wojtaq Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Cześć!Kolega, który jeździ maszyną, jak w temacie miał uszkodzony kranik. Podejrzewa, że właśnie z tego powodu do miski olejowej mogła przedostać się znaczna ilość (ok. 0,75 - 1 l paliwa) Czy jest to prawdopodobne, czy może obecność paliwa w oleju ma inną przyczynę? Jakie mogą być konsekwencje takiego stanu rzeczy, jeśli przejechał ok. 400 km na dławiącym silniku zanim zlokalizował przyczynę? Czy ktoś może coś powiedzieć na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 (edytowane) Kranik puściał , zaworki w gaźniku puściły pierścienie dalej.... i paliwko w oleju.Normalka przy zwalonym kraniku. Zmienic należy szybko olej.Jest teraz bardzo rozcieńczony przez benzynke. Pozdrawiam Edytowane 20 Czerwca 2007 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Leon w zasadzie wszystko wyjaśnił.W archiwum jest b. duzo tematow na ten temat- poszukaj.Najwazniejsze, tp szybko zmieniz olej.A co bedzie dzialo się póżniej?Czas pokaze.Nikt Ci tego nie okresli w tym momencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.