kulka Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) mala korekta , moto odpala od kopa normalnie , ssanie wylaczone i chodzi , jednak tylko na wolnych obrotach . pruba zwiekszenia obrotow konczy sie prychaniem , nierowna praca silnika i w efekcie gasnieciem sruba skl. mieszanki jak w serwisówce , swiece zmienialem , gaznik przedmuchalem ...przewod WN powiadasz?sprawdze moze cewka? no i sprawdzilem , cewka z innej xr600 i dalej to samo :( tak chodzi ma ktos jakis pomysl? Edytowane 7 Marca 2015 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.m Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 witamPrzede wszystkim chciałem się przywitać ponieważ jestem nowy na forum. Posiadam Honde XR 600 z którą ostatnio pojawił się problem. Prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe są do wymiany ( dymi na biało zaraz po odpaleniu, po chwili przestaje). Znalazłem poradnik jak można wymienić uszczelniacze bez ściągania głowicy, ale zastanawia mnie, czy będę mógł to zrobić bez wyciągania silnika z ramy ? Jeżeli ktoś to robił i ma jakieś cenne wskazówki to chętnie je poznam :) z góry dziekuje za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 ma ktos jakis pomysl na ucho to chyba nie dostaje paliwa ( albo za dużo powietrza ) jakbyś ją przytrzymał z otwartym gazem to zgaśnie czy powoli przerywając wkręci się na obroty ? generalnie te gaźniki były gówniane wyrabiała się przepustnica , potem przez nią łapał lewe powietrze ja nigdy śruby składu mieszanki nie ustawiam według serwisówki tylko zawsze na czuja , najpierw łapiesz moment w którym chodzi, potem śrubę składu mieszanki wykręcasz tak długo aż przy jej wykręcaniu rosną obroty silnika , jak w pewnym momencie pojawia się brak reakcji ( wykrecasz śrubkę a obroty nie rosną ) to tak zostawiam......ja swoją mam 4 lata chyba już i nigdy gaźnika nie regulowałem ani nie czyściłem -serio :laugh: w ogóle widzę tragedia z odpalaniem ciepłej , zimna może palić nie chętnie ale tak jak twoja nie chce ciepła to lipa .........zawory masz dobrze ustawione ? Prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe są do wymiany ( dymi na biało zaraz po odpaleniu, po chwili przestaje). ubywa ci oleju ? bo to jest ważne a nie jak dymi :D a moje pytanie -czy wahacz do xr600 z bębnem z tyłu będzie zamiennie pasował z wahaczem z xl600 ? na cmsnl wyglądają optycznie ciut innaczej...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r888 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 w xr600 mam maly luz na lagach, jak postawie moto na stojaku i ruszam kolem gora dol to wyczuwalny jest lekki luz, podczas jazdy na nierownosciach czuc to takze, cisnienie w lagach 0 atm, teraz nieco napompowalem lagi, calosc sie usztywnila na dziurach mniej zauwazalny jest luz, co moze byc tego przyczyna ? jakim cisnieniem napelnia sie azotem tylny amor ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 cisnienia tylniego amora nie ma nawet w serwisowce, teoretycznie jest to element nienaprawialny a napewno w chalupniczych warunkach nie dasz rady go napelnic gazem ( chyba ze zajmujesz sie regeneracja amortyzatorow zawodowo ale wtedy bys chyba nie pytal :D ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r888 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) Na gorze zborniczka jest regulacja do czego sluzy? Jak sie z nia obchodzic ? Edytowane 14 Maja 2015 przez r888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r888 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) przy zebatce przedniej 14z i lancuchu 110 ogniw, jaka moge dac maksylanie duza zebatke z tylu ? Edytowane 18 Maja 2015 przez r888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlak2201 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Czesc! Mam na imie Rafał i niedawono stalem sie posiadaczem xr 600 91'. Moje pytania brzma: jak odpalac ja gdy jest zimna a jak gdy jest ciepla. Jak jest z instalacja migaczy(od czego najepiej szukac czesci)? Jak sobie poradzic z poceniem sie pod pokrywa zaworow( zerwany gwint z lewej strony)? Gdzie jest automatyczny dekompresator i czy go wyjmowac? Po przepompowaniu silnika na recznym dekompresatorze i wylaczeniu go silnik nie ma kompresji dopoki mocno nie kopne w starter, co to moze byc? Jaki olej do silnika?;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 jak odpalac ja gdy jest zimna a jak gdy jest ciepla nie ma sztywnej recepty , musisz wyczuc popatrz sobie na YT jak sie pali takiego singla i wypracuj wlasna metode , poczytaj ten temat ja sporo tez pisalem,,,,,,,kazda pali innaczej , moja ciepla od 1 strzala bez deko , zimna 10 x reczny deko potem ustawianie tloka i strzal , ze ssaniem to samo u jednego full ssanie u innego 1/2....... Jak jest z instalacja migaczy(od czego najepiej szukac czesci)? a generalnie czego ci brakuje ? masz regulator napiecia DC w ogole ? jest klakson i dziala ? Jak sobie poradzic z poceniem sie pod pokrywa zaworow( zerwany gwint z lewej strony)? po druciarsku czy porzádnie ? po druciarsku to mozesz probowac powierzchownie oblepic silikonem wysokoteperaturowym po odtluszczeniu , a na powaznie to pewnie nowa glowica , bo podobno wszelkie helicole sie kompletnie nie sprawdzaja w