patryk3860 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 witam mam taki problem z mz etz 251e motor wkręca się maksymalnie do 3,5 tyś i wtedy zaczyna przerywać co jest jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 może filtr powietrza strasznie zasyfiony i może gaźnik trzeba wyczyścić, wszystkie dysze przedmuchać, wyczyścić każdą śrubeczkę ipt... a jak to nie pomoże to ja nie wiem... POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcs Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 a jeśli nie pomoże to co kolega wyżej pisał no to sprawdź zapłon czy jest dobrze ustawiony. powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 zapłon nie może być źle ustawiony bo to elektronik , gaźnik też jest na pewno dobry, może coś jest źle podłączone ?? jak podłączam akumulator to zaczyna w nim lekko bulgotać aha i co jakiś czas strzela z rury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 walnieta cewka....walniety przewod WN...fajka...swieca..teori jest duzo musisz przejrzec caly zaplon... bo skoro nie wkreca i wali z rury to bedzie to zaplon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuperCube Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 zapłon nie może być źle ustawiony bo to elektronik , gaźnik też jest na pewno dobry, może coś jest źle podłączone ?? jak podłączam akumulator to zaczyna w nim lekko bulgotać aha i co jakiś czas strzela z rury i co z tego ze to "elektronik", GMP ustawia sie recznie i to moze byc przyczyna takiego zachowania silnika.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Na początku zacznij od świecy, jeśli nie pomoże to jedź po kolei, fajka, przewód wys. napięcia, cewka i zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Gdy ją ostatnio odpaliłem to zauważyłem że cewka się grzeje czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 omomierz w łape i mierzysz opornosc cewki(podana w serwisówce), opornopsc fajki ma być około 5 do 5,5 kohm, zmieniasz profilaktycznie kabel i świece(zaleznie od stylu jazdy albo na F100 albo F95) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.