MACIAS1989 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 (edytowane) Pare dni temu regulowałem gaźnik (zmniejszyłem tylko obroty biegu jałowego z ok.2,2tyś do ok.2 tyś/min) i umyłem motor, silnik myłem szczotką, uważałem na kable i wszystko co z pradem związane. Od tamtej pory motor nie pali mi z rozrusznika tylko na pych.Próbowałem regulować gaźnik, kręciłem śrubkami, kombinowałem, nic.Akumulator sie rozładował i okazało się, że juz do niczego sie nie nadaje (naładował sie w 2 min i tak samo szybko rozładował), ale podłączyłem samochodowy i dalej próbowałem, iskra była na obydwu akumulatorach.Wymieniałem swiece i też nic.Mieszanka jest dobra bo przejechałem na niej ok. 140km do momentu jak przestał zapalać.Wykręciłem śrubki od regulacji i przedmuchałem.Dodam, że obojetnie co się robi motor zapala na pych od razu, chodzi ładnie, płynnie, trzyma wolne obroty, nie zauważyłem spadku mocy, porcelanki z dwóch świec maja idealny kolor.Co może być tego przyczyną? Coś z rozrusznikiem? Bierze za dużo prądu i iskra zasłaba?Może mieliście podobnie, albo spotkaliście sie z podobna sytuacja?Juz mam dość pchania motoru :icon_biggrin: Edytowane 29 Czerwca 2007 przez MACIAS1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Nie wiem czy to coś da ale spróbuj rozkręcić włącznik rozrusznika.... Tam może być wina :icon_biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Ale kręci rozrusznik tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Kręci, nie słychać, żeby nie dawał rady i tak na słuch to kręci tak samo jak zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 No raczej coś z iskrą, sprawdź napięcie z aku - może za słabe ? Tak to nie wiem, może przekaźnik coś nie halo podaje ? albo może coś się najnormalniej w swiecie urobiło się przy rozruszniku - jakies łożysko lata na boki, albo co innego nie dopycha i nie zazębia. No nie wiem musisz popatrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 (edytowane) Silnik kręci, słychać ze tłok chodzi. Przed chwila pojechałęm zatankować i na stacji odpalił ;) ale przed odjazdem na stacje próbowałem odpalić i nic. Dawałem ok.50% ssania, bo silnik nie był zupełnie zimny, a na stacji z tym samym ssaniem odpalił... Edytowane 29 Czerwca 2007 przez MACIAS1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lhanusz Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Wedlug mnie to szczotki na rozruszniku....Albo sie juz wytarły i nie stykaja albo sie całkiem skonczyły i trzeba wymienic nowe.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Hmmm. Pisałem wczesniej tutaj, że problem rozwiązany, ale post znikł...Na jakimś kablu było przebicie, iskra nierówno "przeskakiwała", raz była, raz nie. Rozebrałem motor, wysuszyłem wszystkie kable opalarką i wszystko dobrze :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.