Skocz do zawartości

HELP, Thundercat ciąg dopiero od 5k obrotów


RooSu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Proszę o próbę zdiagnozowania przyczyny dziwnego zachowania Tcata.

Wracając z pracy w poniedziałek, załapałem sie na oberwanie chmury. Gdy juz totalnie przemokłem zauważyłem, że moto jakoś dziwnie chodzi, nie ciągnie i nie pracuje stabilnie na wolnych obrotach.

 

Po kilku dniach jest troszkę lepiej ale nie do końca, tzn. moto pracuje na wolnych obrotach, nie gaśnie, ale działa jakby na 3 cylindrach. Normalnie chodzi dopiero powyżej 5k obrotów, wkręca sie do końca i ogólnie działa tak jak powinien.

 

Dziś sprawdziłem filtr powietrza i świece. Filtr jest czysty, świece dają iskrę i są suche.

Wydaje mi się, ze to coś z gaźnikami. Jest możliwe żeby się gdzieś woda dostała i przez to moto tak dziwnie chodzi?

 

Ile kosztuje czyszczenie gaźników?

 

Dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie w wyższych partiach obrotów iskra może mieć siłę żeby przeskoczyła przez świece a nie gdzieś indziej.

Innego wyjścia niż kable zapłonowe raczej niema. Rozbierz i wytrzyj wszystko do sucha. Ocen stan kabli przy czyszczeniu i jeżeli kwalifikuja sie do wymiany no to musisz szukać nowych.

Edytowane przez gutek_rapier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest sucho to nie koniecznie , najleopiej dodtakowo spryskac je woda na pracujacym silniku

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśłi kabli nie masz zalanych razem z cewkami i fajkami, to zaden problem wymienić. Nawet nie ma po co bawić sie w spryskiwanie silnika i gaszenie światła. Kable kosztują grosze. Wymienisz i po sprawie. Jeśli kable są z cewkami i fajkami, to musisz kombinować, ale chyba zawsze udaje się je rozdzielić. Przy okazji przeczyscisz kilka połączeń w konektorach, zmienisz fajki na nowe itp.

 

Jak masz manuala do swojego motocykla, to sam ściągaj gaźniki i zabieraj sie do czyszczenia. Nic skomplikowanego. Chyba, że nie masz pojecia, to do serwisu zabieraj sprzęt.

 

Za rozbiórke z czyszczeniem płacisz jakieś +/-150zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź najpierw wsadź nowe świece bo może któraś dostała przebicia.

U kumpla w seicento było podobnie, silnik ciągnął dopiero po wyżej 3tys obr, po zmianie świec da się bez gazu jechać

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spryskaj delikatnie wodą przewody, odpal moto i zgaś światło, jeśli będzie dyskoteka to masz do wymiany przewody. Jednak niesądze żeby to było to.

Bardziej prawdopodobne jest to że czeka Cię czyszczenie gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...