brzooza Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 WitamNie chcę zakładać kilka wątków dlatego pytam w jednym :biggrin: 1. Główka ramy: ostatnio zauważyłem, podczas ruchu kierownicą, że ma tak jakby "punkt wyjścia"tzn, jesli przekreca sie ja z pozycji "na wprost" da sie wyczuc takie jakby klikniecie, i tak samo w druga strone... przy czym nie ma zadnych luzow, tylko podczas skretu jak by wpadala na swoje miejsce "na wprost", co to moze byc? moze takie cos wystepuje seryjnie? moto nie wyglada na powypadkowe 2. Coraz częściej moto nie chce zapalać (jak jest ciepłe) bez gazu... tzn. zapali i zaraz zgasnie, chyba ze lekko odkrece gaz. Czego to moze byc przyczyna?. 3. czyzby, znow nieszczesny rozrzad? Podczas jazdy (na wolnych tego nie slychac) slychac takie cykanie w przedziale 3000 - 4000 obr/min. Wydaje sie, ze chałas dochodzi ogolnie z silnika, nie tylko z prawej strony. Miesiac temu wymienilem napinacz (oryginalny), wiec czyzby to byl lancuch rozrzadu, a moze zawory?Moto ma przejechane 23000 (ponoc na tyle tez wyglada) Przepraszam, ze tak zanudzam takimi pytaniami, ale nie mam do kogo sie zwrocic, a ta f4 to cale moje zycie i chce zeby wszystko bylo "ok"dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 1.Łożyska główki ramy do wymiany2.Świece zapłonowe do wymiany (niestety bardzo drogie ) filtr powietrza do wymiany i ustawienie synchro na klapach dolotowych3.Dla nowego napinacza trzeba było zamontować nowy łańcuszek rozrządu a tak teraz powtórka z rozrywki czyli nowy napinacz i łańcuszek ( oby to był DID a nie jakieś tanie bez firmowe badziewie ) Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzooza Opublikowano 20 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 ehh... moge powiedziec tylko jedno: FUCK!! Czy mozliwe jest, ze to po prostu sie stalo przy przebiegu 23000km, czy tez to moto ma DUUUUUZO wiecej przejechane... Wracajac do pierwszego, czy to objaw, ze moto mialo jakiegos dzwona, czy moglo sie to po prostu stac? Nadmieniam, ze nie ma zadnych luzow. Kierownica stawia "leciuteńki" opor jesli chce sie ja skrecic z kierunku na wprost, i jakby wracala na miejsce.... P.s. gdzie moge kupic te cześci i ile mniej wiecej bedzie mnie to kosztowac? (napinacz juz wiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgadzam sie z P. Piotrem ale jezeli chodzi o rozdzad to ja bym przerobil tylko napinacz i wsio .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Łożysko główki ramy sie wyrabia w ten sposób najczęściej od jazdy na gumie kulki sie wbijają w ślizgi i powstaja zaglebienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzooza Opublikowano 20 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 squod, myslisz, ze pomoze przerobienie samego napinacza, skoro ostatnio po zmienieniu na nowy znow cyka? Prawdopodobym jest, ze moto wczesniej latalo na kole, wiec nie trzeba lancuszka tez wymienic? P.s. mam pytanie jeszcze odnosnie swiec: patrzylem na strone NGK i sa tam trzy rodzaje siwec dedykowane do mojego motocykla: zwykle, platynowe i irydowe. Wie ktos czym sie roznia i jakie wybrac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Moj napinacz wytrzymal 4 tysiace ... i przerobilem bez zmiany lancucha przejechalem juz okolo 12 tysiecy i igla ... ale katusze ma nieprzecietne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzooza Opublikowano 20 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 squad: piszac przerobiony masz na mysli (zmieniona sprezyna w oryginalnym) czy od fzry??wszyscy chwale ten od fzr, ale spotkalem sie tez z opinia, ze co oryginal to oryginal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 przerobiony od fzr ... ja juz nie ufam orygianlnym .... padaja jak szalone :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.