ogóle ) prawie nie odczuwalne. Jeżeli masz seryjny silnik to nie zmieniaj zębatki, bo jak napisał kolega wyżej, powodzenia na jakiejś górce. @edit: te zabawy z tlumikiem kończą się dosyć głoośnym silnikiem Pozdro Edytowane 12 Lipca 2007 przez Wiśl@k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 :| przecież w temacie pisze że chodzi tu o czeski silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 :| przecież w temacie pisze że chodzi tu o czeski silnik... :icon_mrgreen: Czeski silnik był w wersji polskiej i czeskiej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 ja mojego ogarka swietej pamieci zrobilem w taki sposob. poprawilem kanaly:dolotowy i wydechowy. wszystkie nadlewy dopasowalem do wielkosci okien w cylindrze...kurde nie wiem jak to opisac korpus ten aluminiowy ma mniejsza srednice okien niz sa okna w tulei..trza go rozpilowac i wypolerowac.tak samo kanaly przeplukiwujace. po drugie zmiana krucca na ten z kwadratowym oknem i go wypolerowac w srodku. z gaznikiem nie kombinowalem. ogar zlomotal na starcie z miejsca simsona S51:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 a ja nie wiem dlaczego (boska moc czy co)na starcie z kopa biore simsony , komary , ogary SKUTEM !! z yamaha dt80 jest problem ale dluugo sie jej trzymam ale i tak mnie wyprzedza :buttrock: wiec :banghead: jest cool Sry. za O.T ale musialem :D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Tu macie coś na temat blokad o których wspomniał Aster. Tyle, że bardziej szczegółowo i zdjęcia. Zapraszam.http://www.forum.skutery-motocykle.pl/viewtopic.php?t=1543 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.