radoZ1000 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 ello,nie wiem o czym gadacioe mowiac ze dupsko was bolało po godzinnej jezdzie ,co z was za kierowcy jednosladow ja swoja z1000 (2007r) dolecialem w tamtym roku do pragi i nie wnikałem ze dupsko bolalo ,ja poprostu pozdrawialem swiat heeh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Nie mialem nigdy mozliwosci przejechac sie ta Kawa. Bardzo mnie interesuje, jaka jest najwyzsza przelotowa predkosc, jaka mozna osiagnac? Na silniku to raczej nie robi wrazenia, ale do jakiej predkosci wytrzymuje czlowiek, zeby wiatr zbyt nie meczyl? Czy 160-170km/h jest realne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Nie mialem nigdy mozliwosci przejechac sie ta Kawa. Bardzo mnie interesuje, jaka jest najwyzsza przelotowa predkosc, jaka mozna osiagnac? Na silniku to raczej nie robi wrazenia, ale do jakiej predkosci wytrzymuje czlowiek, zeby wiatr zbyt nie meczyl? Czy 160-170km/h jest realne? W wersji S (z owiewka) spokojnie latałem na takich samych przelotowych co sportami z owiewkami, kilkukrotnie jechałem również z prędkościa maksymalną 255 km/h (licznikowe) i spokojnie da się to znieść. Nie wiem jak wersja goła, Suzuki B-King leciałem 260 km/h i średnio da się to wytrzymać :bigrazz: Ale generalnie w wersji S jest git, 150 - 170 na trasie na luzie się da lecieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 W wersji S (z owiewka) spokojnie latałem na takich samych przelotowych co sportami z owiewkami, kilkukrotnie jechałem również z prędkościa maksymalną 255 km/h (licznikowe) i spokojnie da się to znieść. Nie wiem jak wersja goła, Suzuki B-King leciałem 260 km/h i średnio da się to wytrzymać :bigrazz: Ale generalnie w wersji S jest git, 150 - 170 na trasie na luzie się da lecieć. Wersja S jest bardziej praktyczna, ale niesamowicie brzydka. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franklin Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Witam szanownych państwa ;) w związku z tym, że ostatnimi czasy pozbyłem się Thundercata szukam czegoś nowego ;) chcę coś więcej niż 600, ale 1000 mi nie trzeba... i wpadła mi w oko kawa z750 :) Tylko mam pytanie do użytkowników odnośnie porównania dwóch wersji z750 i z750s. z750 bardziej mi się podoba, ale... będę dużo jeździł z pasażerem - dokładnie z pasażerką ;) i czy: 1. dzielona kanapa w z750 jest bardzo niewygodna dla pasażera? w z750s jest niby pojedyncza, ale jak patrzyłem po zdjęciach nie wygląda na wygodniejszą niż dzielona? 2. czy ta czacha w z750s dużo daje jeżeli chodzi o ochronę przed wiatrem? Czy akcesoryjna szybka do z750 daje rade? Czy nie jest warta swojej ceny? Jechałem z750 kolegi bez akcesoryjnej szybki i przy 160km/h była masakra - wiatr miotał mną na lewo i prawo - czy ktoś ma odniesienie do jazdy z750 z szybką i bez? Ewentualnie inne propozycje motocykli o podobnych parametrach? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Jechałem z750 kolegi bez akcesoryjnej szybki i przy 160km/h była masakra - wiatr miotał mną na lewo i prawo - czy ktoś ma odniesienie do jazdy z750 z szybką i bez? Sam sobie już odpowiedziałeś na jedno pytanie. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franklin Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 nie do końca, bo nie wiem czy szybka coś daje, czy tylko praktycznie wygląda? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Witam! Miałem przyjemność latania Z 750 kolegi (jako pasażer) i przyznam, że pozycja jest bardzo męcząca (być może dla tego że prędkość oscylowała w przedziale 230-240 km/h ale to pomińmy). To samo zdanie ma "dróga półówka" kumpla, dziewczyna zaczyna marudzić już po pierwszych 50 km jazdy. W związku z powyższym radzę się jeszcze raz zastanowić przed zakupem nad czymś bardziej cywilnym, jest w czym wybierać w przedziale: 600-1000 ccm. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak44 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Zet 750 jest dobry ale raczej na miasto ma małe siedzenie dla pasażera.A może vfr.znacznie bardziej wygodny.I tak decyzja należy do ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 witam.mialem okazje zrobic 300km na z750s i mam takie spostrzezenia:super poreczny sprzet,mimo ze byl z wyporzyczalni po kilku zakretach smigalem nim jak swoim albo i lepiej, niestety po ok 3godz ciezko bylo na nim usiedziec. smigalismy troche po autustradzie duzo serpentyn i troche spokojnie po miescie-spalanie wyszlo 7l. ale dzieki tej porecznosci bardzo mile go wspominam. udanego wyboru. niestety nie pamietam jak sprawowala sie szyba przy przelotach na aotostradzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helmet Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 co do siedzenia, to zauważyłem dziwną sprawę - żona narzeka po kilkunastu kilometrach ze ją tyłek boli. a moje koleżanki, które wożę przy różnych okazjach są zawsze zajebiście zadowolone.... ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frato Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Witam Niedawno zamieniłem maxiskuter na Z750S. Przeszukując internet znalazłem jedno polskie forum mówiące o serii Z. Niestety dość ubogie. Mam nadzieje że na szacownym Forum Motocyklistów będzie więcej użytkowników Z-etów i temat rozwinie się tak jak np właścicieli Fazerów:) Jestem ciekawy ilu mamy posiadaczy Z-tek,oczywiście ile jest w wersji S:) Czy ktoś śmiga w okolicach Poznania? Na jakie elementy motoru trzeba zwrócić szczególną uwagę bo te akurat są szczególnie awaryjne etc. Zapraszam do podzielenia się wrażeniami z użytkowania tego modelu, bo wydaje mi się że jest on w Polsce dość niedoceniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 czesc .witam jak byscie porownali Z750 z Z1000 mam na mysli modele po '06 . interesuje mnie jak wyglada w uzytkowanie,serwis i wydobycie mocy z tych ladnych motocykli. czy faktycznie jest duza roznica miedzy nimi (nie o cenie mowa :bigrazz: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 (edytowane) 1. dzielona kanapa w z750 jest bardzo niewygodna dla pasażera? w z750s jest niby pojedyncza, ale jak patrzyłem po zdjęciach nie wygląda na wygodniejszą niż dzielona? 2. czy ta czacha w z750s dużo daje jeżeli chodzi o ochronę przed wiatrem? Czy akcesoryjna szybka do z750 daje rade? Czy nie jest warta swojej ceny? Jechałem z750 kolegi bez akcesoryjnej szybki i przy 160km/h była masakra - wiatr miotał mną na lewo i prawo - czy ktoś ma odniesienie do jazdy z750 z szybką i bez? Ewentualnie inne propozycje motocykli o podobnych parametrach? :bigrazz: 1. Tak, jest bardzo nie wygodna dla pasażerki. Spada na Ciebie. 2. Dużo daje, brzydko wygląda. Reasumując: albo lepszy wygląd i przyzwyczaić się do wiatru albo brzydki z mniejszym oporem wiatru :flesje: Edytowane 2 Listopada 2009 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frato Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Nie wiem czy widziałeś Z750S na żywo.Na zdjęciach wygląda dużo gorzej niż w realu.Owiewka podobnie jak w golasie daje dość agresywny wygląd. Lipne są jedynie lusterka-za wąsko rozstawione, widzisz swoje ramiona.Poszerzenia to wydatek 205-220 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.