Skocz do zawartości

Suzuki MARAUDER VZ800


Peny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sama sprężynka nie załatwi sprawy.Potrzebne jest jeszcze odpowiednie wiertło i gwintownik.Przygotowanie otworu to podstawa dobrze zrobionej naprawy.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cale przygotowanie polega na zrobieniu nowego gwintu o wiekszym wymiarze w moim przypadku to gwint M6 wiec nie powinno byc raczej problemu bo to zadna filozofia ,pozatym tak jak pisalem wczesniej mozna zobaczyc film instruktazowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaję sobie sprawę ze może niektórzy z was skrytykuja mnie za to co zrobiłem z tłumikami .Ale niemam juz 15 lat i kreconych włosów i nie rajcuje mnie już tak głosny wydech owszem jest to fajne ale u kogoś jak sie taka maszynę spotka gdzieś w życiu ale na codzień jeździc czymś tak głosnym to dlamnie żadna przyjemnośc to tylko rzecz gustu a otym nie zamierzam dyskutowac każdy orze jak może.Ja mianowicie przytłumiłem swój wydech konsrułująć własne wyciszenie , owszem znalazłem na allegro oryginalne tłumiki takie jak moje ale to wydatek 500 zł. a moja konstrukcja kosztowała mnie zaledwie przysłowiowa flaszkę wódki. Dopuszczalna na przegladzie norma głośniści dla motocykla to 96 db. ja po mojej przeróbce mieszcze się w 92 db

 

Witam kolegów

Tez jestem szcześliwym posiadaczem maraudera 800 i mam podobny problem do Twojego. Mam strasznie głośne wydechy i też szukam pomysłu na wyciszenie, możesz podesla pomysł jak wyciszyleś swoje wydechy? Ewentualnie jak ktoś ma do sprzedania oryginalne wydechy do maraudera w dobrym stanie to chętnie kupię

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy moge prosic o te serwisowke od kolegi Gandolfa

 

Gandalfa, jak ten z "Władcy Pierścieni", ale nic nie szkodzi :biggrin:

Serwisówka już poszła. Całość waży 28 MB, więc cierpliwości przy ściąganiu z poczty ...

 

... możesz podesla pomysł jak wyciszyleś swoje wydechy?

 

Nie wiem dokładnie jakie wydechy posiadasz - stary, czy nowy typ (ze zdjęcia w profilu wynika, że stary - obie rurki poprowadzone dołem i pewnie masz wybebeszone środki na końcach wydechów (w najszerszej części). Sam co prawda tego nie robiłem, ale widziałem jakiś czas temu przeróbkę w postaci założenia metalowych grzybków na samym końcu wydechu, dość mocno to wytłumiało dźwięk, niestety nie wiem, jak wpływało na parametry pracy silnika. Dodatkowo znalazłem taką innowacyjną, domową metodę:

. W zasadzie nie intgerujesz w konstrukcję tłumika, więc zawsze można spróbować. Poszukaj w dziale DragStara, ktoś kiedyś wyciszył tłumiki w podobny sposób, tylko zamiast drutu użył druciaków do mycia garnków :cool: Edytowane przez Gandalf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem i słyszałem marudę z wybebeszonymi tłumikami pięknie basowo pracowała ale każdy lubi coś innego , ja lubię posłuchać pustych tłumików w silnikach z układem V, ale za to w rzędówkach jak słyszę jak to pracuje to mnie wku....nie ogarnia .

Edytowane przez ziomek30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Gandalf

Tak mam obydwa tłumiki prowadzone pod silnikiem, i tu wlaśnie nasuwa sie pytanie czy jak kupie cały zestaw tłumników razem z całym orurowaniem od modelu w którym lewa rura idzie pomiędzy cylindrami to będzie pasowało? Bo szukam na allegro oryginalnych wydechów. Jest jeden marauder do sprzedania na częsci: http://allegro.pl/su...2305196156.html gdzie facet ma do sprzedania tłumniki z całym orurowaniem (bez jednego kolanka bo ktoś już kupił) ale od tego innego modelu. Będzie pasowało?

