Kropek222 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam !! Chciałem się dowiedzieć od czego powstały takie wypalenia na cylku oraz głowicy... Co teraz z tym zrobić ? Ja osobiście myślę że jest to przez źle dobraną świece ale to jest tylko moje zdanie. Motor jeździł na świecy NGK R BR8ECM. Ja sam Hondą zrobiłem jakieś 3h od kupna, później rozebrałem !! Pozdrawiam Zdjęcia: http://img61.imageshack.us/img61/9153/g322owicact6.jpg http://img64.imageshack.us/img64/6636/cylinderfb3.jpg Przepraszam ale umieściłem temat nie w tej katygorii co trzeba !! Proszę o usunięcie :lalag: Pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 splanuj i jazda dalej :crossy: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 (edytowane) Zawinił tutaj mechanik.Uszczelka prawdopodobnie była dobra. Jednak źle dokręcał głowicę.Stało się to od przedmuchów. Być może również ktoś dał pod uszczelkęsilikon. Taki jest efekt jak daje się pod tą uszczelkę silikon.Silikon przy komorze spalania się wypala ... natomiast bo bokachsię nie wypala. Jeżeli głowica jest mocno dokręcona to nie będziepraktycznie przepuszczała ale nadpali się w tym miejscu w którymwidać na zdjęciach.Pamiętaj o kolejności dokręcania śrub i niczym nie smaruj uszczelkipod głowicą bo jest to kompletnie zbędne i szkodliwe, to nie motorynka :-) Splanować głowicę i cylinder i ewentualnie dorobić wyższą uszczelkęale pod cylindrem ! (na dole) Edytowane 7 Lipca 2007 przez Tomy M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 (edytowane) Splanować głowicę i cylinder i ewentualnie dorobić wyższą uszczelkęale pod cylindrem ! (na dole) Chyba raczej pod glowice, przecież jak dasz taka uszczelke pod cylinder to kanaly w cylindrze nie zgraja z tlokiem. Edytowane 9 Lipca 2007 przez Maatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Pewnie chodziło o zmniejszenie kompresji przez podniesienie całego cylka z głowicą, przez co tłok będzie niżej podchodził....a ze ma byc planowany cylinder to bez tej podkładki mógł wyskakiwać tłok ponad jego krawędź a wiadomo ze to nie najlepsze co się może dziać. stąd podkładka pod cylkiem ;) Co do niezgrania sie kanałów to nie sądzę żeby to był duży kłopot. tłok ma zazwyczaj troszkę zapasu zatem chyba nie stanowi to problemu? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Co do niezgrania sie kanałów to nie sądzę żeby to był duży kłopot. tłok ma zazwyczaj troszkę zapasu zatem chyba nie stanowi to problemu? Przecież to zmieni cały rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Po 1 to jest 2-sów i nie ma rozrząduPo 2 to jest 2 sów i takie rzeczy się robią skręć spowrotem i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Po 1 to jest 2-sów i nie ma rozrząduPo 2 to jest 2 sów i takie rzeczy się robią skręć spowrotem i tyleSię nie wie, się nie pisze - rozrząd może być wykonany na kilka sposobów. Jednym z nich jest właśnie użycie tłoka, który odsłania okna w cylindrze. Kropek222, jak głębokie są te wżery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Się nie wie, się nie pisze - rozrząd może być wykonany na kilka sposobów. Jednym z nich jest właśnie użycie tłoka, który odsłania okna w cylindrze. No wlasnie, i jak podniesie cylinder to nie bedzie wszystko grac tak jak ma byc. Jackuzy, o jakim zapasie ty mowisz? przecież to jest wszystko wykonane co do mm; uklad kanalow w cylindrze w stosunku do tloka, i niema tam raczej zadnego zapasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kropek222 Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Kurde panowie ja już naprawdę nic nie wiem.... Najgłębszy wżer jest na głębokości 1 mm !! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 No wlasnie, i jak podniesie cylinder to nie bedzie wszystko grac tak jak ma byc. Jackuzy, o jakim zapasie ty mowisz? przecież to jest wszystko wykonane co do mm; uklad kanalow w cylindrze w stosunku do tloka, i niema tam raczej zadnego zapasu. teoretycznie tak jest a w rzeczywistości podnosząc cylinder o 1mm nie odczuje żadnej różnicy w osiągach silnika, tak to jest z dwusuwami. W 4T przesunięcie o jeden ząbek rozrządu powoduje olbrzymie zmiany a tutaj nie poczujesz. No okik przynajmniej ja nie poczułem :flesje: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 teoretycznie tak jest a w rzeczywistości podnosząc cylinder o 1mm nie odczuje żadnej różnicy w osiągach silnika, tak to jest z dwusuwami. W 4T przesunięcie o jeden ząbek rozrządu powoduje olbrzymie zmiany a tutaj nie poczujesz. No okik przynajmniej ja nie poczułem :icon_rolleyes: Ale tu wchodzi w gre z 3mm albo i wiecej :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gestfeind Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Splanuj głowice i cylinder o ile trzeba, żeby wyrównać. Szlifierz powie ci ile zjechał, a jak nie, to zakładaj, ale najpierw możesz wykleić cieniutko głowice plasteliną i sprawdzić czy nie uderza tłok w głowice. Jak nie to można jeździć, tylko radziłbym posłuchać czy nie następuje spalanie stukowe ( po wzroscie spręzania). Jak stuka to nie pozostaje nic innego jak dorobić grubszą uszczelke pod głowice, grubość powie ci szlifierz, zresztą sam będziesz widział. Uszczelki dorabiają normalnie do samochodów, więc problemów nie powinno być. Pod cylinder grubszej nie dawaj, bo już 1 mm dużo zmienia czasy. Pozdrawiam i powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kover Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Po 1 to jest 2-sów i nie ma rozrząduPo 2 to jest 2 sów i takie rzeczy się robią skręć spowrotem i tyle Hmmm ... nie skomentuje tego :buttrock: Jeśli chodzi o to co zrobić teraz z tym fantem to oddałbym to do jakiegoś zakładu zajmującego się regeneracją głowic (jakoś musi sie dać to uratować bo przecież jak sie cylindry oddaje do nałożenia nicasilu to nieraz maja spore "dziury" i jakoś to uzupełniają )... jak to zrobią to będziesz miał spokojną głowę, nie będziesz się musiał martwić bo jak za dużo splanujesz to później już chyba nic z tym nie zrobisz :icon_evil: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Kurde panowie ja już naprawdę nic nie wiem.... Najgłębszy wżer jest na głębokości 1 mm !! PozdrawiamO ile podniesienie garnka o 1mm mogło by być jeszcze akceptowalne (bo ch-ka się raczej zmieni), o tyle wżer na taka głebokość to już bardzo dużo.Ja bym to splanował ile się da, złożył z resztką wżerów i zaczął rozglądać się za nowym (używanym) cylindrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.