Robertso444 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Tak sie zastanawiam i nawet widziałem że do przecinaków leją etyline 95 a czy ktoś morze powiedzieć jak bym lał 98 to by coś się stało czy może by było lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 (edytowane) na ukrainie jezdziłem na 92 i wydawało mi sie iż lepiej idzie niż na kupionej w lotosie 95. nie wiem czy jest wiekszy sens... moze jak masz wtrysk czy takie bajki to jest różnica,,, ja tam nie zauważyłęm ani wiekszej mocy na 98,ani mniejszego zużycia... wiec po co płacić wiecej... jak kto lubi :flesje: tak leje Edytowane 12 Lipca 2010 przez szary_wilczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 (edytowane) Coś mało palicie w tych Marauderach:) U mnie nie schodzi poniżej 6l/100km a i 6.5l/100km też się zdarza. Tyle że ja po mieście cały czas, a jak pusto, to nie agresywnie, raczej spokojnie. Jak u Was wygląda spalanie w mieście? Co może być przyczyną takich "osiągów" u mnie? Przede wszystkim Witam wszystkich Maruderów i mam nadzieję, że mnie przygarniecie z moją 800'tka z 97 roku ;) Morel - poruszam się od początku sezonu tylko po mieście, nakręciłem coś ok 1000 km. Ponieważ to moje początki, to i nie jeżdżę agresywnie (40/50 w otoczeniu samochodów / 90 przelotowo na pustych odcinkach, do tego trochę stania w korkach, bo nie mam jeszcze wprawy w przeciskaniu się przez blisko stojące puszki ;) ). Mam wymienioną zębatkę na większą i spalanie wychodzi mi w granicach 6,2 l / 100 km. oleju kontroluje na bieżąco i jak na razie trzyma poziom. Szykuje sie w ten weekend na przewietrzenie maszyny (trasa ok. 500 km w dwie strony), to podam Ci wyniki na trasie :biggrin: Pozdro i do zobaczenia na trasie :crossy: Edytowane 15 Lipca 2010 przez Gandalf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Hej . My lecimy na ten Grunwald. Jak coś to jakiś tel. na priv to się spotkamy. Będą 3 marudy.Pzdr. Hej - tak się akurat składa, że w najbliższy weekend jadę z rodzinką do Olsztyna, a zatem jeżeli tylko uda mi się szybko podrzucić ich do Teściów, to chętnie podjadę na Grunwald. W zeszłym roku wybraliśmy sie samochodem i niestety nie dotarliśmy na pola, po trzech godzinach stania zawróciliśmy i pojechaliśmy nad jeziorko :icon_biggrin: A zatem - może się spotkamy, o ile odnajdziemy się w tym tłoku / zapodajcie na Priv'a jakiś kontakt, to potwierdzę w Sobotę rano, czy uda mi się wszystko zgrać logistycznie. Suchego asfaltu i prostej, pustej szosy Gandalf :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 WItaj Gandalf, miłego forumowania. Jeśli chodzi o spalanie to ja na pełnym baku, zalany pod korek, do momentu przełączenia na rezerwę robiłem ok. 210 km, głównie traska, ale w tym zawsze były jakieś winkle w górach. Przelotowa na trasie to ok. 120 km/h. Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Tak sie zastanawiam i nawet widziałem że do przecinaków leją etyline 95 a czy ktoś morze powiedzieć jak bym lał 98 to by coś się stało czy może by było lepiej Z etyliną 98, to tak na "laicki" rozum raczej nie ma sensu. Robiłem podobne testy z samochodem i szczerze mówiąc niezależnie od wlanego paliwa samochód tak samo żwawo się przemieszczał, a na pełnym baku robiłem ok 20-30 km więcej - biorąc pod uwagę koszt paliwa, wychodziło mniej więcej na to samo. Silnik Maraudera był projektowany pod kątem etyliny 95 i w/g mnie trzeba sie tego trzymać, tym bardziej, że mając 50 KM pod siedzeniem, i wzroście mocy nawet o 5 % (a nie podejrzewam, aby tyle uzyskać stosując etylinę 98) tych dodatkowych 2-3 koni nawet nie poczujesz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Mam pytanie jak wam się zachowują maszynki w taki upał bo u mnie to wentylator praktycznie się nie wyłacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Mam pytanie jak wam się zachowują maszynki w taki upał bo u mnie to wentylator praktycznie się nie wyłacza u mnie jak schodze ponizej 4 biegu zaczyna mi sie wlaczać wentylator... dawniej jedynie jak stałem,, albo powolna jazda na 1... ale mysle że i tak sie lepiej spisuje niż ja... u mnie w głowie wentylator prakrycznie sie nie wylacza, a i tak nie daje rady... no chyba ze w japonkach i samych krótkich gaciach,,, po kozacku... masakra jakas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczek Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 mam pytanko odnośnie podświetlenia prędkościomierza bo wracając wczoraj ze zlotu w kaliszu w prędkościomierzu miałem totalną ciemność może ktoś już