Edytowane przez jeszua
ogłoszenie poza giełdą
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaję sobie sprawę ze może niektórzy z was skrytykuja mnie za to co zrobiłem z tłumikami .Ale niemam juz 15 lat i kreconych włosów i nie rajcuje mnie już tak głosny wydech owszem jest to fajne ale u kogoś jak sie taka maszynę spotka gdzieś w życiu ale na codzień jeździc czymś tak głosnym to dlamnie żadna przyjemnośc to tylko rzecz gustu a otym nie zamierzam dyskutowac każdy orze jak może.Ja mianowicie przytłumiłem swój wydech konsrułująć własne wyciszenie , owszem znalazłem na allegro oryginalne tłumiki takie jak moje ale to wydatek 500 zł. a moja konstrukcja kosztowała mnie zaledwie przysłowiowa flaszkę wódki. Dopuszczalna na przegladzie norma głośniści dla motocykla to 96 db. ja po mojej przeróbce mieszcze się w 92 db

 

Witam kolegów

Tez jestem szcześliwym posiadaczem maraudera 800 i mam podobny problem do Twojego. Mam strasznie głośne wydechy i też szukam pomysłu na wyciszenie, możesz podesla pomysł jak wyciszyleś swoje wydechy? Ewentualnie jak ktoś ma do sprzedania oryginalne wydechy do maraudera w dobrym stanie to chętnie kupię

Pozdrawiam

 

 

Witam

zipowiec

 

Postaram się zrobić filmik i pokaże jak mam wyciszony ten tłumik może uda ci się coś z tego zaadoptować do swojej maszynki a może to podsunie Ci jakiś pomysł nie koniecznie taki sam nie wiem jakie masz dokładnie tłumiki. Jak zrobię filmik to umieszczę go na youtubie i podam informacje na forum ok. pozdrawiam waldek.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym do swojego VZ800 '97 założyć oparcie pasażera, tylko nie do końca jestem pewny czy da radę. Oparcia takie mają na każdą stronę po dwie śruby do przykręcenia do błotnika - logiczne, żeby się nie bujały :) - tyle że u mnie w błotniku jest tylko jeden otwór na śrubę (po każdej stronie) - ten na którym przymocowany jest wieszak na sakwy. Są też otwory koło 3-4 cm od nich - przez nie idzie elektryka do tylnich świateł - a i dźwignia z takiego mocowania byłaby słaba.

Przyglądnąłem się kilka dni temu zaparkowanemu Intruderowi z oparciem - tam otwory były dodatkowe i ich rozstaw 8-10 cm. Zastanawiam się więc, czy do mojej VZ800 nie da rady założyć oparć? Niestety nie namierzyłem jeszcze na ulicy podobnego do mojego, żeby się przyjżeć i ewentualnie podpytać właściciela.

Czy montując oparcie muszę nawiercić dodatkowe otwory w błotniku? A może wykorzystuję te otwory które już są - tyle że wtedy jak puścić elektrykę i czy na tak małym rozstawie utrzyma się bagażnik przy takim oparciu? No i co z wieszakami na sakwy - czy będą nadal pasować, będę musiał je podciąć, przerobić, czy zupełnie kupować nowe? A może do Marauderów kupuje się sissybary zintegrowane z wieszakami i wtedy montuje się je na otworach od wieszaków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, czyli zgodnie z tym zdjęciem muszę wywalić moje stare mocowanie do sakw i kupić oparcie razem z wieszakiem. Sugerowałem się zdjęciami z popularnego serwisu aukcyjnego i tam rozstaw wyglądał na oko koło 10 cm i cała konstrukcja wyglądała zupełnie inaczej.

 

Żeby podać przykład (a nie chcę linkować do konkretnych produktów) wrzuć np. w wyszukiwarkę ebay.com albo amazon.com zapytanie o backrest vz800 lub sissybar vz800. Wyskoczą zdjęcia z oparciami i tam punkty mocowania masz bardzo blisko siebie.

Edytowane przez morel_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy montując oparcie muszę nawiercić dodatkowe otwory w błotniku?

 

Nic nie musisz wywalać, nic nie musisz wiercić !!!

 

Nie wiem jak w przypadku innych oparć, ale te które miałem zamontowane razem ze sprzętem (a które zdjąłem, bo jakoś mi nie pasuje do sylwetki motocykla :cool: ), było zamontowane na dwie śruby (po jednej z każdej strony?), a końcówki oparcia wsunięte do środka rury ramy. Na to nakręcone były chromowane boczki błotnika. Jak chcesz, mogę wygrzebać z piwnicy oparcie i zrobić zdjęcia - puść mi tylko na priv'a adres e-mail (albo podjeć do mnie, to Ci pokazę o co chodzi :biggrin:)

Edytowane przez Gandalf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem takie jak na zdjęciu... i do tego dłuższe śruby... i na tym mocowaniu zamocowane stelaże pod sakwy....

Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tak jak obiecałem skleciłem filmik a właściwie dwa to znaczy dwie częśc dotyczące własnego wyciszania tłumika w moim Suzuki Marauder 800

można to obejrzeć na Youtubie tu są linki do tych filmików .Mam nadzieją że będzie to wmiare dla was przejrzyste i zrozumiałe jak by co to prosze pytac bez obaw .Pozdrawiam LEWA W GÓRĘ waldek.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...