Robertso444 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 smarowanie łańcucha to efekt krutko trwały bo smaruje części metalowe z wierzchu do środka się nie dostaje nic jeżeli już tak jest to łańcuch pewnie jest do wymiany bo oringi są wyszarpane jeżeli są takie skutki co opisuje jeszua to już jest tak wyciągnięty że nie trafia w zębatkę i co jakiś czas staje się bardzo naciągnięty i to właśnie jest niebespieczne i należy bezwzględnie wymienić oczywiście razem z zębatkami pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek1 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 no dzieki koledzy za odp, ja nakrecilem 30 tys i naciagam juz co 300-500 km mysle ze na wiosne wymienie. macie moze jakies pojecie ile kosztuje nowy komplet czyli naped, zebatki i co tam jeszcze trzeba? pozdro i aby do wiosny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 duzo :banghead: no z 400zl mysle :banghead: jak nie 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) wymieniałem na wiosnę tyle że ja kupiłem super wzmocniony łańcuch niewiem co to znaczy ale z zębatkami zapłaciłem 580 zł na allegro Edytowane 28 Stycznia 2010 przez Robertso444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Odpaliłem;) było kolo zera, wiec poszedłem, raz ze chcialem dolac do pelna paliwa do baku, a skoro juz bylem w garażu, przekreciłem kluczyk... i :crossy: bajeczka... brum brum brum brum;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) Chciałbym zmienić zębatkę (małą) na większą o jeden ząbek - może w końcu przestanę namiętnie szukać 6 biegu :bigrazz: . W związku z tym mam pytanie: gdzie kupić taką zębatkę ? jaką dokładnie ? na alledrogo czy raczej w jakimś sklepie internetowym ? Podzielcie się doświadczeniami bo nie chciałbym założyć jakiegoś badziewia, albo kupić zębatki która nie będzie pasować. Edytowane 29 Stycznia 2010 przez Ptaku Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Oryginalna jest 15 ,polecam założenie 16-tki.Ja kupowałem w najbliższym serwisie moto. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) terz zastanawiałem się nad zębatką jak wymieniałem napęd i wybrałem orginalną 15 może dlatego że wybrałem takie moto i cały cas mi chodzi po głowie nad jaką zębatką zastanawiają się koledzy jeżdżący na przecinakach na + czy NA - ? Edytowane 29 Stycznia 2010 przez Robertso444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 terz zastanawiałem się nad zębatką jak wymieniałem napęd i wybrałem orginalną 15 może dlatego że wybrałem takie moto i cały cas mi chodzi po głowie nad jaką zębatką zastanawiają się koledzy jeżdżący na przecinakach na + czy NA - ? Na przecinakach wstawiają większą zębatkę z tyłu, żeby lepiej szedł na koło :bigrazz: ;) Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) Chciałbym zmienić zębatkę (małą) na większą o jeden ząbek - może w końcu przestanę namiętnie szukać 6 biegu :bigrazz: . W związku z tym mam pytanie: gdzie kupić taką zębatkę ? jaką dokładnie ? na alledrogo czy raczej w jakimś sklepie internetowym ? Podzielcie się doświadczeniami bo nie chciałbym założyć jakiegoś badziewia, albo kupić zębatki która nie będzie pasować. ja kupowałem w larssonie, kosztowala ok 30 zł, wiec jak kupisz przez allegro to wiecej cie przesyłka wyniesie. Z tym namietnym szukanie 6 biegu dalej bedziesz mial problem, mysle że tu chodzi bardziej o specyfikacje kierowcy, czyli chec jazdy jak na najwyzszym biegu by silnik cicho i spokonie mruczal. zebatke musisz kupic 16 zebów pełno tego jest, mówisz model i kupujesz. Polecam orginal, bo to sa za male pieniadze by bawiec sie w jakies uzywane. Co do samego dzialania po wymianie, Mi szczerze powiedziawszy podobał sie i jak mialem 15, i jak mialem 16, różnica nie jest aż taka. Na 15, przy dobrej koordynacji przy zmianie biegów, jazda była zdecydowanie bardziej sportowa.16- tu wydlużenia przełożen troszke zakłucą sciganie sie spod swiatel, no ale za to motor spokojnie chodzi przy wieszkszych predkosciach rzedu 130. Piszą że niby by sie 17 tez zmiesciła, widziałęm 17 zebowe to tego modelu, ale jak to jest :icon_rolleyes: kto wie niech pisze, na wałek, 16 wchodzi bo w wchodzi, ale juz lekkie zagnojenie sprawi że lancuch bedzie automatycznie smarowny z tego syfu, W sumie ciekawe jak by bylo na 17. moze ktos mial czy probował? Wtedy