r888 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 czy ktos probowal wydluzyc dogbonea kiwaczki tak zeby nieco obnizyc XRe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r888 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 sory za post pod postemchodzi mi o element z linka, ktory wyglada jak kosc dla psahttp://www.xrv.org.uk/forums/attachments/xr/47401d1395237458-xr650l-height-23356d1366836519-my-xr650l-citroen-008.jpg w stanach mozna kupic taki czerwony dluzszy zamiennik i obnizyc motor o 4-5cmktos probowal wydluzac dogbonea ? jesli tak to o ile ? i jaki efekt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mf24 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Witam, jestem na kupnie kolejnego moto. Do tej pory jeździłem przez 3 lata na Hondzie CRM 125. Przymierzam się do kupna Hondy XR400. Jeżdżę głównie po lesie, wys 180cm, waga 75kg. Jak ten XR400 ma sie np do Yamahy XT660? Jeździłem parę razy XT660 i jak dla mnie była za ciężka i za mało zwrotna, bardziej do dróg polnych niż kręceniu się po lasach,dołach, rowach itd.. Pytanie dodatkowe, czy w ostatnich latach cena XR4 się zmieniła ? W prawdzie ofert nie ma wiele, ale jaka cena to mniej więcej bezpieczna cena? Ktoś ma coś może godnego polecenia w promieniu 100km od Tarnowa (małopolska) ? Lepiej wyczekać do wiosny czy szukać coś już teraz ? Co sądzić o sprzęcie z linku ? http://olx.pl/oferta/honda-xr-400-po-remoncie-45mth-CID5-IDbROFW.html#80b15cd11f http://olx.pl/oferta/honda-xr-400-idealny-stan-przywieziona-z-angli-okazja-tanio-CID5-IDaW25L.html Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 nie no xt660 a xr400 to jak harley davidson vs R1 :D dwa inne motocykle ........... moim zdaniem bezpieczna cena za taką z kwitem to 8kpln ........ ta za 7200 to dla mnie śmierdzi jakimś klepanym powypadkowym złomem , nie ma lampy a w Angli bardzo restrykcyjnie podchodzą do przepisów i albo nie ma w ogóle papierów umożliwiających rejestracje a wtedy ta cena to drogo , albo ktoś ją rozbił , półki wyprostował , lagi inne a lampy nie ma........ z drugiej strony ludzie i za 6kpln kupują 400 i to jeździ więc jak masz blisko można obejrzeć Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mf24 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Ok, a co moglibyście polecić o podobnych parametrach w cenie do 7 tys ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 lc4 -ja się nie wypowiadam bo będzie że atakuje markę i jestem głupi klx650R -nie ma częsci a remont drogi i moto trudne w serwisie xr600 -no cięższe od 400 i jeszcze gorszy zawias ale mocniejsze... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 zalezy jak trafisz , jesli LC4 w teren to 620 z konca lat klepania , a najlepiej 620 SC - cos znajdziesz za ta kase , ale to juz pelnoletnie motocykle katowane od mlodego w terenie.. ( a naprawde silniki sa dosc mocno wysilone , a wiele osob nie wie jak je prawidlowo serwisowac ) dlatego kupilem swojego z raichu z rak prywatnych...i nie narzekam , owszem czasem cos sie grzebnie , jakies lagi pociekna , lozyka w kole czy wahaczu - w koncu 18 lat - zrobilem juz nim ok 30 + tys km w offie Mialem kiedys XR 600, ale mimo kapitalki silnika i ramy, ciagle cos nowego wylazilo , baardzo zawiodlem sie na tym sprzecie..do tego stopnia ze na rok zerwalem z enduro, aby kasy dozbierac, bo wyssala ze mnie zdecydowanie za duzo jak na zabawke..najgorsze ze co by nie padlo , okazywalo sie ze to " typowe" dla tego modelu . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIchall832 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, przymierzam się do malowania ramy w swoim Xr600. Czy jeśli spuscze olej z silnika i ramy to nie bedzie później problemu z zalaniem oleju?OK, przejrzalem manuala jak to sie robi(dopiero nabyty motor, wiec wolałem sie zapytać)pozdrawiam Edytowane 15 Grudnia 2015 przez MIchall832 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 nie będzie , ja caly silnik wyciągałem i też spuszczałem do zera , potem normalnie zalewasz do ramy... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertp6 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Ja w xr400 jeszcze po zalaniu odkręcałem śrubę poziomu oleju w silniku i machałem kopką aż olej wypłynął, żeby ustalił się odpowiedni poziom w silniku. Cytuj Honda XR400R EnduroHonda XR650R Supermoto (na sell) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIchall832 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Siema, nabywał ktoś z Was naklejki do XR w ostatnim czasie? Chodzi mi o tą na bak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.m Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 witam mam pewien problem z hondą, występuje coś takiego jak na na tym filmiku: podejrzewam , że przyczyna jest auto deko ale jak temu zaradzić ? pomóżcie proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 nie wiem być może mam kiepskie głośniki albo czegoś nie kapuje ...........strzela w wydech lub gaźnik tak ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 (edytowane) albo autodeko pada i ma sekunde dekompresji , a jesli autodeko pada , to chyba tylko wymiana walka ...przerabialem to w swojej XR , jesli masz xr 600 a nie 650L , to autodeko zbedne , mozna zyc bez niego. Opcje mial bys 3 1. Walek Hotcamsa bez dekompresatora - droga sprawa , ale ozywia nieco sinik2. Usuniecie autodeko ( ponoc mozna zdjac to z walka , tylko otwory do smarowania trzeba zaslepic , tak gdzies czytalem) - wyjdzie najtaniej , jesli to wykonalne3. Kupno uzywki - ale nigdy nie wiesz w jakim stanie tam audodeko jest... moze walek podejdzie od silnikow Dominatora i silnikowych blizniakow , trzeba poszukac info w necie , silniki klepali , albo nawet klepia do dzis w jakims szosowym singlu Hondy no i w XR650L, wiec mozna wyrwac swiezy walek. Edytowane 23 Grudnia 2015 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekqw Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Witam.Honda XR/L500Jak odróznić z zewnątrz silnik który ma już wałek rozrządu łożyskowany .Chodzi mi o silniki z drugiej generacji XR/L500 - te z inną głowicą i komorą spalania.Czy prawdą jest że w starszej generacji odprężnik był na głowicy a w nowszej przy kopce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.