damek0007 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 hej....co moze byc przyczyna ze ktm lc4 620 bierze olej? jest to wersja z jednym obiegiem oleju. ma moc, ladnie chodzi i pali na dotyk. ale strasznie kopci a jak przygazujesz to w tlumiku az gromadzi sie olej z silnika;/ co sie stalo? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Czeka cie remont gory silnika.Jak wyglada wnetrze pojemnika na filtr powietrza ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 zmerz kompreche na sucho a potem wlej 50 oleju i podaj nam wyniki. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Czeka cie remont gory silnika.Jak wyglada wnetrze pojemnika na filtr powietrza ? Adam M.z tej rurki od odpowietrzenia silnika czasami na wysokich obrotach wystrzela olej na filtr powietrza;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Czyli chyba tak jak mowil Adam czeka Cię remont.... Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 No to chyba troche zakatowałeś maszyne.. Tak jak qpa mówi sprawdz kompreche na ciepłym silniku a potem zrób próbe olejową.. Jak masz takie objawy to tłoczek, pierścienie i uszczelniacze zaworowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 tłok puszcza ciśnienie do silnka i wywala olej odmą. U mnie w ttr pociły sie dekle a samym wierzchu a odmą nic nie poszło ale powód ten sam - remoncik. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 czyli tłok trzeba też wymieniac? czy wystarczy tylko pierscienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 ja nie wróżka :icon_mrgreen: bardzo optymistycznie - uszczelka pod głowcią i jest nieszczelność do kanału z łancuskziemmniej optymistycznie- pierścionki i uszczelniaczejeszcze mniej tłok + pierścionkijeszcze mniej szlif + tłokjeszcze mniej szlif + tłok + uszkodzona głowica np pękniecie + wyrobiony korobów i wał + opony do wymiany :buttrock: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Po zdjeciu glowicy i cylindra pomiar luzow miedzy cylindrem a tlokiem odpowie na twoje pytanie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 wez wytłumacz jedno czy motor z dnia na dzien zaczą tak robic czy to był powolny proces zużycia bo jak to sie stało z dnia na dzien to moze nic powaznego cos sie podwiesiło zapiekło albo co tam moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 wez wytłumacz jedno czy motor z dnia na dzien zaczą tak robic czy to był powolny proces zużycia bo jak to sie stało z dnia na dzien to moze nic powaznego cos sie podwiesiło zapiekło albo co tam moze bycwlaśnie to sie stało z dnia na dzien, przed wczoraj wszystko bylo oki a wczoraj przejechalem sie i zobaczylem ze paskudnie kopci i zyga olejem, patrzylem stan oleju w silniku i troche ubylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 wiesz ja bym rozebrał i zobaczył byc moze jakies małe gowno sie skonczyło ktore kosztuje 5 zł ale trzeba scianac cała pokrywke od garka nic sie nie boj to napewno jakas mała głupia rzecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 wiesz ja bym rozebrał i zobaczył byc moze jakies małe gowno sie skonczyło ktore kosztuje 5 zł ale trzeba scianac cała pokrywke od garka nic sie nie boj to napewno jakas mała głupia rzeczno mam nadzieje ze masz racje:) hehe, jutro chyba wszystko sciagne i napisze co i jak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 witac tak...przyczyną jest pękniety pierscien olejowy i teraz czy mozna dokupić sam pierscien? jak tak to gdzie i w jakiej on jest cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.