Pablo-Kamikaze Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 (edytowane) a więc pytanko kieruje do osób "bawiących" się sprzętami w dosłownym tego znaczeniu mam Suzuki GS 500E i mam takie pytanie bawił się ktoś tym moto, jeżdżę nim od 3lat i wyczułem moto na tyle, że próbuje podstaw w akrobacjigmole są , kiera z pełną regulacją kąta do ustawienia na szeroką też, laczek z tyłu 150- chociaż dużego znaczenia to nie ma, jak mi zacznie wychodzić stelażyk z tyłu dorobię mam zmienioną zębatkę na przód z 17tki na 16tkę, próbuję dostać 14tkę i właśnie pytanie do was jest ktoś kto zaczynał zabawę na tym sprzęcie wiem, że F2 czy RR lepiej się nadaje, ale czy przy użyciu GS 500E można nauczyć się podstaw (oprócz jazdy na baku ;) - bo to już opanowane - oczywiście na dwóch kołach z tą zębatką, bo GS-ką żeby latać na jednym nawet w normalnej pozycji trzeba troszkę umiejętności)przydadzą się wskazówki do jazdy na kółku bo zadowolony ze swoich umiejętności z GS-ką niestety jeszcze nie jestem, może jak wrzucę w końcu 14tkę na przód - ale wiem że jak się ma doświadczenie to i bez niej da się radę - proszę o pomoc niech ktoś napisze na temat przegród w silniku itp w którym miejscu je zrobić , jak obrócić "smog" do zasysania oleju i może jakieś rady i błędy najczęściej popełniane, czyli czekam na jakieś wskazówki post jak najbardziej poważny Edytowane 26 Czerwca 2007 przez Pablo-Kamikaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macior90r Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 gs 500 to fatalny wybór, lepiej weź swoją 636 zrób pod stunt, sprzet leciutki i sam idzie na gumie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 (edytowane) gs 500 to fatalny wybór, lepiej weź swoją 636 zrób pod stunt, sprzet leciutki i sam idzie na gumie:) niestety nie stać mnie na rozwalenie 636 z powodu braku umiejętności związanych ze stuntem, więc uważam że GS500 jest "spokojniejszy" i mniej kosztowny i też się na nim podstwaw można nauczyćzresztą 636 to typowy "kato" i żeby go lepiej opanować muszę nim dłużej pojeździć :buttrock: Edytowane 27 Czerwca 2007 przez Pablo-Kamikaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macior90r Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 rozumiem, szczerze powiedziawszy w większości sprzętów nie jest konieczna zmiana zębatek, przynamniej taka jest moja opinia, ale każdy robi sprzęta pod siebie. GS idzie bez problemów na gume na standardowym przełożeniu :icon_mrgreen:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Przecież Pablo-Kamikaze prosił o wypowiedzi znawców :crossy: ...sry za :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macior90r Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 niepowinienem się wypowiadać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 niepowinienem się wypowiadać?? nie pora na takie dyskusje bo zaraz śmietnik się zrobi z tematu, a przecież chodzi o to żeby każdy mógł dowiedzieć się co nieco o błędach itp a nie kolejny temat o niczym będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macior90r Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 dobra, przde wszystkim moja rada1) nie spawaj stelaża na stałe do ramy, jeśli nie myslisz o stuncie powaznie, bo poprostu ciężko ci będzie sprzedać taki motor itp...2) pozdejmuj wszystkie możliwe plastiki, oczywiście pamietaj żeby zostawić sobie jakieś światła, bo gdy policja złapie cie podczas jazdy na jednym kole jest nadwyraz upierdliwa :)3) zrób klateczke4) na gs`ie nie nauczysz sie raczej tzw szybkiej gumy, 5) przed rozpoczęciem treningów rozgrzej tylną opone ( mówimy o treningu gumowania )6) kulaj się