wymieniał żarówke, to podpowiedzcie jak się do niej dobrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 (edytowane) mam pytanko odnośnie podświetlenia prędkościomierza bo wracając wczoraj ze zlotu w kaliszu w prędkościomierzu miałem totalną ciemność może ktoś już wymieniał żarówke, to podpowiedzcie jak się do niej dobrać Miałem dokładnie taki sam przypadek - byłem przekonany że to spalona żarówka i beztrosko wracałem nocą - przy wjeżdżaniu do garażu zauważyłem ze nie miałem też postoju z tyłu.... , i okazało się że mam przepalony bezpiecznik, co z kolei było skutkiem przetarcia wiązki pod błotnikiem. Więc na wszelki wypadek bym to sprawdził... A swoją drogą to żarówkę zmieniałem (na czerwoną) ale nie pamiętam co dokładnie po kolei - w każdym razie wielka filozofia to nie była :) o ile dobrze pamiętam to zdemontowałem reflektor i wtedy od spodu widać gdzie są śrubki i co poodkręcać. Edytowane 18 Lipca 2010 przez Ptaku Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczek Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 dzięki za podpowiedż co do światła postojowego to nawet nie sprawdzałem bo zasuwałem jak najszybciej do domu bo było ciemno i lał deszcz ledwo co widziałem, ale jutro musze luknąć pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek_osw Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 (edytowane) Co do podświetlenia prędkościomierza to ja również miałem taki problem ale u mnie okazało się ze żarówka wyskoczyła z "zatrzasku"i wystarczyło ją tylko wsadzic na swoje miejsce.A dobrac do niej można się odkręcając śrubkę na krzyżak umieszczoną z tyłu obudowy prędkościomierza,cofnąc obudowę do tyłu i po tym manewrze powinieneś zobaczyc wiązkę kabli oraz pozostałą częśc zegara przykręconą dwoma nakrętkami M 5 wtym elemencie powinny byc cztery otwory do których wchodzą wiązki wraz z "zatrzaskami" gumowymi u góry na środku jest żarówka od podświetlenia a na dole w rzędzie są trzy od temperatury,długich i oleju. pociągnij po prostu tą która cię interesuje i już jest na wierzchu :buttrock: Edytowane 19 Lipca 2010 przez edek_osw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczek Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Co do podświetlenia prędkościomierza to ja również miałem taki problem ale u mnie okazało się ze żarówka wyskoczyła z "zatrzasku"i wystarczyło ją tylko wsadzic na swoje miejsce.A dobrac do niej można się odkręcając śrubkę na krzyżak umieszczoną z tyłu obudowy prędkościomierza,cofnąc obudowę do tyłu i po tym manewrze powinieneś zobaczyc wiązkę kabli oraz pozostałą częśc zegara przykręconą dwoma nakrętkami M 5 wtym elemencie powinny byc cztery otwory do których wchodzą wiązki wraz z "zatrzaskami" gumowymi u góry na środku jest żarówka od podświetlenia a na dole w rzędzie są trzy od temperatury,długich i oleju. pociągnij po prostu tą która cię interesuje i już jest na wierzchu :buttrock: dzięki za szczegółowy opis jutro sprawdze bezpiecznik a póżniej wezme się za rozbieranie prędkościomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Talerz Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Hej, witam wszystkich mam takie pytanie - wymieniłem sobie końcówki wydechu(same tłumiki) na akcesoryjne(praktycznie puste) i moto okrutnie straciło na mocy ;/ ze świateł zrobił sie ślamazarny jak skuterek. Poza tym zaczął strzelać, a to nie jest zbyt zdrowe i dla wydechu i dla silnika - stąd moje pytanie - rozumiem że muszę zrobić regulację gaźników - po tym te objawy ustaną ??na pewno macie jakieś doświadczenia w tej kwestii I drugie jak wybrałem sie dziś na krótki przelocik gdzieś w połowie drogi coś się zesr*** ze skrzynią :/ przy redukcji biegu nóżka nei odbija, tzn zbijam bieg naciskając stopą, później delikatnie muszę podbić czubkami palców to góry i zredukować następny itd, itd, Zredukowanie z piątki na 1 przed ostrym zakrętem było naprawdę frustrujące :/ mam co prawda akcesoryjne podnóżki ale to nie to jest przyczyną. Miał ktoś z was kiedyś taki przypadek ?? bo sam nie wiem jak to ugryźć a do serwisu od razu nie chcę jechać. Pozdrawiam Talerz Cytuj OGIEŃ Z D**Y !!http://www.facebook.com/HELLFIRE.FIRESHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Co do tłumników to tak może być bo maszyna chodzi na gaźniku na wtrysku jest inaczej musi być jakaś komora żeby się srężyły spaliny a regulacja gaźnikow dużo nie pomoże przerabiałem ten temat w swoich tłumikach ale niemam całkiem pustych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.