leszak Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Cześć. Zbieram pieniążki, szukam i szukam jakiegoś fajnego motorka dla siebie. Celuję w 125, będę miał do dyspozycji jakieś... 4-5 tyś zł :| Więc budżet bardzo mały, gs 500 odpada bo w tej cenie znajdę tylko z początku lat 90 a ja nic nie umiem w tym grzebać, za 5 tys varadero nie kupię a DT jakąś starą a poza tym to pali w cholerę. No i szukałem po 125 i 250 i spodobała mi się yamaha TW 125. Wersja z kwadratową lampą wygląda trochę gorzej, ta z okrągłą już bardzo fajnie ale to nie problem. V max to 100-110 przy odblokowanej maszynie, 80 na zablokowanej ale większość sprzedawanych jest już ze zdjętą blokadą. Mają przejechane po 30000tyś i w silniku nic nie robione- znaczy trzyma się maszyna. spalanie od 2.8 do 4 l/ 100 km. Oglądałem je na allegro to po 4-5 tyś są maszyny z 2000-2002 roku z licznikiem nabitym na 10-20 tyś km.Nie jeździłem tą TW ale widziałem ją na naukach jazdy- chłopaki dobrze na nich wyglądali, sprzęty nie były jakoś wybitnie małe. motorek będzie używany do jeżdżenia po polach, do skzoły, zeby zrobił ze 30 kmh na dzień, prędkość przelotowa najlepiej ponad 80kmh, 4 tyś to może dołoże jeszcze AC to będę miał spokojne sumienie jak mi podpieprzą a i nie będę lamentował jak mi się obedrze. Chyba. spodobał mi się skubaniec, fajne na te opony, nie crossowy ale taki 'twardy' :buttrock: ma ktoś jakiego? jeździł ktoś? Uczył się na nic w szkole jazdy? Jakie opinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 ma ktoś jakiego? jeździł ktoś? Uczył się na nic w szkole jazdy? Jakie opinie? Przejechałem w sumie na tym sprzęcie jakieś 100 km, może więcej. Z tego jakieś 30-40 w trasie. Powiem Ci od razu - jest bardzo niewygodny. Siedzisko jest fatalnie ukształtowane i trudno na nim znaleźć sobie miejsce, więc jak dla mnie robienie na nim jakiejkolwiek trasy było nie lada udręką. Musiałem strasznie się wiercić na siedzisku, żeby dojechać do celu. Tak dla jasności dodam, że jeździłem w szkole jazdy na nim... tzn. przetrawiałem na nim swoje 20 h jazd. To była zła strona. Dobra to taka, że do lasu myślę by się nadawał świetnie. Jest dość zrywny, żwawy, więc na początku mocy Ci nie zabraknie. Żałuje właśnie, że nie miałem okazji przejechać się nim po jakimś szutrze - myślę, że byłoby fajnie. Spalanie z tego co pamiętam też dość przystępne, choć bak bardzo mały. Tylko 7l, więc daleko nie zajedziesz na jednym tankowaniu. Przy standardowych ustawieniach jest dość twardy, ale to już kwestia gustu. Niestety więcej nie pamiętam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaCieJek Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Właśnie robie A1 i w mojej szkole właśnie taką Yamahe mają :icon_twisted: Coż moge powiedzieć? Mocy troche ma, 4t-fajnie chodzi, pali na dotyk, ogólnie fajne moto itp. Co do wygody:Na początku (po godzinie jazdy po placu) ręce prawie odpadły, nadgarki - szkoda gadać.Gdy skończyłem po 2 godzinach ledwo zlazłem :crossy: Jak dla mnie cholernie niewygodna, nie umiałem slalomu przejechać, teraz jak już się przyzwyczaiłem to jakoś idzie. Fajna, ,miękka, ale niewygodna. tyle ode mniepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Yamaha TW 125.Typowe "plażowe enduro".Siodło umieszczone na małej wysokości, zawieszenia o bardzo małym skoku jak na "enduro". Ogólnie TW'tka jest miękko zestrojona co można odczuć przy większej prędkości w zakrętach, na dziurach. Przód lubi sobie dobić :icon_eek: Na krótkie trasy, lekkie tereny - świetna.Prowadzi się bardzo lekko i przyjemnie. Jej dużym plusem jest niska masa.Silniczek jest po prostu słaby, ale po zamontowaniu przelotowego wydechu zaczyna już jakoś przyspieszać i można się nim normalnie poruszać.Na początek będzie to wg. mnie idealny wybór.TW'tka jest bardzo prosta w serwisie, a przy tym tak naprawdę bez obsługowa.Wszystko zależy od Twojego wzrostu.Ja piszę to z perspektywy osoby która jeżdżąc TW miała może 163cm wzrostu. Dla mojego kolegi mierzącego 180cm, to była masakra (podnóżki za wysoko, kierownica za blisko, nie mógł znaleźć biedak swojego miejsca na tym motocyklu). Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Ja piszę to z perspektywy osoby która jeżdżąc TW miała może 163cm wzrostu. Dla mojego kolegi mierzącego 180cm, to była masakra (podnóżki za wysoko, kierownica za blisko, nie mógł znaleźć biedak swojego miejsca na tym motocyklu). To fakt. Masz 100% racji. Jak się już jakoś na nim usiądzie to nadle zaczynasz zjeżdżać w dół, bo tak jest siedzenie ukształtowane i zaczyna być strasznie niewygodnie. Jako ciekawostę dodam, że jeden gość w WORD Wrocław jak zdawał za 1 razem egzamin przez przypadek pojechał na tym motorze na tylnym kole... od razu go oblali... Także mocy ma dość, nawet bez przeróbek - przynajmniej na sam początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 TW to typowy funbike w nim nie lieczy się wygoda osiągi lecz radosć z jazdy a tej daje naprawde sporo jego żywiołem są grząskie piaski on to poprostu kocha a to za sprawą szerokich opon. Silnik naprawde mało pali i ma przyjemny dżwięk i co ważne jest prosty jak konstrukcja cepa i bezawaryjny. Co do wygody to faktycznie można się przyczepić szeroka kierownica, wąskie i nie wygodne siedzenie ale w tym sprzęcie nie o to chodzi bo w nim najważnejsza jest radość z jazdy. co do osiągów 125 sie nie wypowiem bo ich nie znam a to dlatego bo jeżdziłem wersja przerobioną na 200ccm i na sportowym wydechu i jeszcze z kilkoma detalami zmienionymi w wyglądzie a był to sprzęt Macika Szulińskiego syna szefa Liberty Motors. