piter 1600 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Kicha,zdjęcia się nie otwierają. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azmadan Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 (edytowane) te powinny działać :-P http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...780a63f387.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...de657df53a.html Edytowane 10 Grudnia 2009 przez Azmadan Cytuj Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Lightbary nieźle się prezentują ale jakieś chyba popsute bo coś nie świecą ;) Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzhop Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Azmadan Czy zamontowałeś już fanfarę, jeżeli tak to czy spisała się na mikołajach no i czy jesteś z niej zadowolony? Moja dostała popalić i znów wytrzymała na kolejnej imprezie tym razem mikołajowej. http://pokazywarka.pl/gz9xmr/ Odwiedziliśmy siedem domów dziecka a juz po drugim padł aku i dalsza jazda odbywała się na światłach pozycyjnych tylko po to abym mógł jej dalej używać ale tylko do zmierzchu, wieczorem niestety zamilkła bo po ciemku nijak nie da się jechać a sama impreza trwała do wieczora no i pod koniec w deszczu. Jeszcze motocykla po niej nie oglądałem ale trzeba by jutro do niego zajrzeć być może jeszcze w tym roku pośmigam na nim :) chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azmadan Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 no niestety nie udało mi sie zamontować... miałem w sobotę... to zrobić... prowizorycznie... przed mikołajami... ale okazało się że moto nie odpala... i aku poszedł do ładowania... :-D lightbary na szybko tylko przykręcone... też jeszcze nie podłączone ;-P (ale kurcze mi sie wydaje że za małe... 4,5 cala... = 11.5cm... średnicy...) znalazłem ciekawy pomysł na wyświetlacz biegów... tani... i hmm nazwijmy go analogowym... tu wersja na 6 biegów... i luz wyświetlany jako 0 wielkość 3,8cm x 4,8cm http://www.ux.pl/~tom/tcat/wskbiegu/DSC_0182a.JPG http://www.ux.pl/~tom/tcat/wskbiegu/DSC_0181a.JPG http://www.ux.pl/~tom/tcat/wskbiegu/schemat.png tutaj wątek... o tym rozwiązaniu... http://www.motocykl.org/thundercat/forum/v...=1486&start=105 tutaj... moja wersja... zmniejszona na 5 biegów... i luz wyświetlany jako - zamiast 0 (mniejsza płytka :-P) http://zapodaj.net/336bb7534fad.jpg.html teraz rozrysować to na płytkę i upchnięcie w migaczu... hmm można by rozbić na 2 płytki... wyświetlacz z rezystorami na 1... i układ diodowy na 2-giej :-D Ciekawa opcja bo wszystko tanie proste i mało elementów... 1 - Led 7 segmentów wspólna anoda 1 szt wys 19 mm 2 - 18 x diody 1n4148 (bo małe :-P) 3 - 6 x rezystor 1Kohm Cytuj Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro24 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Witam po długiej przerwie. Zacznę od przeprosin tych wszystkich kolegów, którzy chcieli odkupić ode mnie części od mojej rozbitej Marudki. Niestety ubezpieczyciel położył na niej swoja ciężka łapę i zagroził, że jak coś ruszę to nie wypłaci mi kasiorki, która po długich a ciężkich walkach wynegocjowałe. Sorki jeszcze raz. Marudka (a właściwie to co z niej zostało) odjechała kilka dni temu, w okolicznościach, które dały mi do myślenia na przyszłość. Otóż kupił ją (na wewnętrznej aukcji ubezpieczyciela) handlarz, płacąc za wrak 5200. Przy odbiorze popatrzył tylko (poza papierami oczywiście) na wielkość ugięcia ramy. Ugięta była po obu stronach z przodu i pod bakiem (dość znacznie). Pokiwał "ze znawstwem" głową, wypłacił kasę, zapakował