około 10km/h na godzine na pierwszym biegu i strzel sze sprzęgła ( wiesz o co chodzi ?? )7) pamiętaj aby trzymać noge na tylnym hamulcu w gotowosci, gdybyś przeciągnął piona on cie uratuje!!!Więcej pisz na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 (edytowane) dobra, przde wszystkim moja rada1) nie spawaj stelaża na stałe do ramy, jeśli nie myslisz o stuncie powaznie, bo poprostu ciężko ci będzie sprzedać taki motor itp...2) pozdejmuj wszystkie możliwe plastiki, oczywiście pamietaj żeby zostawić sobie jakieś światła, bo gdy policja złapie cie podczas jazdy na jednym kole jest nadwyraz upierdliwa :icon_mrgreen:3) zrób klateczke4) na gs`ie nie nauczysz sie raczej tzw szybkiej gumy, 5) przed rozpoczęciem treningów rozgrzej tylną opone ( mówimy o treningu gumowania )6) kulaj się około 10km/h na godzine na pierwszym biegu i strzel sze sprzęgła ( wiesz o co chodzi ?? )7) pamiętaj aby trzymać noge na tylnym hamulcu w gotowosci, gdybyś przeciągnął piona on cie uratuje!!!Więcej pisz na PW spoko wiem że stelaż nie na stałe, GS-ka ma z tyłu rączkę mocowaną na dwie konkretne śruby więc stelażyk będzie za pomocą nich mocowany, strzelanie za sprzęgła i noga na tylnym hamplu to tyle wiem, aż takim laikiem nie jestem :) co do klatki to gmole starczą na początek, najwyżej pomyślę później o klatce ze ślizgami jak będę widział że jest sens, gdy zacznie mi konkretnie coś wychodzić Edytowane 27 Czerwca 2007 przez Pablo-Kamikaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macior90r Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 trenuj i zapodawaj foty jak ci to idzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 sprzedaj gs-a i kup np jakieś jednocylindrowe enduro - dużo łatwiej idzie na goomę i straty zazwyczaj są mniejszenp tt, xt ma smarowanie z suchą michą więc długie gumy nie powinny być tak groźne dla silnikaja pierwsze kroki z goomowaniu stawiałem właśnie na tt (zresztą po wywrotce nic się w tym temacie nie zmieniło i dalej raczkuje :) ) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 4) na gs`ie nie nauczysz sie raczej tzw szybkiej gumy, czyli co? wolnej od razu sie nauczy? cos ci sie pomylilo. kazdy zaczyna od szybkiej bo jest banalnie prosta. wolna guma to juz wyzsza szkola jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macior90r Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 nic mi się nie pomylilo... ja tam sie z reszta nie znam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 sprzedaj gs-a i kup np jakieś jednocylindrowe enduro - dużo łatwiej idzie na goomę i straty zazwyczaj są mniejszenp tt, xt ma smarowanie z suchą michą więc długie gumy nie powinny być tak groźne dla silnikaja pierwsze kroki z goomowaniu stawiałem właśnie na tt (zresztą po wywrotce nic się w tym temacie nie zmieniło i dalej raczkuje :banghead: ) gdybym sprzedał, to prędzej kupiłbym coś przygotowanego już do stuntu (bo nie tylko o jazdę na kole mi chodzi) np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M462231 ale narazie mam GS-kę i opanowałem na tyle moto, że wydaje mi się że jakieś postępy można na nim też zrobić przy odrobinie chęci i ćwiczenia bez poddawania się, w końcu i skuterkiem przerobionym też fajnie można się pobawić :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alanpts Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Chcialem kupic tego gsxra ale wlasnie dzisiaj koles napisal mi ze motocykl sprzedany :/ Mam pytanie, wiem ze cbr 600 nie trzzeba prawie wcale przerabiac silnikowo zeby jezdzic stunt. Jak jest z bladymi?? Tez wystarczy dolac oleju i katowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.