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Wersja 200cc występuje seryjnie.Jednak jest to model starszy, z przednim hamulcem bębnowym.Ale nie jest dużo mocniejsza od setki. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszak Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 wzrostu mam te 185 cm. mniejsza o wygodę, widziałem filmiki z 'na oko' duzymi chlopakami i źle na tym nie wyglądali :buttrock: będę się starał kupić TW za 4-5 tyś. piszcie o nim dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Odpada...Nie ważne jak na tym wyglądali, ale to że wrzucisz ją do rowu po 50km. http://www.allegro.pl/item211503209_super_...a_xlr_1998.htmlhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M414362 Taka honda XLR wydaje się być dużo lepszym wyborem dla Ciebie! Albo: http://www.allegro.pl/item210697552_suzuki_dr_125_se.htmlhttp://www.allegro.pl/item210856837_suzuki_dr_125_97.html http://www.allegro.pl/item210190722_honda_...xl_mtx_xt_.htmlhttp://www.allegro.pl/item208731730_honda_..._125_cross.html Nie sugeruj się proszę nazwami aukcji. Wszystkie te motocykle to "lajtowe" enduro. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Wersja 200cc występuje seryjnie.Jednak jest to model starszy, z przednim hamulcem bębnowym.Ale nie jest dużo mocniejsza od setki. Akurat ten był seryjnie 125 i mozliwe że góra została wsadzona od wersji 200ccm.Nie zniechęcaj chłopaka do sprzęta niech sie przejedzie i sam oceni tak będzie najlepiej może jemu akurat podpasi... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszak Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 piszcie o tej TW 125 bo mam pieniędzy w kieszeni coraz więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 piszcie o tej TW 125 bo mam pieniędzy w kieszeni coraz więcej...To dobrze może do zbierasz na coś mocniejszego. Gorzej jak by był ona odwrót :buttrock: POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
transplant Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Witam. Jezdzilem na tym sprzecie (z kwadratowa lampa) na kursie i egzaminie na prawko. Spostrzezenia:-za niski, albo ja za wysoki-duzy luz w ukladzie napedowym- stuki przy zmianie obciazen-fajny dzwiek wydechu-dymil na czarno przy mocniejszym dodaniu gazu ;)-wahacz w tylnim zawieszeniu bardzo wiotki- czuc bylo jak sie odksztalca przy odejmowaniu gazu na niskim biegu (albo lozyskowanie do wymiany?)-w tym konkretnym egzemplarzu postukiwal zawor-modyfiikacja w postaci wentylatora chlodzacego silnik- cos w rodzaju zrob to sam-dobry przedni hamulec, tylni taki sobie (beben)-lekki sprzet,latwy w manewrowaniu, super do jazdy zima :)-ogolnie brakowalo mocy-wiecej nie pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blady Hassel Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 wiem ze watek kilka miechów leżał ale moto fajne i akurat szukam czegos na pierwsze moto dla dziewczyny a że TW zawsze mi się podobał z wyglądu (kwadratowa lampa rulez:) to i grzebię w temacie. Wlazłem na dilera w stanach i tam świeżutka TW 200 z rocznika 2008 kosztuje wg obecnego kursu dolara 9500zł !:buttrock: Kiedy u nas będą takie ceny???? :buttrock: hmm jako że właśnie nowy rok nadszedł to życzę wszystkim takich cen u nas:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukasz1221 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witajcie ! Przepraszam za odkopanie tematu, ale nie będę zakładał nowego tematu. Kategorie A1 będę zdawał na motocyklu Yamaha TW 125. Proszę Was o wszelkie wskazówki co w tym motocyklu gdzie się sprawdza. Chłodzony jest powietrzem, więc sprawdzanie płynu chłodniczego odpada. Proszę napiszcie mi, gdzie się sprawdza olej w silniku (jest bagnet , czy okienko ?) , płyn hamulcowy (tylko przedni ? z tyłu ma bębny ?)... Najlepiej jak byście mogli rozrysować to strzałkami, w którym miejscu co jest... Proszę o informacje, bo w WORDzie Jastrzębiu , właśnie jest taki motocykl, a na kursie jeżdze Hondą Rebel 125... Proszę o wszelkie wskazówki i informacje ! Z góry dziekuje ! Mam nadzieję, że ktoś pomoże. Pozdrawiam, Łukasz1221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.