Cz@reK Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Witam chciał bym sie was poradzić co myślicie na temat tego o to motorka:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M457372nie lepiej jakąś dt80lcII zakupić ??Z góry dzięki.....:icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 napewno ten rx 80/50 bedzie lepszy od dt 80lc2 , polecam pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 (edytowane) sprwadź tylko czy nic nie stuka . mam ten sam model ( też 94) i niestety olałem stuki a to był mój błąd. no ale jak nie mam farta to nie znaczy ze wszyscy go nie mają . mam też ten wydech arrow i ma fajny dźwiek - typowo crossowy). Jedź obejrzyj o sprawdź czy wszystko ok. Edytowane 24 Czerwca 2007 przez hefaistos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreaw Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 A czy seryjny wał wytrzyma pod cylindrem 80cm3?Ten silnik jest 5 biegowy, jak z awaryjnością i dostepnością części?Czy gdyby silnik chodził dobrze jest wart tej ceny, 3500zł??Czy rx jest mniejsza od DT80 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 jesli wal nie ma luzow to wtrzyma bez problemu.tak silnik jest 5 biegowy. jak sie dba tak sie ma;) minarelli nie nalezy do silnikow awaryjnych z czesciami nie ma zadnego problemu.Moim zdaniem nie wziol bym go poniewaz odzucaja mnie te 5 biegow (troche wymagajacy jestem) Pomysl tez o tym czy pozniej na nim sporo nie stracisz.Nie rx jest tej samej wysokosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Wogole co to za argument ze ma 5 biegów ? Crossowki tez maja 5 albo nawet 4 i co są gorsze od enduro, które mają po 6?,Jak dla mnie to cudowna jest ta aprilka. 100kroc lepsza niz DT! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 ja mam RX 80. po tunie w ktory wchodzi cylinder 80,wdech giannelli i gaźnik 21mm wał seryjny wytrzymał 3,5tyś km. teraz wstawiłem z wzmocnioną korbą. w teren o niebo lepszy od DT,kumple na DT "wąchają' mimo,ze jeden z nich ma po tunie na 110. RX ma siodło wyżej niż DT o kilka dobrych cm,za to DT jest szersza i masywniejsza,prawie 30kg różnicy w wadze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreaw Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 A jak się ma RX wielkościowo do DT 125, bo jechałem na DT 125 i chciałbym miec jakieś porównanie i czy DT 125 jest większe od DT 80? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Wogole co to za argument ze ma 5 biegów ? Crossowki tez maja 5 albo nawet 4 i co są gorsze od enduro, które mają po 6?,Jak dla mnie to cudowna jest ta aprilka. 100kroc lepsza niz DT! ale zobacz ze za taka sama cene mozesz dostac rx z 6 biegowa skrzynia i nowszym rocznikiem tylko ze szukac przyznam ze aprilia jest lepsza od dt, mtx itp. Zawieszenie i waga robi swoje:) i jeszcze charakterystyka silnika minarelli ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreaw Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Tylko na allegro nic nie ma.... A to, że ma 5 biegów to mi nie przeszkadza, a nawet lepiej bo będą one dłuższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreaw Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 (edytowane) A na co zwrócic uwagę przy oględzinach tej RX http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M457372 bo dzisiaj jade ja dzisiaj oglądać :icon_rolleyes: I czy warto ją brac na pierwszy rzut oka? Edytowane 27 Czerwca 2007 przez Andreaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 A na co zwrócic uwagę przy oględzinach tej RX http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M457372 bo dzisiaj jade ja dzisiaj oglądać :biggrin: I czy warto ją brac na pierwszy rzut oka? warto sie porzadnie przejechac i sprawdzic jakie obroty kreci na 4 i 5 biegu to powinno ukazac faktyczny stan 2 suwa, jak bedzie padlo to sie nie wkreci na wyzszym biegu w zyciu na wysokie obroty :biggrin: ja mysle, ze jakbys ja ladnie pomalowal to sprzedaz bez straty :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreaw Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 A częsci z silniak am6 pasują do am5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cz@reK Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Ile pojedzie rx 50 odblokowana bez żadnego tuningu i czy duża różnica od dt80?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Wszystko zależy od przełożenia, stanu technicznego, masy kierowcy.Przyjmując jednak że motocykl jest dobrze utrzymany prędkość maksymalna powinna oscylować w granicach 85km/h.Co do drugiej części pytania - użyj opcji "szukaj".Temat był wałkowany wiele razy. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.