Skocz do zawartości

Suzuki MARAUDER VZ800


Peny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do tej szyby to ja mam taką w garażu. Mówię o tej pierwszej opcji. Jeżeli w sobotę nie sprzedam ją z motorem to może się dogadamy.

Ja jestem za opinią Gandalfa. Ja latałem bez szyby i to jest to. Jak kupiłem to była szyba, ale ją zamieniłem na tą co mam teraz. Tamta była jeszcze mniejsza.

Przerobiłem kierownicę i risery i to dało efekt zadowalający.

Zębatki to tylko przód. Jak dasz tył to myślę, że sprzęgło będzie do roboty. Sorry, ale to nie Ducati. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja może troche z innej beczki ale co tam ,dzisiaj wpadł mi w ręce czteropak i tak postanowiłem że wykożystam jakoś ten czas i może troche wyczyszcze motocykl .

Ostatnio zakupiłem paste K2 aluchrom i mogę ją śmiało polecić naprawde efekt mnie miło zaskoczył wyczyszczenie wszystkich dostepnych chromowanych cześći metalowych jak i plastikowych zajeło bardzmo mało czasu dodatkowo pasta szbko sie czyśći i nie zostawia smug a po wszystkim nie mogłem poznac motocykla .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem VZ800 Marauder jest to mój pierwszy motocykl i w związku z tym mam pytanie ile oleju wchodzi do silnika, na obudowie jest napisane 1,7L, ale gdy spuściłem olej zeszło go około 4L.

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył miałem oryginalny.Maruda to nie wyścigówka,a jak jeszcze zmienisz tył to mocy ubędzie a szybkość wzrośnie.

Polecam zmianę tylko przedniej na inną niż fabryka dała.

A może wiesz jaki jest za kołem uszczelniacz ? chodzi o wymiary .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie znam wymiaru.Ale nie powinno być kłopotu ze znalezieniem nowego.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem VZ800 Marauder jest to mój pierwszy motocykl i w związku z tym mam pytanie ile oleju wchodzi do silnika, na obudowie jest napisane 1,7L, ale gdy spuściłem olej zeszło go około 4L.

Dzięki za pomoc

Nie pamiętam, ale bez filtra 2 l z drobnym hakiem. Z filtrem to coś koło 2,5. Z tymi 4 to coś nie bardzo wyskalowałeś bańkę? Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam znalazłem na stronie

http://www.motocykle...vz800/vz800.htm

na samym dole całkowita pojemność oleju to (4,3 litra) troche sporo jeszcze nie wymieniałem ale na nowy start wymienie. Mam pytanie jaki olej u siebie posiadacie bo u mnie mineralny 20W50 a ile sie wczytałem powinien być 10 W 40

Edytowane przez seb666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie z filtrem wchodzi 2.2l i nie próbuj lać więcej! no chyba że ze szmatą będziesz jeździł ale to i tak by sie mogło źle skończyć. Te dane w linku są chyba na dwa sezony obliczone w tym linku lepiej pobierz sobie PDF Serwis Manual to się przkonasz że tam jest błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... na samym dole całkowita pojemność oleju to (4,3 litra)

... Te dane w linku są chyba na dwa sezony obliczone w tym linku

 

Albo dokładniej czytaj tekst :cool:

Jak byk napisane w Danych technicznych / eksploatacyjnych - cytuje: " ... olej silnikowy SAE10W-40 SF, SG - 2,1l (z filtrem) ..."

Dalej jest błąd, albo liczą eksploatację roczną 2 x 2,1 l, ponieważ w manualu jest zalecenie wymiany oleju dwa razy w sezonie (ale raczej optowałbym za błędem) Nie musisz przecież odmierzać z aptekarską dokładnością - stawiasz moto w pionie (pomaga stojak, lub kawałek grubej deski pod nóżkę) i lejesz pomalutku, aż wypełni Ci się okienko kontrolne poziomu oleju do górnej granicy : są dwie kreski oznaczające dolny i górny poziom oleju.

 

Co do oleju polecam: MOTUL 5100 4T 10W40 i do tego płukankę LIQUI MOLY RACING ENGINE FLUSH , którą dolewasz przed spuszczeniem do starego oleju, odpalasz moto na 15 min i dopiero całe ustrojstwo spuszczasz z miski olejowej (czyści nagar i wszelkiego rodzaju osady, które gromadzą się w układzie olejowym). Polecam Ci tez sie przymierzyć do wymiany świec na irydowe, motorek będzie pewniej palił, a ich koszt jest w sumie nie aż tak niebotyczny, bo ok 50 PLN za szt.

Edytowane przez Gandalf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten liqui moly racing engine flush oprócz nagaru nie skasuje sprzegla przy okazji?? tam jest mokrawe sprzegło. Nie żebym sie czepiał, ale czasem mozna bigosu narobić, jak np z dolewaniem różniego rodzaju uzdatniaczy uszczelniaczy do oleju celem zmniejszenia zużycia paliwa czy innych tego typu przewidzianych pod samochody gdzie jest rozdzielność majątkowa sprzęgła i oleju;) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu się zgodzę z szarym wilczurem ,nigdy nie doleje niczego do oleju ani nie będę czyścić nagaru i innych tym podobnych substancji z komory silnika .Powiecie ze przesadzam a ja swoje tez wiem ,zachcialo mi się kiedyś wyczyścić silnik w samochodzie stara poczciwy bmka wlalem ten preparat do oleju rozgrzalem silnik i .... I miałem do czyszczenia cały podjazd .Im silnik starszy tym nagar zalepia nam wiecej mikro dziurek wokół uszczelek jak to się wyczysci tymi super preparatami to mamy piękna fontanne oleju ale nikogo do niczego nie zmuszam .Co do oleju to ja mam marauder z 97r i mi wchodzi 2,1~2,3 litra .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten liqui moly racing engine flush oprócz nagaru nie skasuje sprzegla przy okazji?? tam jest mokrawe sprzegło

 

No właśnie szukałem takiego, który ma potwierdzone przez producenta, że nadaje się do silników z mokrym sprzęgłem, bo też się tego obawiałem.

 

wlalem ten preparat do oleju rozgrzalem silnik i .... I miałem do czyszczenia cały podjazd

 

A ja tam złych przeżyć nie mam, wręcz preciwnie i dalej będę to robił :lalag:

Może wlałes inny specyfik, bo tem o którym pisze jest przeznaczony dla motocykli :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stosuje olej pełen syntetyk a ten akurat w przeciwieństwie do mineralnego nie powoduje nagaru bo nie jest ropopochodny .Ale i tak uważam ze nie ma co przesadzać z czyszczeniem komory silnika ,kiedyś motocykle nie miały czyszczonych silników i chodzą do tej pory . Mam tylko jedno ale niewiem jak jest z tym specyfikiem który ty masz ale po większości z nich trzeba ponownie czyścić silnik olejem by wyplukac pozostałości preparatu czyli ,do starego oleju dodajemy preparat uruchamiamy silnik po 15 min spuszczamy olej zalewamy nowy olej uruchamiamy silnik czekamy 15 min spuszczamy olej i lejemy nowy i to koniec wtedy mamy pewność ze wyplukalismy preparat ,bo należy pamiętać ze preparat działa trochę jak rozpuszczalnik jest bardzo silny by rozpuscic wszystkie pozostałości oleju spalin itd ,ale niestety sprawia ze olej traci swoje właściwości startujące a co będzie jak nie zleci wszystko z silnika ? Wybór pozostawiam juz wam.

Edytowane przez ziomek30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...