Skocz do zawartości

Stunt - wypowiedzi znawców tematu


Rekomendowane odpowiedzi

a więc pytanko kieruje do osób "bawiących" się sprzętami w dosłownym tego znaczeniu

 

mam Suzuki GS 500E i mam takie pytanie bawił się ktoś tym moto, jeżdżę nim od 3lat i wyczułem moto na tyle, że próbuje podstaw w akrobacji

gmole są , kiera z pełną regulacją kąta do ustawienia na szeroką też, laczek z tyłu 150- chociaż dużego znaczenia to nie ma, jak mi zacznie wychodzić stelażyk z tyłu dorobię

 

mam zmienioną zębatkę na przód z 17tki na 16tkę, próbuję dostać 14tkę i właśnie pytanie do was jest ktoś kto zaczynał zabawę na tym sprzęcie wiem, że F2 czy RR lepiej się nadaje, ale czy przy użyciu GS 500E można nauczyć się podstaw (oprócz jazdy na baku ;) - bo to już opanowane - oczywiście na dwóch kołach z tą zębatką, bo GS-ką żeby latać na jednym nawet w normalnej pozycji trzeba troszkę umiejętności)

przydadzą się wskazówki do jazdy na kółku bo zadowolony ze swoich umiejętności z GS-ką niestety jeszcze nie jestem, może jak wrzucę w końcu 14tkę na przód - ale wiem że jak się ma doświadczenie to i bez niej da się radę - proszę o pomoc

 

 

niech ktoś napisze na temat przegród w silniku itp w którym miejscu je zrobić , jak obrócić "smog" do zasysania oleju

 

i może jakieś rady i błędy najczęściej popełniane, czyli czekam na jakieś wskazówki

 

post jak najbardziej poważny

Edytowane przez Pablo-Kamikaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gs 500 to fatalny wybór, lepiej weź swoją 636 zrób pod stunt, sprzet leciutki i sam idzie na gumie:)

 

niestety nie stać mnie na rozwalenie 636 z powodu braku umiejętności związanych ze stuntem, więc uważam że GS500 jest "spokojniejszy" i mniej kosztowny i też się na nim podstwaw można nauczyć

zresztą 636 to typowy "kato" i żeby go lepiej opanować muszę nim dłużej pojeździć :buttrock:

Edytowane przez Pablo-Kamikaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, przde wszystkim moja rada

1) nie spawaj stelaża na stałe do ramy, jeśli nie myslisz o stuncie powaznie, bo poprostu ciężko ci będzie sprzedać taki motor itp...

2) pozdejmuj wszystkie możliwe plastiki, oczywiście pamietaj żeby zostawić sobie jakieś światła, bo gdy policja złapie cie podczas jazdy na jednym kole jest nadwyraz upierdliwa :)

3) zrób klateczke

4) na gs`ie nie nauczysz sie raczej tzw szybkiej gumy,

5) przed rozpoczęciem treningów rozgrzej tylną opone ( mówimy o treningu gumowania )

6) kulaj się około 10km/h na godzine na pierwszym biegu i strzel sze sprzęgła ( wiesz o co chodzi ?? )

7) pamiętaj aby trzymać noge na tylnym hamulcu w gotowosci, gdybyś przeciągnął piona on cie uratuje!!!

Więcej pisz na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, przde wszystkim moja rada

1) nie spawaj stelaża na stałe do ramy, jeśli nie myslisz o stuncie powaznie, bo poprostu ciężko ci będzie sprzedać taki motor itp...

2) pozdejmuj wszystkie możliwe plastiki, oczywiście pamietaj żeby zostawić sobie jakieś światła, bo gdy policja złapie cie podczas jazdy na jednym kole jest nadwyraz upierdliwa :icon_mrgreen:

3) zrób klateczke

4) na gs`ie nie nauczysz sie raczej tzw szybkiej gumy,

5) przed rozpoczęciem treningów rozgrzej tylną opone ( mówimy o treningu gumowania )

6) kulaj się około 10km/h na godzine na pierwszym biegu i strzel sze sprzęgła ( wiesz o co chodzi ?? )

7) pamiętaj aby trzymać noge na tylnym hamulcu w gotowosci, gdybyś przeciągnął piona on cie uratuje!!!

Więcej pisz na PW

 

spoko wiem że stelaż nie na stałe, GS-ka ma z tyłu rączkę mocowaną na dwie konkretne śruby więc stelażyk będzie za pomocą nich mocowany, strzelanie za sprzęgła i noga na tylnym hamplu to tyle wiem, aż takim laikiem nie jestem :)

 

co do klatki to gmole starczą na początek, najwyżej pomyślę później o klatce ze ślizgami jak będę widział że jest sens, gdy zacznie mi konkretnie coś wychodzić

Edytowane przez Pablo-Kamikaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedaj gs-a i kup np jakieś jednocylindrowe enduro - dużo łatwiej idzie na goomę i straty zazwyczaj są mniejsze

np tt, xt ma smarowanie z suchą michą więc długie gumy nie powinny być tak groźne dla silnika

ja pierwsze kroki z goomowaniu stawiałem właśnie na tt (zresztą po wywrotce nic się w tym temacie nie zmieniło i dalej raczkuje :) )

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedaj gs-a i kup np jakieś jednocylindrowe enduro - dużo łatwiej idzie na goomę i straty zazwyczaj są mniejsze

np tt, xt ma smarowanie z suchą michą więc długie gumy nie powinny być tak groźne dla silnika

ja pierwsze kroki z goomowaniu stawiałem właśnie na tt (zresztą po wywrotce nic się w tym temacie nie zmieniło i dalej raczkuje :banghead: )

 

gdybym sprzedał, to prędzej kupiłbym coś przygotowanego już do stuntu (bo nie tylko o jazdę na kole mi chodzi) np.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M462231

 

ale narazie mam GS-kę i opanowałem na tyle moto, że wydaje mi się że jakieś postępy można na nim też zrobić przy odrobinie chęci i ćwiczenia bez poddawania się, w końcu i skuterkiem przerobionym też fajnie można się pobawić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...