czarczi Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 witamkupilem ostatnio wydech leovinci touring do mojej yamahy majesty 125 , na poczatku wywalilem zwezke z tlumika ( blokada homologacyjna) zalozylem jade i wszystko tak samo , nic sie nie zmienilo ;/ , myslalem ze leovinci robi same sportowe wydechy ( a moze ten nie jest sportowy??) , albo czy przczyna moze byc wytarty pasek napedowy?? albo cos innego dodam ze moto ma przejechane 27 tys km a kupilem je jak mialo 26 tys km i jeszcze nic nie robilem ( trzeba by ustawic zawory , wymienic lancuszek itp czy raczej takich rzeczy w tym modelu sie nie robi?? , a moze ktos ma do niej serwisowke ??) pomozciepozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Ten pasek może przeszkadzac, wymien na nowy jak się ślizga i jest wytarty. Tak w ogóle po wymianie wydechu potrzebna jest regulacja skutera, czyli dobranie odpowiednich rolek, sprężyny dociskowej itp. :crossy:To nie jest tak hop-siup :P Np. W Hussarze qmpla po samej wymianie wydechu, bez regulacji jechał o 5-10 km/h i miał lipne przyspieszenie a po regulacjach jechał o 15-20 km/h i miał przyzwoite przyspieszenie :flesje:Regulacja trochę kosztuje - on zapłacił 200 zł z częściami (rolki, sprężyna) :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 taa tylko moj to jest 4 suw , a hussara tez mialem i jak zalozylem sportowy wydech leovinca to nic nie trzeba bylo regulowac (dal i to bardzo duzo) a paska nie slychac zeby sie slizgal , wiec nie mam pojecia czemumoze w weekend sie za to wezme i wszystko dokladnie obejrze ;D, jeszcze jedno pytanie czy gazbox od dt 80 bedzie pasowal do tej majesty , bo akurat mam taki i sie zastanawiam czy go nie wsadzic pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Na 4T się nie znam, więc już Ci nie pomogę, ale wydaje mi się, że też przydałaby się regulacja :crossy: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 po uj ci gasbox ? dowiedz się jaką szerokość powinien mieć pasek , zmierz swój i będziesz miał jedną rzecz z głowy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Z 4t nie da sie duzo wyciagnac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Jeżeli założyłeś sportowy wydech do 4T to zwiększył Ci on moc w górnym zakresie obrotów. Majesty o ile wiem to skuter, więc żeby jechał na tych wyższych obrotach powinieneś założyć też lżejsze rolki i być może twardsze sprężynki sprzęgła też by się przydały. Poza tym trzeba wyregulować gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 ok cos poprobuje pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 ogulnie skuter 4t sa istna [porazka jesli chodzi o rasowanie;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.