pewnie orginalne sprzeglo na sto procent by sie wysypało, mi po około poł miesiaca jazdy po zmianie na 16, padly sprezynki, i musiałem je wymieniac. Teraz chodzi jak ta lala, jedynie pojawiła sie potrzeba regulacji gaznika, zaworów, w ogóle regulacji, bo 20000 bez dotkniecia palcem przeleciała, Jak kupowałem, łańcuch był dowalony, po 20000 jest tak samo dowalony;-) Ztarłem tylniego kapcia do reszty, jak zobaczyłem ceny, to sie za glowe złapałem, kupiłem używke bridgestone, i juz ponad 10000 na niej zrobiłem, spisuje sie super, no ale juz sie rozgladam za nastepna... lepiej kupowac gdy jest niz gdy sie potrzebuje;-) w sumie to polecam zmiana na 16;-) spada spalanie;) co cieszy, jazda staje sie bardziej dojrzała, Motor spokojnie daje rade nawet z pasazerem, nie jest to ta klasa co samemu, ale daje rade. (choc bardziej odczuwa sie obciazenie, niz przy 15- jest to dosc zauwazalne), ale moze to byc spowodowane tym ze lekko przytylem na zime :icon_mrgreen: Edytowane 30 Stycznia 2010 przez szary_wilczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 [...] Na 15, przy dobrej koordynacji przy zmianie biegów, jazda była zdecydowanie bardziej sportowa.16- tu wydlużenia przełożen troszke zakłucą sciganie sie spod swiatel, no ale za to motor spokojnie chodzi przy wieszkszych predkosciach rzedu 130. [...] No i lipa, teraz to już sam nie wiem, bo z jednej strony obroty przy 120 km/h mnie już wnerwiają, a z drugiej strony właśnie odejście i ta agresywna żyłka to jest to co mnie w marudzie kręci :icon_twisted: . Wiem że najlepiej by było zmienić moto na marudę 1600, intruza 1800 albo na warriora 1700, no ale nie ta kasa niestety... Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 No i lipa, teraz to już sam nie wiem, bo z jednej strony obroty przy 120 km/h mnie już wnerwiają, a z drugiej strony właśnie odejście i ta agresywna żyłka to jest to co mnie w marudzie kręci :icon_twisted: . Wiem że najlepiej by było zmienić moto na marudę 1600, intruza 1800 albo na warriora 1700, no ale nie ta kasa niestety... kasa rzecz nabyta ja myślę o VTX 1800 :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 A teraz pytanie z zupełnie innej beczki : ma ktoś może w marudzie gmole typu pazurki ? Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 A teraz pytanie z zupełnie innej beczki : ma ktoś może w marudzie gmole typu pazurki ? Jechałem w okresie wakacyjnym z sopotu do gdanska, troszke był koreczek, a że miałem sporo czasu to nie pchałem sie na wariata, tylko turlałem sie spokojnie wyprzedzajac auta gdy było to możliwe, Nagle patrze,,, w lusterko, motor,,, przejechał kolo mnie- ewidentnie mial puste wydechy, wielkie takie jakies straszne, gmole miał w kształcie takich krzyży jakby, no mowie, potwór z głębi... wiec rura i za nim, doszedłem go i lookam :icon_eek: widze że lancuch mu szura po asfalcie wiec zrównałem sie z nim i mowie ze lancuch ma luzny, patrze na moto,,, kaczy kuper,,, wielki bak, chromy, silnik o kur!!! Marauder!, :icon_eek: :buttrock: . Dokładnie nie wiem jak wygladaja gmole typu pazurki, ale gmole typu średniowieczna krucjata dzikich ludzi na saracenów, wyglodały bardzo ciekawie:) lusterka czaszkowe, te takie krzyze po obu stronach motoru, aż sie bałem że zobacze za kierownica rydzyka... na swoim co niedzielnym polowaniu na dusze... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 [...]Dokładnie nie wiem jak wygladaja gmole typu pazurki, ale gmole typu średniowieczna krucjata dzikich ludzi na saracenów, wyglodały bardzo ciekawie:) [...] Powinieneś jakieś opowiadania pisać - naprawdę talent w Tobie drzemie :clap: A gmole pazurki wyglądają tak : http://www.digart.pl/zoom/4209124/Honda_VTX1800___DODA.html dla porządku dodam że jest to motocykl kolegi z tego forum. Moim zdaniem ciekawy pomysł na gmole. Od dawna przymierzam się do zrobienia gmoli do marudy ale jestem nadal w fazie projektu, mam kłopot o tyle że gdy próbowałem giąć rurę , z której chcę te gmole zrobić, to rura się marszczy... :icon_evil: tak więc chyba zostanie spawanie kolanek a to dość mocno ogranicza temat.... Jeśli ktoś ma zdjęcia swoich gmoli (niekoniecznie pazurków) to chętnie zerknę, jeśli ktoś byłby w stanie podać również wymiary gmoli to będę wdzięczny - bardzo mi to pomoże. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.