Jeż Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 (edytowane) WitamPytanko szybkie :)Klocki na jalowo delikatnie ocieraja mi o tarcze. Jest tam jakas regulacja?. W serwisowce nie moglem sie doczytac, a dzisiaj pada wiec i tak nie moge grzebac.Wole sie upewnic zanim zepsuje.Dzieki pozdro Edytowane 24 Kwietnia 2011 przez Jeż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Tak ma być ,nie ma tam żadnej regulacji.Śmigaj i nie przejmuj się :rolleyes: Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespio Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Witam Mam pytanie do Kolegów - a mianowicie:w swojej marudzie wymieniłem prawie całe kompletne sprzęgło - tj. tarcze przekładki i sprężynki, oraz olej. Po wykonaniu tej naprawy okazało się ze jest bardzo mały skok sprzegła tj sprzegło łapie mi na samym końcu i jest bardzo krótkie - troszke źle się rusza bo ....stasznie cięko wyczuć moment zabierania - regulacje nic nie dają. Dodatkowo słychać dość głośno jak wchodzą wszystkie biegi.Rozkręcałem raz jeszcze całe sprzęgło - ale wszystko na swoim miejscu!!!!Nie wiem co dalej robić - chyba rozkręce ponownie i wróce do strzej tarczy i przekładek a założe same nowe sprężynki. Dawniej przed wymianą moto chodziło ok- tylko sprzegło slizgało - bo jak sprzet kupowałem to gość wymienił "niby" tarcze a nie wymienił sprężynek - a sam sobie potem wymyśliłem że jak sprzegło było spalone to nie zaszkodzi dac nowe przekładki, sprezynki i tarcze żeby miec spokój. Z góry dzięki za wszystkie informacje - pozdrawiam prezespio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam Mam pytanie do Kolegów - a mianowicie: Z góry dzięki za wszystkie informacje - pozdrawiam prezespio no to cos tam sie ładnie pochrzaniło. Wymieniłeś całe kompletne szprzegło? nie mozliwe ze jest gorzej niz ze starymi przekłądkami. Na spokojnie cos musiałeś zrobić nie tak, moze czegos niedokreciłeś, wiem że tam był ten nypel w kapie, i tam mozna było regulowac. cos z tym sie meczyłęm pamietam. ale jak i co to nie pamietam. wymiana samych sprezynek wystarcza. no ale jak masz całe sprzegło to szkoda nie wlożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam Mam pytanie do Kolegów - a mianowicie: Z góry dzięki za wszystkie informacje - pozdrawiam prezespio no to cos tam sie ładnie pochrzaniło. Wymieniłeś całe kompletne szprzegło? nie mozliwe ze jest gorzej niz ze starymi przekłądkami. Na spokojnie cos musiałeś zrobić nie tak, moze czegos niedokreciłeś, wiem że tam był ten nypel w kapie, i tam mozna było regulowac. cos z tym sie meczyłęm pamietam. ale jak i co to nie pamietam. wymiana samych sprezynek wystarcza. no ale jak masz całe sprzegło to szkoda nie wlożyć.Ja sprężynki brałem od ciebie i jest ok tarcz nie wymieniałem jeżeli wymienił całe sprzęgło i nowy olej czy napewno tu nie tkwi problem kiedyś jak się wymieniło olej na nowy jakiś czas był problem dopuki się nie dotarło sprzęgło tylko zaznaczam że to była CZ ,JAWA, WSK jak zrobiłeś wszystko pokoleii i jesteś pewien że nic nie poprzekładałeś to moim zdaniem powinieneś troszke pojeździć rozgrzadź dobrze sprzęgło i nawet ruszać ostrzej na pułsprzęgle co by się troszke dotarło może coś pomoże warto sprubować zanim zaczniesz rozbierać ponownie są rużne firmy produkujące części zamienne tak że trudno coś powiedzieć w temacie części ( to tak jak z akumulatorem dwa są nowe jeden kręci odpala a drugi nie ) Edytowane 28 Kwietnia 2011 przez Robertso444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek1 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 dzieki za wszystkie odp. pomysle nad nowym aku i tyle. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespio Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Witam Mam pytanie do Kolegów - a mianowicie: Z góry dzięki za wszystkie informacje - pozdrawiam prezespio no to cos tam sie ładnie pochrzaniło. Wymieniłeś całe kompletne szprzegło? nie mozliwe ze jest gorzej niz ze starymi przekłądkami. Na spokojnie cos musiałeś zrobić nie tak, moze czegos niedokreciłeś, wiem że tam był ten nypel w kapie, i tam mozna było regulowac. cos z tym sie meczyłęm pamietam. ale jak i co to nie pamietam. wymiana samych sprezynek wystarcza. no ale jak masz całe sprzegło to szkoda nie wlożyć. Dzięki szary_wilczur za informacje - zajme się jeszcze tym ustrojstwem w deklu -( chodzi ci o ten bolec który wychodzi z kosza sprzegłowego - i zazębia się z zębatka w deklu która przenosi skok sprzegła na dzwignie -????Składałem wszystko po kolei - wg starego sprzegła a dodakowo wydrukowałem sobie nawet całą budowe sprzegła z inetrentu - co i jak po kolei składać. A w sobote to i tak to rozbiore jeszcze raz i zobacze co z tym nyplem w obudowie Pozdrawim prezespio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac82 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Witam, I stało się to co podejrzewałem,że może się stać:( Jako użytkownik samochodu służbowego oraz prywatnego z napędem diesla wlałem wczoraj do marudy ON Verva:) Na moje szczęście płacą w kasie zapytałem się co właściwie zatankowałem do baku i okazało się że to olej napędowy.Nie uruchomiłem silnika więc wylałem całe paliwo ze zbiornika, wypłukałem 2-3 razy zbiornik benzyną i skręciłem...ale podczas zalewania zbiornika okazało się, że przeciął się przewód paliwowy...wiec samochód do busa i do garażtu:( dzisiaj mam nadzieję wymienie wszystkie przewody wiec może odpali.Stąd pojawia się moje pytanie: czy w związku z tym że wlałem ON do zbiornika oprócz płukania zbiornika coś jeszcze powinienem zrobić??Kupiłem również zębatkę 16 również będe ją wymieniał, czy coś jeszcze powinienem wymienić (kupiłem profilaktycznie tez nowe mocniejsze spręzynki do sprzęgła)?? Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi ps. na kierownicy już nakleiłem kartkę " TYLKO PB95!!!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dar1367 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Witam, I stało się to co podejrzewałem,że może się stać:( Jako użytkownik samochodu służbowego oraz prywatnego z napędem diesla wlałem wczoraj do marudy ON Verva:) Na moje szczęście płacą w kasie zapytałem się co właściwie zatankowałem do baku i okazało się że to olej napędowy.Nie uruchomiłem silnika więc wylałem całe paliwo ze zbiornika, wypłukałem 2-3 razy zbiornik benzyną i skręciłem...ale podczas zalewania zbiornika okazało się, że przeciął się przewód paliwowy...wiec samochód do busa i do garażtu:( dzisiaj mam nadzieję wymienie wszystkie przewody wiec może odpali.Stąd pojawia się moje pytanie: czy w związku z tym że wlałem ON do zbiornika oprócz płukania zbiornika coś jeszcze powinienem zrobić??Kupiłem również zębatkę 16 również będe ją wymieniał, czy coś jeszcze powinienem wymienić (kupiłem profilaktycznie tez nowe mocniejsze spręzynki do sprzęgła)?? Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi ps. na kierownicy już nakleiłem kartkę " TYLKO PB95!!!"Przy wymianie zębatki sprawdz stan łańcucha i zębatki tylnej.Jak są ok to nic nie musisz wymieniac dodatkowo.Sam dzisiaj wymieniłem zębatke na 16 zrobiłem krótką jazdę próbną i jest ok. :crossy: Maruda lepiej teraz mruczy no i chyba nie trzeba będzie szukac 6-go biegu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Po zalaniu ON musisz uważać przy odpalaniu.Mogą być problemy.Jak już odpali to trzeba dobrze go rozgrzać.Sam ON napewno nie zaszkodzi i nie ma się czym stresować,trochę po dymi i wszystko.W zeszłym roku kolega zalał XV 1900 na wtrysku ,przejechał całe miasto i dopiero się kapnął jak zaczął mu dymić.Spuściliśmy ON zalaliśmy PB i z trudem zapalił.Podjechał na stację i dolał do pełna PB 98 i moto smigało jak nowe.A może nawet lepiej bo się wtryski ropą przesmarowały. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac82 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Wyjąłem zbiornik, przepłukałem wszystkie elementy przez które mogło być ON i moto odpalił bez problemu.Przy okazji wymieniłem wszystkie przewody paliwowe na nowe (w niektórych miejscach stare były poprzecierane) i moto odpaliło bez problemu. Zalałem jeszcze do pełna PB95 i zrobiłem traskę ok.100km i nie było żadnego problemu.Cały czas na trasie szukam 6 biegu (nie zmieniłem jeszcze zębatki na 16) i zastanawiam się czy po zmianie obroty mocno spadną w dół przy ok.100km/h?? Może ktoś miał podłączony obrotomierz w marudzie i wie jakiego rzędu spadku obrotów można się spodziewać?? A tak w ogóle to na jakich obrotach jedzie maruda przy prędkości 100km/h w orginale?? Pozdrowionka i życzę dużo lepszej pogody... bo niestety dzisiaj na podlasiu cały czas pada:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Talerz Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Hej Panowie, kilka razy był już poruszany temat jakiegoś spiknięcia się na naszych maszynach, więc czy ktoś wybiera się TU ?? jak będzie pogoda to an 100% się wybieram :) A, i przy okazji, był ktoś z was w sobotę na rozpoczęciu w Tychach ?? bo oprócz mojej 2 marudki widziałem :) Cytuj OGIEŃ Z D**Y !!http://www.facebook.com/HELLFIRE.FIRESHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dar1367 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Dobry pomysł można by się spotkac.Przynajmniej ci którzy nie mają za daleko ale odległośc to przecież nie przeszkoda :crossy: no i nie ma złej pogody są tylko żle ubrani motocykliści.Tak gdzieś słyszałem.Postaram się przyjechac co prawda tylko na sobotę ale zawsze coś :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Talerz Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Ja jak będę jechał to też tylko na sobotę :) ktoś jeszcze ?? hmmm ? Cytuj OGIEŃ Z D**Y !!http://www.facebook.com/HELLFIRE.FIRESHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk69 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Hej Panowie, kilka razy był już poruszany temat jakiegoś spiknięcia się na naszych maszynach, więc czy ktoś wybiera się TU ?? jak będzie pogoda to an 100% się wybieram :) A, i przy okazji, był ktoś z was w sobotę na rozpoczęciu w Tychach ?? bo oprócz mojej 2 marudki widziałem :) Ja niestety nie dam rady ale na pewno wybieram się tutaj - http://www.motocyklowaniedziela.pl/kalendarium w lodzi tj 16go tylko nie wiem czy dopchnę sie do hamowni ciekawy jestem ile koni zdechlo w marudzie od opuszczenia fabryki a moze jest jak nowy jak nie sprawdze wiedziec nie bede jak mi sie uda to dam znac zapraszam moze pod koniec uda sie kawalek przeleciec po okolicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.