tym..... Gdzie jest automatyczny dekompresator i czy go wyjmowac? na walku rozrzadu , ja u siebie nie ruszalem -autodeko chroni m in twoja noge przed skutkami zlego kopniecia , tez cos slyszalem o zatarciu glowic przez niego ale nigdy nie widzialem.... Po przepompowaniu silnika na recznym dekompresatorze i wylaczeniu go silnik nie ma kompresji dopoki mocno nie kopne w starter, co to moze byc? zacina sie autodeko -wbijasz 2 bieg i cofasz moto na chama do tylu na biegu( lekko nieraz styknie 1/4 obrotu kolem ) , uslyszysz stukniecie i powinno byc ok.........zobacz czy masz prawidlowy luz linki recznego deko tez.... Jaki olej do silnika?;] najtanszy 10w40 do mokrego sprzegla , latem mozesz w zasadzie i mineralny 20w40 zalac , to nie prom kosmiczny zeby placic za naklejke motul , wazne pilnowac stanu , temperatury ( kup sobie termometr oleju jak ostro tyrasz w piasku czy blocie ) i czasow wymiany ( 1500km ) i tyle.......650R lataja na orlenie , to 600 na wszystkim poleci :D niedawono stalem sie posiadaczem xr 600 91'. tarcza przod , tarcza tyl , pojedynczy gaznik ? sprawdzam czy cie na roczniku nie dymneli :Dpozatym gratuluje wyboru , zajebiste moto , toporne jak radziecki ciagnik rolniczy z lat 80 , ale mocne , lekkie , trwale moim zdaniem jedna z najlepszych 600 wszechczasow :D i widze w sumie z moich okolic -dalszych ale jednak :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlak2201 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Super, dzieki za odpowiedz;] Tarcza przod, tyl i pojedynczy gaznik;] Klakon jest i dziala, bede teraz regulowal zawory i jaki powinien byc luz, bo roznie pisza( myla chyba xr z xl). Super mi sie lata na tym moto i chce je doprowadzic do perfekcyjnego stanu;] brakuje mi kierunkowskazow, wlacznika i przerywacza. Pozdrawiam;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 ściągnij sobie serivce manual i niego się trzymaj , a nie tego co piszą ludzie :DPo angielsku jest bez problemu do znalezienia , tam w sumie na samym końcu są schematy instalacji elektrycznej z kolorami kabli , jak nikt nie grzebał to znajdziesz gdzie wpiąc przerywacz ,wyłącznik i migacze.............migacze dowolne , przerywacz nawet do chińskiego kibla za 6.5 zł i będzie działać jeśli klakson działa....jak będziesz miał pomotane kolory kabli i umiesz obsługiwać miernik uniwersalny to pisz to będziemy walczyć przez foirum może się uda ,aczkolwiek naprawa elektryki przez forum będzie ciężka...... teoretycznie to szukasz przewodu który idzie z regulatora napięcia do klaksonu ( z tego co pamiętam klakson uruchamia dołączenie masy przez wyłącznik ) od niego ciągniesz drut do przerywacza ( jeśli jest 2 biegunowy ) , potem na wyłącznik dwukierunkowy( przełącznik prawe lewe , zero ) , bierzesz dwa migacze lewe , cookły żarówek łączysz z masą ( obojętnie gdzie do ramy do dobrze odizolowanego miejsca ) a środki do wyprowadzenia wyłącznika co włącza lewe , to samo robisz z dwoma prawymi , masę tylnich migaczy możesz podpiąc np do ramy przyciskając śrubą trzymająca błotnik , natomiast kable z środka żaróki musisz przeciągnąć aż do kierownicy i tam do wyłącznika migaczy, ale najlepiej ściągnij serwisówke to ci wszystko rozjaśni, albo jak wróce do Polski to postawisz pół litra i na transport skuterem to przyjade i uruchomimy :D xr i xl będa miały identyczny luz zaworowy to praktycznie ten sam piec ( w XR do 86 jak dobrze pamiętam był identyczny jak w XL ) ale mówie nie sugeruj się co ludzie piszą tylko trzymaj serwisówki... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlak2201 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Dzieki stary;] Przelacznik od czego kupic? Chetnie podjade do ciebie z tym 0.5;] Zebys sie nie fatygował;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 ja bym kupil caly zespolony do chinskiego kibla , grosze kosztuje nphttp://allegro.pl/przelacznik-zespolony-lewy-skuter-kingway-zipp-i5377163971.html wiem ze to chiskie ale nigdy sie nie spotkalem z tym zeby to nawalilo Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlak2201 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Ok. Dzieki za wszystko. Xr'a pali od strzala:-D Świeca irydowa denso, nowy olej i filtr, filtr powietrza, czyszczenie gaźnika i regulacja zaworów. Motocykl nie do poznania. Na 3 z gazu na gumę postawie:-D orientuje się ktoś jak założyć podnóżki pasażera? Narzeczona tez lubi się przejechać i ma za złe ich brak. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 teoretycznie to jest fabrycznie jedoosobowy moto , ma dosyc delikatny subframe pod koncem siedzenia , ale bez przesady 50kg uwiezie byle byscie po torze mx nie skakali :D nie ma sprawdzonej recepty , na zachodzie sa ,,kity'' plug&play z podnozkami ktore mocowane sa obejmy do tych rurek co jakby lacza zadupek z dolna czescia ramy , albo do wahacza , do wahacza odradzam bo wahacz sie rusza wzgledem siedzenia ( wiadomo sprawa ) i jak ktos niewprawiony to na 1 dziurze wsadzi noge w kolo :D w kazdym razie nie dotykaj ramy spawarka bo ja oslabisz , lepiej kombinowac np podnozki od dt 125 za grosze i jakies skrecane mocowanie na obejmy niz oslabiac rame spawarka...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.