Suzi na lawetę i zniknął za horyzontem. Jestem bardziej niz pewien, że bedzie prostował rame, dołoży do moto przód z innego rozbitka, podpicuje i pogoni jako bezwypadkową (przegląd techniczny ważny, ubezpieczenie też). To tak ku przestrodze - nie kupujcie motorów u handlarzy, bo możecie czasem dostać taka "moją" poskładaną maszynkę. Ja czekam teraz na nowy nabytek, którym jest oczywiście Marudka. Tym razem z 2004 r, sprowadzona z Kanady, od pierwszego właściciela w Polsce (drugiego w ogóle), który nie jest handlarzem :) Jak już będzie u mnie to sie pochwalę zdjęciami. Pozdrawiam i...byle do wiosny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Niestety jesli nie od handlaza to od kogo, Motocykle od prywatnych osób raz ze sa bardzo nie liczne, a jak juz bardzo czesto praktykowane jest wykupywanie ich przez handlazy i sprzedawanie po doczepieniu jakisc badziew i akcesoriow o wiele drozej, Sam widzialem taka praktyke. Jedyna naszą obroną jest szczescie i kupowanie motocykla z uzyciem calej zgromadzonej wiedzy, a najlepiej z kims kto sie zna na tym, lub chociaż posiada lub jezdzil na podobnym motocyklu. Taka prawda że wystarczy z dwa sezony na danym sprzecie by na sluch i wzrok umiec ocenic motor, wydaje mi sie ze osoba ktora posiada taki motor bedzie nawet lepszym doradzca niz mechanik, ktory zna ogol, lecz nie siedzial i nie dziobał akurat w tym modelu. Warto uważnie przesledzic dostepne dokumenty i porownac ze stanem technicznym. I tak juz po zakupie znajdziemy tysiac malych przeoczonych mankamentów. Najgorsze że taki motocykl jest robiony pod kupca, a wiec ma byc tanio szybko, i tyle by starczylo do momentu sprzedania. Poźniej wszystko wychodzi. Gratuluje nowej maszyny:) i byle do wiosny... a moze zima da nam kilka cieplych slonecznych dni?? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 (edytowane) witam, przede mna regulacja gaźnika, plus zawory, czy ktoś może to już robił u siebie? chodzi mi głownie o uszczelki bo nie bardzo mogę je dostać, czy jak rozbiorę gaźnik to z uszczelek zostanie mi garstka makaronu falbanki?, czy raczej da się to rozebrać bez rozpier... wszystkiego w około? wiem ze dużo tu zależy od tego czy mi paluchy będą drżały, ale tak ogólnie proszę, bo wiem że jak się człowiek zepnie to i wódkę do kieliszka naleje bez uronienia kropli. Nie wiem czy mam się z tym bawić jak prostytutka z 5cm tipsami zakładająca prezerwatywę. To samo z zaworami? tam są 4 uszczelki, gdzieś je tam znalazłem na ruskim bazarze z częsciami do sputnika, ale wołają za nie 25 złotych monet za sztukę, wiec lekkie przegięcie, jak coś to będę z klingerytu kombinował. Ale może niepotrzebnie się martwię. Aha i taka ciekawostka, przeglądając servisówke, na stronie 114, piszą coś o filtrze paliwa, parę razy to tam rozbierałem ale nic nie znalazłem, i żyłem tępo w przeświadczeniu że elwis żyje i nie ma filtra... czy to chodzi o to w baku? na moich zdjęciach wygląda to jak twarz tego czarnego wodza z gwiezdnych wojen, jedyna rzeczą rozpoznawalną jest kontur czyjejś ręki. pozdrawiam nie pozdrowionych;-) Edytowane 18 Grudnia 2009 przez szary_wilczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacq64 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 To samo z zaworami? tam są 4 uszczelki, gdzieś je tam znalazłem na ruskim bazarze z częsciami do sputnika, ale wołają za nie 25 złotych monet za sztukę, wiec lekkie przegięcie, jak coś to będę z klingerytu kombinował. Ale może niepotrzebnie się martwię. Poradze ci kolego tylko w temacie uszczelek od