szary_wilczur Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 nie moglem wczesniej bo sie cos zje.....ło, śróby są takiej samej długości, sprezynki zreszta tez tylko zwoi jest wiecej... śrób nie wymieniaj tylko 4 sprezynki kup twarde, czyli te 7 zwojowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azmadan Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 (edytowane) Hej... a ja we wtorek pożegnałem się z Marudą... Trochę żal było gdy wsadzano ją do busa... Nowy właściciel kupił ją na 1-rwsze moto... na dniach będzie miał egzamin na prawko. a mi w garażu zostały tylko puste wydechy - których nie zdążyłem zainstalować... i małe stelaże pod sakwy... ------------------- a tutaj informacja co kupiłem. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=135591 Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez Azmadan Cytuj Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek z karczmy Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 A ja lampę już mam, felgę z oponą nabyłem drogą kupna na allegro tylko ośka nadal krzywa. Majster co to ją prostował to chyba jak ten chińczyk łyżeczki - siłą woli ją prostował bo do du..... mu to wyszło. Jak z ośką sobie poradzę to próbna jazda!!!!! :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 .. i małe stelaże pod sakwy... [/url] Hej, To wrzuć na PW jakieś zdjęcia i informację względem sugerowanej ceny - sprawdzę, czy będą pasowały do moich sakw i może się jeszcze pozbędziesz również stelarzy ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam wszystkich forumowiczów ! Jestem od 2 tygodni szczęśliwym użytkownikiem tegoż sprzętu i oczywiście nasuwa mi sie kilka pytań na temat motoru. Mam nadzieję, że ktoś będzie mógł mi pomóc. Po pierwsze poszukuje manuala do motoru w języku polskim (jakby ktos miał to byłbym wdzięczny na [email protected]). Mam też kilka pytań: 1. nie świeci mi się kotrolka od luzu (sprawdzałem żarówka jest OK), 2. na zapłonie nie świecą się kontroli od oleju i teperatury płunu chłodniczego (żarówki też OK), 3. na zimno denerwujący dźwięk brzęczenia z wydechów (są fabryczne), na ciepło ustaje,' Może ktoś bardziej doświadczony będzie mógł coś podpowiedzieć za co będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam wszystkich ! Jak ja tak miałem to masz wywalony bezpiecznik. Nie powinieneś mieć też klaksonu. Winowajcą jest kabelek lub kabelki, które idą pod tylnym błotnikiem do tylnej lampy. W miejscu gdzie wchodzi wiązka kabli z zewnątrz błotnika do wewnątrz przecierają się. Szukałem tego u siebie bardzo długo ale pomogło. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Jak ja tak miałem to masz wywalony bezpiecznik. Nie powinieneś mieć też klaksonu. Winowajcą jest kabelek lub kabelki, które idą pod tylnym błotnikiem do tylnej lampy. W miejscu gdzie wchodzi wiązka kabli z zewnątrz błotnika do wewnątrz przecierają się. Szukałem tego u siebie bardzo długo ale pomogło. :wink: Hej - potwierdzam, ze schematu wynika, że wszystko "wisi" pod 4 bezpiecznikiem (wspomniane kontrolki oraz klakson) , a zatem na początek jego wymiana powinna pomóc :icon_biggrin: A ja przy okazji dopytam o inną kwestię. Czy ktoś z Was wymieniał może zaworki w kołach ? Zauważyłem, że co jakiś czas muszę dopompować ciśnienie - schodzi mi ok 0,2 / miesiąc. Pewnie wymiana zaworków by pomogła, jednak w serwisie samochodowym dowiedziałem się, że operacja taka wymaga zdjęcia opony z felgi, a wówczas robi się już z tego większa operacja i "własnym sumptem" tego nie wykonam. Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Chodzi Ci o same zaworki czy o całe wentyle?Zaworki wymienisz sam bez problemu ale do wentyli trzeba zdjąć koła .Sprawdź czy czasem nie masz gwoździa w oponie bo to może być przyczyną uchodzenia powietrza. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Weź pędzelek rozrób troche mydła w pojemniku z wodą i wysmaruj cały wentyl i zaworek jak coś będzie nie tak będą bombelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek z karczmy Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 No ... moto postawiony na nogi, trochę goły bez szyby i halogenów wygląda ale cóż.... trzeba zapier.....ć :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Chodzi Ci o same zaworki czy o całe wentyle?Zaworki wymienisz sam bez problemu ale do wentyli trzeba zdjąć koła .Sprawdź czy czasem nie masz gwoździa w oponie bo to może być przyczyną uchodzenia powietrza. Schodzi bardzo mało - tak jak pisałem ok. 0,2 na miesiąc i to z obu opon, więc mało prawdopodobne, aby był to jakiś obiekt w oponie ;-) Zrobiłem również testy z mydłem - dzięki Robertso444 za pomysł, niestety nic nie wykazały, ale tak jak pisałem ubytek jest "mikroskopjny" ... Zaworki wykręca się normalnie, jak przy oponach samochodowych ? Jak zejdzie całe powietrze, spokojnie dopompuje je na kompresorze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Wentyle i zaworki są takie same jak w samochodach.Wykręca się normalnie.Proponuje pojechać z tym do wulkanizatora niech wymieni Ci te wentyle i napompuje koła azotem.Nie będzie schodzić. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 (edytowane) Daj spokój z azotem nic nie pomożę azot tylko wysusza i nie zmienia objętości przy zmianach temperatury kiedyś był problem w dawniejszych czasach z dętkami można było wtedy kupić biały proszek który wsypywało się w dętkę miał niby zakrywać mikroskopijne otwory w materjale wątpie żeby taki problem istniał teraz tym bardziej z oponą która jest gróbsza i technika pewnie jest inna wulkanizacja nie pomoże jak samemu człowiek nie zaradzi oni tylko kleją albo wymieniają moje zdanie wymontować koło do wanny woda się ustoi czekać aż się coś pokażę i wtedy do wulkanizacji Edytowane 10 Września 2010 przez Robertso444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skov Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 azot to około 70% powietrza atmosferycznego , które mamy w oponkach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek z karczmy Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 No wreszcie troszku pośmigałem. Ostatni ślizg nauczył mnie pokory do prędkości i odstępów i tu miłe zaskoczenie: nie przekraczając 100km/h moto bierze 4,4l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk69 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Oj mój nigdy tak mało nie brał, na trasie 5tke muszę liczyć,w mieście więcej. Przydałby się zaufany mechanik koło Łodzi coby przeczyścił i wyregulował go trochę, ale o dobrych mechaników w tych rejonach naprawdę trudno ;(, a sam nie mam czasu dłubać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.