mustang Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Witam :clap: . Dotkna mnie problem z kawasaki gpz1000rx.Niechce palic tak jak trzeba.Przeczysciłem garznik kupiłem nowe swiece kable wysokiego napiecia a to dalej to samo.Doszukałem sie ze z jednej cewki wysokiego napiencia niema iskry a z drugiej cewki jest. Odczepiłem wiec od cewki (tej co nie daje iskry) kable doprowadzające prond i krenciłem rozrusznikiem patrzac czy jest jakis prond. Troszke zgupiałem bo (po przekrenceniu stacyjki) prond jest tam cały czas (w kabelku + doprowadzajacym prond do cewki wysokiego napiecia) a mnie sie zdaje ze powinien byc tylko w jakims tam momencie i to tylko jak krence rozrusznikiem. Panowie chciałem sptytac czemu po przekrenceniu stacyjki jest tam ciogle prond,oraz czemu niema tam co jakis czas mocniejszego napiencia jak krence starterem?Z góry dziekuje za pomoc do klikniecia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia 6 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 w + powinien być cały czas prąd, radzę ci oddac sprzet do naprawy komuś kto się zna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mustang Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 w + powinien być cały czas prąd, radzę ci oddac sprzet do naprawy komuś kto się zna Witam. Dzieki za rade ale poradze sobie sam :buttrock: A w + niemozliwe aby był cały czas prond bo cały czas była by iskra na swiecy ma byc tylko w tym momencie co ma byc iskra. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Napięcie „+” powinno być cały czas na cewce przy włączonym zapłonie. Wyładowanie wyzwalane jest „masą”. Zamień cewki miejscami i sprawdź czy jest iskra. PS.1 Znajomość działania układu zapłonowego jest naprawdę podstawą, więc może jednak oddaj to w ręce jakiegoś fachowca, bo ta twoja naprawa może więcej kosztować gdy „uwalisz” moduł zapłonowy.PS.2 Użyj opcji szukaj.PS.3 Prąd !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stazi na Janku Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Dobrze Ci radzą. Z Twoją wiedzą lepiej się tam nie dotykaj choć ja też wyznaje zasadę nauki na własnych błedach ha ha hapozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mustang Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) Panowie powiecie mi wiec dlaczego na tej cewce co jest prond ciogle na + (po przekrenceniu stacyjki) niema iskry a na tej cewce co niema cały czas prondu na + jest iskra? Jestem samo ukiem nielubie odawac motoru ani samochodu do mechanika bo co sam zrobie to wiem co mam .Tylko ze zawsze robiłem zeczy mechaniczne a nie elektryki i to jeszcze tak skomplikowane lubie wyzwania jutro przełoze cewki i zobacze jak bendzie pozdrawiam :icon_mrgreen: Edytowane 2 Lipca 2007 przez mustang Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Witam Omijając kwestię czy ten "prąd" (a raczej napięcie) powinien być na + czy nie to trzeba zwrócić uwagę na to że napięcie na kablach od cewki (pomiędzy cewkowym + a -)powinno się pojawić dopiero po rozruchu a dokładnie od razu po naciśnięciu guziczka od rozrusznika. Więc skoro masz tam cały czas to napięcie to słusznie podejrzewasz że coś jest nie tak. Sprawdź instalację na "trasie" cewka-moduł. Jeżeli nie będzie tam żadnych niepotrzebnych zmasowań to sprawdź czy cewka jest OK (na uzwojeniu pierwotnym(doprowadzenie z modułu) powinny być około 2-4 ohmy a na wtórnym (kable wysokiego napięcia) około 20-30 tyś ohmów(tych oporów jestem bardzo nie pewny, są to przykładowe wartości występujące w moim modelu SUZUKI)). Jeżeli się mylę to przepraszam. Zainstaluj sobie firefoxa 2, podkreśla on błędy ortograficzne i jest bardzo wygodny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Nie wiem jak jest w twoim kawasaki, ale na ogół cewki zasilane są +12V bezpośrednio ze stacyjki, natomiast masa jest podawana z modułu w momencie zapłonu, wtedy to przeskakuje iskra. Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mustang Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Dzieki wielkie wszystkim za podpowiedzi. :icon_twisted: Podmieniłem dzisiaj cewki wysokiego napiecia z prawej na lewa i okazało sie ze obie cewki sa ok(z drugiej strony na obu cewkach jest iskra).Iskry niema potej sronie co w kabelku + jest ciogle prond.Teraz bende grzebał w tym kierunku co muwłes Squash.Pozdrawiam do klikniecia. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.