pokrywek zaworowych bo to miałem okazję robić samodzielnie. Więc są to uszczelki typu oring włożone w rowek w pokrywce. U mnie w trzech pokrywkach nie było problemu po regulacji założyłem i było OK, ale czwarta wyskoczyła i okazało się że przy próbie jej założenia miała znacznie większą długość - nie mieściła się w w właśnie ten rowek. Miałem małą zagwozdkę iszukałem zamiennika. Następnego dnia się okazało że uszczelka powróciła do swojego wymiaru (chyba coś odparowało) i po założeniu nic nie ciekło. A tak na zakończenie Marudka - dobra była maszynka :notworthy: . Teraz w stajni większy brat LC 1500 Pozdrawiam wszystkich miłośników VZ świątecznie i noworocznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siema13 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Witam :flesje: Nastały mrozy widze więc,że zabraliście się za regulacje i naprawy.Podziele się moimi doświadczeniami w tym zakresie.W moim motorku zrobiłem,a raczej sprawdziłem zawory,bo były O.K. I z uszczelkami nie było problemu,oringi wielokrotnego użytku.Zrobiłem też czyszczenie i regulacje gazników,ponieważ drugi cylinder zakopcał mi świece a mój mechanik nie dał sobie z tym rady :banghead: W związku z tym postanowiłem sam spruybować,w końcu z motocyklami mam do czynienia od młodzieńczych lat,co prawda były to dwu-suwy typu JAWA itp.,alu ustawiałem motocykle w okolicy.Więc poszła w ruch serwisówka i INTERNET.Uszczelki są raczej wielokrotnego użytku.Iglice były wustawione inaczej niż w serwisówce i mam pewien problem.W serwisówce jest podane,gażnik real na 3 kresce, a front na 4,ale gdzie jest pierwsza od góry? Teoretycznie pierwszy jest prowadzący,więs powinien mieć większą dawkę,ale może sięmyle? Może ktoś mi powie jak jest u niego.Znalazłem w internecie jak zrobić przyrząd do synchronizacji gażników ,jest bardzo prosty,bardzo tani,wiele dokładniejszy od zegarów i co najważniejsze działa :clap: Sam ustawiłem gażniki pracują równo!Niestety warunki nie pozwalają aby sprawdzić jak jeżdzi na dalszej traśie,stąd pytanie o ustawienie iglic!POZDRAWIAM :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 (edytowane) wydaje mi sie iż posiadam podobny schemat taniego dokladnego przyżadku;) czyli uszczelkami sie nie martwic, i dobrze;) co do ustawien iglicy to nie wiem bo nastala zima stulecia i jakos nie mam ochoty grzebac w zimnym nie ogrzewanym garazu, wiec czekam na odwilż, jak rozbebesze to ci powiem, Wydaje mi sie ze pierwsza jest od gory, bo jak podnosisz ja to to by byla bardziej bogata?wiecej znaczy, tak jak szuflady, liczysz od gory,,, choć pietra w bloku raczej od dolu... :rolleyes: , pozdrawiam ps Siema 13 a jakie mialeś ustawienia jak otowrzyles?... Aha Siema 13, sluchaj a uzyłeś wężyka fi 5mm? zbrojonego? bo kurde 5 nie moge znalesc, sa albo 4 albo 6mm są... Edytowane 20 Grudnia 2009 przez szary_wilczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam :flesje: Nastały mrozy widze więc,że zabraliście się za regulacje i naprawy.Podziele się moimi doświadczeniami w tym zakresie.W moim motorku zrobiłem,a raczej sprawdziłem zawory,bo były O.K. I z uszczelkami nie było problemu,oringi wielokrotnego użytku.Zrobiłem też czyszczenie i regulacje gazników,ponieważ drugi cylinder zakopcał mi świece a mój mechanik nie dał sobie z tym rady :banghead: W związku z tym postanowiłem sam spruybować,w końcu z motocyklami mam do czynienia od młodzieńczych lat,co prawda były to dwu-suwy typu JAWA itp.,alu ustawiałem motocykle w okolicy.Więc poszła w ruch serwisówka i INTERNET.Uszczelki są raczej