damiaan91 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 napisze ci najprościej jak można to zrobić bo zagmatwanie tu piszą... załóż przezroczysty szlaufik na odpowietrznik, ale najpierw poluzuj go jaimś kluczem...odkręć pokrywke od zbiorniczka z płynem.... nalej prawie do pełna i zacznij pompować w szlaufiku bedziesz widział ile masz powietrza w układzie jeśli już bedzie ci sie kończył płyn w zbiorniczku nalej go znow i znów pompuj, musisz do tej pory powtarzać tą czynność by z szlaufiku wypływał sam płyn bez tlenku powietrza,,, :) na sam koniec zakręc odpowietrznik, zdejmij szlaufik , dolej płynu do końca i zakręć pokrywke od zbiorniczka :biggrin::D KONIEC :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Ja mam inną metodę, prawie taką jak serwis KTMa na wszystkich niemieckich filmikach/serwisówkach. Zakładam wężyk na poluzowany wcześniej odpowietrznik, biorę dużą strzykawkę, napełniam ją płynem, podłączam pod wężyk, wciskam cały płyn "w odpowietrznik" aż pójdzie pompą i sie napełni cały zbiorniczek. Dokręcam odpowietrznik, zdejmuje urządzonko czyli wężyk i strzykawkę. U mnie zawsze zdaje egzamin, hamulec w YZ mam mocny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 i co zdaje to egzamin?? bo bardzo prosto, muszę u siebie tak spróbować...i zobacze :notworthy: dziex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Może dobry sposób dla kogoś kto wcale nie ma pojęcia o odpowietrzaniu hamulców. Nie wiem czy w motocyklu działa ten sposób bo nie sprawdzałem, ale w samochodzie z braku osoby do pomocy odpowietrzałem w ten sposób i działało. Nakładasz na śrubę do odpowietrzania wężyk, ale musi on być tak ciasno założony żeby nie było możliwości że tamtędy przedostanie się powietrze, śrubki do odpowietrzania nie wolno za mocno odkręcić żeby przez gwint nie dostało się powietrze, drugi koniec wężyka zanurzasz w naczyniu z płynem hamulcowym i pompujesz klamką hamulca do momentu aż przestaną wylatywać bąbelki powietrza i na wszelki wypadek jeszcze kilka razy, dokręcasz śrubę, ściągasz wężyk i powinno działać. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTX125XR2 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Heh ja tez mam podobny problem z hamulcem przednim w mtx ale ten odpowietrznik odkrecic to poezja to jest cholerstwo okragle jakim kluczem to ruszaliscie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Heh ja tez mam podobny problem z hamulcem przednim w mtx ale ten odpowietrznik odkrecic to poezja to jest cholerstwo okragle jakim kluczem to ruszaliscie?? że co ??tam jest sześciokąt na klucz 8 bądź 7 , nie chce mi się garażu otwierać Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 że co ??tam jest sześciokąt na klucz 8 bądź 7 , nie chce mi się garażu otwierać Najczęściej klucz 8. Chociaż raz (w KTM LC2) odkręcałem kluczem 10mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.