Skocz do zawartości

DR 600 - 150 tys km bez remontu i wymiany tloka ?


Rekomendowane odpowiedzi

poczytajcie to http://www.geocities.com/bikebrothers/motindex.html i czy mozliwe jest przelatanie 150 tys km na 1 tloku w DR 600 ??? cos mi sie wydaje ze po 100tys km to moto palilo by oleju na rowno z paliwem a z jego 42 koni 15 by juz zdechlo. Wiem ze DR BIG 800 potrafi zrobic 100 tys bez zagladania w garnek ale 600 ? ;)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez szans.Kultowy,długowieczny i niezawodny silnik z XT był w stanie zrobić max 70-75 tys bez remontu,jednak aby osiągnąc taki przebieg bez wymiany tłoka itp to trzeba przez cały czas chyba tylko po asfalcie śmigać,z prędkościami na trasie 80-100 km/h i przestrzegać wszystkich tych pierdoł co to mają sprawić iż silnik bedzie długowieczny.Moja TTR-ka ma taki sam silnik,jednak w 90 % jest użytkowana w terenie i zdarza sie,że silnik ostro dostaje po obrotach itp więc myśle że te 40 tys to jest max co bedzie w stanie zrobić

 

a tak apropo to gdzie tam pisze że te 150 tys było zrobione bez remontu :banghead:?

Edytowane przez Doozer

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki tylko zapomnieli dopisac ile razy remontowali skrzynie i regenerowali gore glowicy :icon_biggrin:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki tylko zapomnieli dopisac ile razy remontowali skrzynie i regenerowali gore glowicy :biggrin:

Wiesz co,juz nikt sie nie smieje nawet z Twojego podejscia do DR ,ktos cos Ci powiedzial ,a bo kolega mial i jego ciocia z babcia tez itd.

Zapamietaj - jak masz olej w DR to glowica padnie dopiero kiedy pasc ma bo wieczne nic nie jest,a nie takie gadanie glupie.Ale jak jezdzisz bez oleju to niestety jest to element ktory padnie jako pierwszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sort za malego offtop-a ale bezkitu Nitomen ma jakies chyba kompleksy z tymi Dr-kami, ja nie jestem posiadaczem dr a juz zaczyna to byc nudne sluchanie ciagle o tym samym chociaz jezdzisz Klr-em i pewnie malo co wiesz o Dr. Nikomu na forum nic nie padlo a Ty swoje no sory ale to zaczyna byc naprade bardzo nudne to tyle co chcialem rzec :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie się wtrącić,

o padających głowicach w DR600 słyszałem - forumowy data7 przerabiał temat dwukrotnie (DR600, przebieg w okolicach 80kkm), w wawie spotkałem też bajkera który w swojej DR600 regenerował głowicę.

Jednak po przeczytaniu postów Nitomena n.t. jego KLR i tak zdecydowanie bym wolał DRkę :flesje:

 

pozdrawiam, Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok jak tłok, jeśli moto oszczędzane to i obleciało. Ale Ciekaw jestem ja to wytrzymał łańcuch rozrządu oraz łańcuszek od wałka wyrównarzającego.

Miałem Dr 650 SE, sprzedawałem ją z przebiegiem 39,000 mil czyli 64000 i tam kompletnie od nowości nic się nie działo a o sprawdzaniu oliwy można było zapimieć. Ale 150 tyś to już coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wada jest ze 1 dzwigienka porusza 2 zawory co powoduje duze obciazenia na calym mechanizmie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wada jest ze 1 dzwigienka porusza 2 zawory co powoduje duze obciazenia na calym mechanizmie.

 

 

 

Gdyby tak było To KTM EXC oraz LC4 nie odniosły by takiego sukcesu, oczywiście nie wspomonając o silnikach Hondy XR yamaha tt, xt czy nawet suzuki GSX-F i wiele wiele innych pojazdach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XR XL TT maja 4 krzywki 4 dzwigienki , LC4 ma wszystko lozyskowane tocznie nie slzigowo , EXC to toroszke inna liga i przeznaczenie.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...