wielokrotnego użytku.Iglice były wustawione inaczej niż w serwisówce i mam pewien problem.W serwisówce jest podane,gażnik real na 3 kresce, a front na 4,ale gdzie jest pierwsza od góry? Teoretycznie pierwszy jest prowadzący,więs powinien mieć większą dawkę,ale może sięmyle? Może ktoś mi powie jak jest u niego.Znalazłem w internecie jak zrobić przyrząd do synchronizacji gażników ,jest bardzo prosty,bardzo tani,wiele dokładniejszy od zegarów i co najważniejsze działa :clap: Sam ustawiłem gażniki pracują równo!Niestety warunki nie pozwalają aby sprawdzić jak jeżdzi na dalszej traśie,stąd pytanie o ustawienie iglic!POZDRAWIAM :flesje: Witam wszystkich po długiej nieobecności ale niedawno wróciła do mnie maszyna z serwisów. Po czyszczeniu gaźników 2 miesiące szukano przyczyn :banghead: Rozebrano nawet do impulsatorów. Wszystko niby OK a moto tylko na wolnych obrotach pracuje. Jeżeli rozbieracie gaźniki to raczej ostrożnie. W salonie SUZUKI po składaniu gaźników z DTR-ką przełożyli iglice pomiędzy gaźnikami bo podobno były źle( okazało sie , ze były poprawnie). Może pomylił gaźnik bo wiodący cylinder w marudzie jest ten od fotela a nie z przodu. Ja natomiast prawdopodobnie podczas czyszczenia gaźników zamieniłem sprężyny od przepustnic między gaźnikami. Są niby takie same ale jeśli je się zamieni to jedna przepustnica się nie zamyka. Więc raczę na to uważać.Mało tego to mi pozaginali linki i mam teraz mały problem z synchronizacja bo zmienia się ich długość. Teraz muszę dochodzić powoli do ładu z maszyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 (edytowane) masakra jakas... i powierz tu mechanikom motocykl... zawsze balem sie nawet o tym pomysleć, wole samemu krok po kroczu. Viarus czyli oprócz tej kwesti z zamiana sprężyn były jeszcze iglice pozamieniane? Mam nadzieje ze teraz juz wszystko ladnie sie ułoży. A mam pytanie jeszcze do synchro w marudzie, Siema13 Czy są tam kroćce do polaczenie wezyków? (z rególy zaslepione jakąś gumiasta koncówka-zaślepka), a apropo tego wiodacego cylindra to u mnie w servisówce sa poprostu oznaczenia dla przedniego i tylnego cylindra, i podane wysokosci iglicy i jaka ma byc iglica w danym cylindrze...;/ hmm moze wyjde na nieuka i ignoranta... ale z tego co widze tu o wysokosci ustawienia i ze cylinder wiodacy ma dostawiac wiecej paliwa? dawać wiecej mocy? dotychczas sądziłem że oba cylindry dostaja porównywalą ilość paliwa, i daja porównywalną moc - np synchronizacja przeciez jest po to by oba ciagneły tak samo? Na czym polega wiodący charakter cylindra? tam sa na zmiane wybuchy? (to wtedy jak przeprowadzic synchronizacja skoro w jednym czasie tylko na jednym cylindrze jest ssanie(chyba ze zmiany cisnien sa minimalne z uwagi na szybkosc pracy), albo musza walić jednoczsnie-ale raczej nie)? chodzi o jakies lekkie wyprzedzenie? pewnie odpowiedz bedzie poniżająco łatwa;-) pozdrawiam Edytowane 20 Grudnia 2009 przez szary_wilczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Otwory do synchro są zaślepione metalowymi korkami.Należy je odkręcic i w ich miejsce wkręcić rurki do podłączenia wakuometrów. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Otwory do synchro są zaślepione metalowymi korkami.Należy je odkręcic i w ich miejsce wkręcić rurki do podłączenia wakuometrów. czyli do użycia tego domowego synchronizatora, potrzebne beda kroćce ssace które wkrece, i do nich przyczepie wężyk... to nieco komplikuje sprawe z racji tego ze nie mam takich kroćców... :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.